بسته امداد شامل میلیاردها دلار برای بوئینگ و هواپیمایی

بزرگنمایی این تصویر یک Delta Air Lines جت تاکسی گذشته خطوط هوایی جت به پارک با تعداد فزاینده ای از ج

توسط MINERALNEWS در 8 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک Delta Air Lines جت تاکسی گذشته خطوط هوایی جت به پارک با تعداد فزاینده ای از جت در فرودگاه تدارکات جنوب کالیفرنیا در مارس 24, 2020 در ویکتورویل کالیفرنیا. به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس رشد تصاعدی افزایش محدودیت های مسافرتی و تعداد افراد در قرنطینه شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان در حال تقلا برای پیدا کردن مکان برای پارک اکثریت ناوگان خود را. دیوید McNew/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید McNew/گتی ایماژ

یک تکه بزرگ از 2 تریلیون دلار فدرال coronavirus امداد بسته خواهد شد به تجاری صنعت حمل و نقل هوایی; قابل توجه ترین شرکت های هواپیمایی فرودگاه ها و هواپیما تولید بوئینگ.

آنها در حال از دست دادن میلیاردها دلار به عنوان مسافرت هوایی نزدیک به آمدن به توقف کامل وجود دارد شرایط برای گرفتن مجموع $88 میلیارد دلار کمک از مالیات دهندگان.

در اینجا شکست:

مستقیم اعطای پول نقد:

— از 25 میلیارد دلار برای خطوط هوایی تجاری

— 4 میلیارد دلار برای محموله های هوایی

— 3 میلیارد دلار برای پیمانکاران که استخدام چمدان گرداننده چرخ صندلی خدمه کابین پاک کننده, مواد غذایی, خدمات کارگران و دیگران در فرودگاه.

شرایط:

— کمک باید "منحصرا تواند مورد استفاده قرار گیرد برای ادامه پرداخت کارکنان دستمزد حقوق و دستمزد و مزایا."

— دریافت کنندگان کمک مالی نمی تواند قطع مشاغل پرداخت و یا مزایای از طریق سپتامبر. 30, 2020 و آنها نمی توانند خرید سهام خود را و یا پرداخت سود سهام از طریق سپتامبر. 30, 2021.

— شرکت های هواپیمایی باید حفظ خدمات به تمام مقاصد آنها خدمت کرده است در تاریخ 1 مارس سال 2020 از طریق مارس 1, 2022, که می تواند به معنای ادامه به پرواز خالی و یا در نزدیکی خالی هواپیما.

وام و ضمانت وام:

— از 25 میلیارد دلار در دسترس مسافری خطوط هوایی

— 4 میلیارد دلار برای محموله های هوایی

— $17 میلیارد دلار وام و ضمانت وام به هوافضا "کسب و کار حیاتی برای حفظ امنیت ملی" که صنعت و کنگره منابع می گویند در اصل به معنی بوئینگ و پشتیبانان آن است.

شرایط:

— شرکت های گرفتن وام ممنوع از خرید سهام و پرداخت سود سهام در طول عمر وام.

— وجود محدودیت در پرداخت غرامت و پاداش و طلایی چتر نجات برای مدیران کسب درآمد بیش از $425,000

— دریافت کنندگان وام باید حفظ مارس 24 سال 2020 سطح اشتغال "به حدی عملی" و تحت هیچ شرایطی می تواند به کاهش بیش از 10 درصد از نیروی کار شرکت.

— دولت فدرال ممکن است نیاز به یک سهام در این شرکت به عنوان وثیقه برای وام.

و در نهایت 10 میلیارد دلار در اعطای کمک برای فرودگاه است که باید حفظ حداقل 90% از زمان سطح اشتغال از طریق Dec. 21, 2020.

خطوط هوایی خود را کارمند اتحادیه های کارگری و گروه های سفر ستایش سازش قوانین لازم برای ارائه کمک به محاصره میباشد. اما برخی از دیدن یک فرصت از دست رفته به سود بهتری پرواز ،

"من از آن حمایت می گوید:" چارلی Leocha رئیس جمهور از مصرف کننده, گروه مسافران, ایالات. "اما آنچه که من را پشتیبانی نمی کند... [است] این واقعیت که آنها هیچ تغییری آنچه از نظر حمایت از مصرف کننده."

کنگره می تواند حداقل صندلی هواپیمایی اندازه محدود و هزینه های بیش از حد, اما مهمتر از همه در طول این بهداشت عمومی بحران Leocha می گوید قانون باید مورد نیاز شرکت های هواپیمایی را به طور کامل بازپرداخت کرایه به مسافران که لغو پروازهای خود را به دلیل آنها بیمار هستند.

"بیمار مسافران اساسا مجبور به پرواز مگر اینکه پول اضافی به پرداخت هزینه اضافی برای لغو یا تغییر هزینه ها."

او می گوید همه آن را با اضافه کردن این خط در 883 صفحه لایحه: "شرکت های هواپیمایی ایجاد قوانین و انتشار آنها را در خود قرارداد حمل است که اجازه خواهد داد که بیمار مسافران با یک توجه داشته باشید از یک دکتر برای تغییر و یا لغو پروازها بدون هزینه های اضافی و یا هزینه."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب