دوباره? جابهجا? نیروی دریایی برای تصمیم گیری سرنوشت از اخراج کاپیتان

واشنگتن - نیروی دریایی بالا دریاسالار به زودی تصمیم گیری سرنوشت کاپیتان کشتی بود که پس از اخراج شفاعت برای فرم

توسط MINERALNEWS در 30 فروردین 1399

واشنگتن - نیروی دریایی بالا دریاسالار به زودی تصمیم گیری سرنوشت کاپیتان کشتی بود که پس از اخراج شفاعت برای فرماندهان به حرکت سریع تر برای حفاظت از خود coronavirus آلوده خدمه در یو اس اس تئودور روزولت.

در تابش خیره کننده از نور افکن Adm. مایک Gilday تصمیم خواهد گرفت که آیا نیروی دریایی سروان. برت Crozier پا را از خط هنگامی که او رفت و در اطراف خود زنجیره ای از فرمان و ارسال یک ایمیل به فشار برای اقدام برای جلوگیری از شیوع بیماری است. به عنوان جمعه 660 ملوانان در ناو هواپیمابر در حال حاضر لنگر انداخت در گوام در حال آزمایش مثبت برای این ویروس و هفت بیمارستان بستری شدند. یک ملوان مرده است و بیش از 4000 کشتی 5000 خدمه منتقل شده اند بر روی این جزیره برای قرنطینه.

Gilday را بررسی نمی تواند محدود به Crozier. همچنین نگاه کنید در خط فرمان آب و هوا در کشتی و بالاتر در اقیانوس آرام مستقر در ناوگان برای تعیین اگر وجود دارد گسترده تر رهبری مشکلات در یک منطقه حیاتی برای امریکا منافع امنیت ملی.

Gilday دارای گزینه های بسیاری به عنوان او به بررسی آنچه که فوق العاده سریع بررسی توسط Adm. رابرت بورک معاون رئیس عملیات نیروی دریایی. برک و کارکنان خود را به پایان رسید, نقد و بررسی در حدود یک هفته انجام مصاحبه تقریبا به طور کامل آنلاین و از طریق تلفن بین واشنگتن و گوام.

نگاهی به برخی از Gilday گزینه ها و منافع خود و مشکلات.

بازگشت:

Gilday می تواند تصمیم بگیرد که Crozier عمل در بهترین منافع خود را خدمه و ناعادلانه برداشته شود. او می تواند دوباره او را به عنوان کاپیتان روزولت.

که می تواند تولید بسیاری پشتیبانی می کند.

در یک به طور گسترده ای مشاهده ویدئو روزولت خدمه کف زدند و شعار می دادند Crozier نام او به عنوان راه می رفت خاموش کشتی پس از اخراج شدن. هنگامی که توماس Modly اقدام وزیر نیروی دریایی که اخراج Crozier سفر به کشتی و انتقاد او در یک سخنرانی به خدمه او آمد و زیر آتش و مجبور به استعفا شد.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حتی پیشنهاد کرد که در حالی که Crozier نباید فرستاده اند این یادداشت او نباید نابود شود برای داشتن یک "روز بد."

اما برقراری Crozier تا به مشکلات آن.

این امر او را در یک کشتی با عقب Adm. استوارت بیکر فرمانده اعتصاب حامل گروهی از آن روزولت است منجر کشتی. مقامات می گویند آنها یک رابطه خوب و بود که در میان مشکلاتی که باعث Crozier را یادداشت. Gilday ممکن است نگران باشید که قرار دادن آنها را با هم را تشدید کند کشتی سمی فرمان آب و هوا.

ببخش و حرکت:

به جای بازگشت Crozier به روزولت, Gilday می تواند تبرئه او از خطا و توصیه او حرکت خود را به دیگری ، Crozier می تواند حفظ رتبه و جایگاه و شاید فرماندهی یکی دیگر از کشتی می روم باز احتمال این که او می تواند به دست آوردن ارتقاء و ادامه نیروی دریایی حرفه ای.

این امر جلوگیری از فرستادن او را به زنجیره ای از فرمان است که به احتمال زیاد احساس خیانت های خود را یادداشت. اما آن را ارائه نمی شود احساسی آسانسور از دیدن محبوب کاپیتان گام به عقب بر روی کشتی که او خود را به خطر انداخته حرفه ای.

اقدامات اداری:

Gilday می تواند گسل Crozier برای انجام درست راه اشتباه است. او می تواند تعیین کند که Crozier بود ناعادلانه اخراج اما که او عمل کرده rashly و بیرون رفت و خود را در زنجیره ای از فرمان و پولات نمایشگاه رهبری خوب است.

او می تواند با قرار دادن یک نامه در Crozier پرسنل فایل که معمولا توسط یک حرفه ای-ender. Crozier می تواند اقامت در نیروی دریایی و ممکن است در حرکت به مشاغل دیگر اما احتمالا نمی تواند به ترویج.

آتش سوزی یک, آتش همه:

Gilday می تواند تعیین کند که شلیک Crozier مناسب بود. مگر اینکه آن را لغو و در یک فرایند تجدید نظر که پایان Crozier نیروی دریایی ارتش حرفه ای است. در اکثر موارد از افسران ارشد به سادگی بازنشسته پس از رها بودن از دستور شود.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

اما Gilday همچنین می تواند تصمیم بگیرد که کشتی مشکلات فراتر از Crozier. او می تواند توصیه می کنند که بیکر اخراج می شود و یا به پذیرا بودن به Crozier نگرانی.

Gilday بررسی همچنین می تواند دل, انتقاد رهبران که گرفته اند ممکن است بیش از حد طولانی به رسمیت شناختن روزولت شیوع به عنوان کشنده مشکل شد. کسانی که شامل 7 ناوگان فرمانده میلر ، William R. Merz; ناوگان اقیانوس آرام فرمانده Adm. John C. Aquilino یا ارشد ترین دریاسالار در اقیانوس آرام Adm. فیل Davidson, سر Indo-Pacific Command.

ویلیام فالون بازنشسته چهار ستاره دریاسالار و فرمانده سابق U. s. Pacific Command, می گوید Gilday تصمیم مهم است که به منافع آمریکا در منطقه آسیا و اقیانوس آرام که در آن یک هواپیمای حامل, حضور, مرکزی به ایالات متحده استراتژی است.

"او ساخت اداری تصمیم به اینجا اما عمیق و عملیاتی مفاهیم" فالون گفت.

و پس از آن وجود دارد سیاست:

پس زمینه به Gilday تصمیم است مملو سیاسی محیط زیست در واشنگتن که تلفات در نیروی دریایی است.

Modly شد وزیر در ماه نوامبر گذشته زمانی که سلف او ریچارد اسپنسر مجبور شد در یک درگیری با کاخ سفید بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن دخالت در جنایات جنگی مورد سابق نیروی دریایی مهر و موم ادی گالاگر. و Gilday بود ناگهان تبدیل به رئیس زمانی که اسپنسر تحت فشار قرار دادند دریاسالار بود که در خط برای این کار است.

Gilday شناخته شده به عنوان صادقانه و راست تیرانداز در انتظار یک تصمیم بر اساس واقعیت ها و قضاوت خود را از آنچه که بهترین است برای خدمه کشتی و نیروی دریایی. اما تصمیم انتظار می رود در اوایل هفته آینده نمی تواند به طور کامل از هم جدا از سیاست است.

زمانی که Gilday می رسد تصمیم او خواهد رله توصیه به اقدام وزیر نیروی دریایی جیمز مک فرسون. آنها همچنین به وزیر دفاع علامت Esper. از همه مهمتر نیروی دریایی هشدار اعضای کنگره و کاخ سفید است.

هر یک از کسانی که می تواند وزن در ماده است. یا در مغلوب ساختن پیشی جستن مورد او می تواند آن را معکوس.

مغلوب ساختن پیشی جستن ابراز کرده است به ظاهر متناقض نمایش در Crozier.

در آوریل 4, او علنا لعنتی کاپیتان گفت Crozier نامه التماس برای بیشتر اقدام فوری بود: "وحشتناک است." مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین با انتقاد Crozier برای کشتی بندر بازدید در ویتنام که در آن خدمه ممکن است برداشت coronavirus حتی اگر نیروی دریایی می گوید که تصمیم گیری ساخته شده توسط دیویدسون است.

دو روز بعد مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان بیشتر همدلانه تدبیر گفت: "من به دنبال نابود کردن زندگی یک فرد که تا به حال در غیر این صورت ستاره ای که من آن را درک کنند." مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که تا آنجا که او می تواند بگوید Crozier به سادگی "تا به حال یک روز بد."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن