به یاد داشته باشید همه گیر? کانادا, موزه ها و هنر, مورخان در حال کار بر روی چگونه به انجام این کار

هنگامی که موزه ونکوور بسته شد در ماه مارس به حصول تیم شد و در حال حاضر فکر کردن به آینده استراتژیسازی چگونه آن

توسط MINERALNEWS در 15 تیر 1399

هنگامی که موزه ونکوور بسته شد در ماه مارس به حصول تیم شد و در حال حاضر فکر کردن به آینده استراتژیسازی چگونه آنها می خواهم حفظ این بیماری همه گیر لحظه ای در زمان.

موزه مردم تمایل به دیدن جهان کمی متفاوت است. را در سال گذشته زمانی که شهر ونکوور تصویب ممنوعیت نی های پلاستیکی. موزه خریداری تیم مطمئن ساخته شده به گیر یک زن و شوهر برای مجموعه دائمی به طوری که شهروندان آینده می توانید ببینید چه چیزی آنها را مانند نگاه در فرد است.

در طول همه گیر داده اند به زیرک به ذخیره اقلام از زباله دانی تاریخ است.

به عنوان مستند در بریتیش کلمبیا کاسته و کسب و کار شروع به بازگشایی بسیاری از نقاشی های دیواری است که رنگ شده بود در سوار عرض شد پرتاب دور گفت: موزه سخنگوی لورنزو Schober. موزه مشغول به کار با یک کسب و کار محلی بهبود انجمن کمک به معاون کشیش بخش در فضای هنر نشان می دهد و آن را برنامه ای برای نگه داشتن تعداد کمی از نقاشی های دیواری به صورت دائمی آن مجموعه است.

The Museum of Vancouver acquired a pair of John Fluevog shoes made to honour B.C.’s provincial health officer Dr. Bonnie Henry.

آن را نیز به دست آورد و یک جفت از جان Fluevog کفش های ساخته شده در افتخار B. C. s سلامت استان افسر دکتر بانی هنری. آنها برنامه ریزی برای جمع آوری COVID-19 علامت آن زمانی است که دیگر مورد نیاز است.

در سراسر کشور, موزه ها و هنر حرفه ای در حال جمع آوری مواد و برنامه ریزی برای آینده خریداری که منعکس کننده تجارب افراد با COVID-19.

ماه از مستندات ساخته اند که مردم در سراسر کشور "از جان گذشته برای اتصال مجدد" و امکان استفاده از هنر برای ایجاد مکالمات می تواند شفا گفت: Ulrike Al-المپیک مارسی مدیر مجموعه و برنامه های عمومی در, Aga Khan Museum در تورنتو است.

"مردم شده اند و تبدیل به هنر برای غلبه بر انزوا برای سالم ماندن و سالم" گفت: Al-المپیک مارسی که همچنین به تدریس در دانشکده تاریخ هنر در دانشگاه تورنتو است.

موزه مدیریت می دانستم که اهمیت "واکنش در لحظه" پس از آن به خارج از مکان ارسالی از هنر به تصویر می کشد چیزهایی که ارائه شده یک حس آرامش و ثبات و امید است. موزه اضافه خواهد شد این مقاله به آنها از قبل موجود "محراب" نمایشگاه و برنامه های کار با مشهور پاکستانی هنرمند برای ایجاد یک پروژه خاص با این موارد در آینده است.

Guelph موزه ها فرستاده مشابه فراخوان آثار هنری و اشیاء است که کمک خواهد کرد که داستان از گوئلف در طول COVID-19.

معمولا آنها جمع آوری اقلام سال پس از یک رویداد رخ می دهد بنابراین این یک رویکرد جدید مدیریت Tammy Adkin گفت: در یک ایمیل. بیش از 50 نفر شده اند که آثار هنری و موارد و پیشنهادات خود را از جمله به صورت محلی ایجاد ماسک صورت سپر ضد عفونی کننده دست, عکس از طریق پنجره بازدیدکننده داشته است در دراز مدت مراقبت از خانه, عکس از نشانه حمایت از کارگران خط مقدم نوشته بازتاب از دانش آموزان و رنگ سنگ کاشته شده در مقابل یک بیمارستان محلی با پیام عشق و حمایت است.

"من شده است به طوری لمس بسیار شخصی از داستان های به اشتراک گذاشته شده اند در مورد چگونه زندگی خود شده اند نهفته — جدایی از پدر و مادر مسن با مبارزات صفحه اصلی-تحصیل و الهام بخش برای تجمع به عنوان یک جامعه" Adkin نوشت. "آنچه ضروری است این است که ما تشخیص این بیماری همه گیر مؤثر است و افراد مختلف به روش های مختلف و ما نیاز به اطمینان حاصل شود که ما به نمایندگی از کل داستان از اثرات."

ایرینا Mihalache مدیر ارشد موزه مطالعات برنامه در دانشگاه تورنتو دانشکده اطلاعات موافق است که آینده نمایشگاه در همه گیر باید منعکس کننده نابرابری اجتماعی نشان داد توسط این ویروس به دلیل همه گیر و جنبش اعتراضی اطراف ضد سیاه نژادپرستی در هم تنیده شده او گفت:. از آنچه او دیده است موزه ها به نظر می رسد که جهت.

"امیدوارم از 10 سال از در حال حاضر," او گفت: نمایشگاه "را نشان می دهد که چگونه همه چیز تغییر کرده و بر اساس آن تحقق. که من امیدوارم که من باید برای موزه ها."

Letters received as part of the “Dear Glenbow” project at the Glenbow Museum in Calgary. The museum asked people to write letters or send emails about their experiences during the pandemic, and hundreds responded.

در روزهای اولیه از مستند های Glenbow موزه در کلگری خواسته مردم به ارسال نامه ها و ایمیل های خود را در مورد زندگی در این لحظه. آنها راه اندازی "عزیز Glenbow" با چند دهید — چه به ارمغان می آورد شما شادی در حال حاضر ؟ آنچه که در زندگی روزانه خود را ؟ آیا شما نگران? باید از شما یاد گرفتم هر چیزی جدید است ؟ آنچه باید فرزندان ما یاد بگیرند که در مورد این زمان در زندگی ما ؟

یک زن و شوهر از مردم در مورد سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. "آن بوده است بسیار شدید دوره همه در اطراف" گفت: موزه سخنگوی جنی کانوی فیشر. "من واقعا خوشحال هستم که این یک پتانسیل خروجی و یک راه برای مردم برای به اشتراک گذاشتن چگونه آنها احساس."

هر کس دچار این بیماری همه گیر متفاوت او گفت: عواملی مثل امتیاز و جغرافیا.

"این مهم را به تصرف خود که انواع تجربه و دلیل آن چیزی نیست," او گفت:. "بسیاری وجود دارد آبشاری اثرات اقتصادی و اجتماعی و شخصی — اما به منظور رسیدن به یک حس از آن شما نیاز به کسانی که داستان فردی."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

تا کنون آنها را دریافت کرده ام حدود 250 نامه 460 ایمیل و 20 رسانه های اجتماعی پست. در زمانی که مردم احساس درماندگی و نامشخص این پروژه داده است تمرکز — "من قصد دارم برای گفتن داستان من و آن را به معنای چیزی," او گفت:.

یک پسر که توسعه 3D-چاپ محافظ گوش برای ماسک فرستاده شده با یک نامه. کودکان نوشت در مورد چگونه آنها را به مدرسه را از دست ندهید; چگونه شاد آنها به صرف زمان بیشتری را با خانواده. برخی نوشته اند در مورد مشکلات در محل کار عزیزان که درگذشت COVID-19 و درد جدایی خانواده.

آنها در حال جمع آوری نامه ها تا پایان ماه ژوئیه. (Torontonians خوش آمدید به نوشتن کرد و گفت: "این موضوع نه تنها غنی تر اگر ما شاهد تجارب افراد دیگر در سراسر کشور.") این مجموعه استفاده خواهد شد بعد از آن به عنوان یک منبع و در نهایت به عنوان یک نمایشگاه در انتظار اجازه درخواست.

The Museum of Vancouver is in the process of acquiring this mural of Dr. Theresa Tam, painted by Breece Austin during the pandemic.

در آوریل موزه ونکوور راه اندازی شبیه کمپین امداد تشویق شهروندان به سند مستند زندگی با زدن رسانه های اجتماعی خود را پست با #isolatingtogethermov. آنها تا به حال صدها دیجیتال ارسالی که بر روی وب سایت خود را.

به طور سنتی در موزه ها جمع آوری آیتم های بسیاری از سال پس از یک رویداد — و اغلب دریافت کمک های مالی از خانواده هایی که یک دوست می میرد. یک خطر در درخواست ارسالی در لحظه ای است که پتانسیل نمایشی عنصر.

مردم "لزوما ممکن است واقعی و یا معتبر در آنچه که آنها جمع آوری چرا که آنها در حال فکر کردن "من در این موزه جمع آوری از من را به آنها ارسال بهترین نمایندگی از من COVID رفتار" Mihalache گفت.

داران در این رام در حال حاضر شروع به جمع آوری صنعتگر ساخته و تولید پایدار facemasks برای موزه نساجی مجموعه است.

Swarupa Anila معاون ارشد رئیس جمهور برای نمایشگاه و گالری توسعه در رام معتقد است که یکی از تم های هنرمندان را کشف تقاطع نژادی و اقتصادی اختلاف از طریق لنز از این بیماری همه گیر.

"من فکر می کنم هنرمندان اغلب ما نشان داده است و باید شکسته شود, برای دیدن راه حل های متفاوت," او نوشت: در یک ایمیل.

وقتی که می آید به فیزیکی آثار Mihalache می توانید همه اما تضمین می کند که Metropolitan Museum of Art یا مؤسسه مد تکنولوژی باید یک ماسک نمایشگاه. ماسک در حال حاضر در حال جمع آوری و به شدت به عنوان یک نقطه کانونی این لحظه: یک ابزار در یک نقطه از, اعتراض یک بیانیه مد.

او به عنوان منعکس کننده در بسیاری از موارد و روایات است که به احتمال زیاد خواهد شد جمع آوری شده Mihalache گفت: مهم است که صدای خاص داده می شود فضا در نمایشگاه مانند فروشگاه مواد غذایی کارگران است. و هنگامی که موزه ها جمع آوری آنها نیاز به یاد داشته باشید نیازهای جامعه بیش از خود را دارند.

"شما باید بپرسید چه نیاز دارید ؟ چرا من را آزار این جامعه" او گفت:. "این است که جمع آوری برای رفتن به یک حمایت به آنها و یا آن را برای رفتن به یک فرم از بهره برداری از آنها را به موزه بهتر است؟"

موزه ها باید پاسخگو به مردم در مورد آنچه آنها در حال رفتن به انجام این کار با این داستانها و آنها باید هر گونه روش جمع آوری در یک روح همبستگی, او گفت:.

"شما در حال جمع آوری اشیاء شکننده و یا خاطرات از افرادی که ممکن است دچار تروما از افرادی که شاید از دست داده اند و مردم در طول این زمان شما همچنین جمع آوری فیلم های خنده دار از افرادی که در حال انجام یوگا با گربه یا سگ."

گیلبرت Ngabo یک ستاره شکستن خبرنگار مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @dugilbo
کتی Daubs یک ستاره خبرنگار و نویسنده از ویژگی های مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال کنید: @kdaubs


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن