تنظیم کننده موضوع ایمنی دیگر ثابت برای بوئینگ مشکل 737 Max هواپیما

بزرگنمایی این تصویر

یک بوئینگ 737 MAX 9 نشسته در مقابل خط مونتاژ در شرکت هواپیما مرکز تولید در رنتون, بشویید., در مارس 2017. ایلین تامپسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

ایلین تامپسون/AP

هواپیمایی فدرال تنظیم کننده های صادر شده جدید دور از ایمنی برای رفع بوئینگ محاصره 737 Max jetliners, الزامی تعمیرات به بخش هایی از هواپیما است که می تواند آنها را در معرض حملات رعد و برق و فعالیت های دیگر که ممکن است منجر به خرابی موتور.

پیشنهاد رفع صادر شده توسط اداره هوانوردی فدرال روز سه شنبه گفت: برخی از پانل ها در هواپیما از جمله لایه فلزی است که در خدمت به عنوان بخشی از محافظ برای هواپیما سیم کشی مستعد ابتلا به پتانسیل “اثرات الکترومغناطیسی از حملات رعد و برق و یا بالا و شدت تابش زمینه است.”

قرار گرفتن در معرض چنین حوادث, اطلاع از بروزرسانی به فدرال ثبت نام می افزاید: “به طور بالقوه می تواند منجر به یک دوگانه قدرت موتور رویداد از دست دادن.”

آخرین FAA airworthiness بخشنامه می آید کمتر از سه ماه پس از بوئینگ صدور خدمات بولتن توصیه عمل گرفته شده بر روی پانل که محصور 737 Max موتور nacelles.

هواپیمایی فدرال مقامات برآورد 128 از 737 Max هواپیما ثبت شده در ایالات متحده می تواند نیاز به ایمنی رفع. اما FAA گفت: از آن است که برخی بوئینگ بولتن شامل تمام هواپیما نهفته “در شرايط نا ايمن.” بنابراین FAA در حال گسترش است دستور شامل همه حداکثر هواپیما بوئینگ ناوگان.

هوافضا تولید کننده گفت: در ماه دسامبر که “محافظ فویل داخل کامپوزیت پانل ممکن است شکاف” در هواپیما تولید شده بین فوریه 2018 و ژوئن 2019.

یک سخنگوی شرکت بوئینگ گفت: این شرکت با هماهنگی با مشتریان به پایان کار پیش از حداکثر جت بازگشت به خدمات.

هنوز معلوم نیست که حداکثر بازگشت به خدمات.

هواپیما باید مبتنی شده در سراسر جهان از ماه مارس پس از یک جفت از تصادفات مرگبار – شیر هوا پرواز در سواحل اندونزی در سال 2018 و یک اتیوپی صدای پرواز هواپیمایی در سال 2019 – که به کشته شدن یک ترکیب 346 نفر است.

بوئینگ متوقف تولید حداکثر هواپیما که تا به حال شده است در بهترین حالت آن-فروش هواپیما در ماه دسامبر در میان تحقق است که مقامات فدرال نمی خواهد اعطای سریع بازگشت به خدمات.

پایه و توقف تولید داشته اند اثرات موج دار شدن در سراسر بوئینگ زنجیره تامین است. این شامل ماه گذشته اعلام ویچیتا-بر اساس Spirit AeroSystems که آن را تخمگذار کردن 2,800 کارکنان با توجه به عدم اطمینان بیش از زمانی که بوئینگ خواهد از سرگیری تولید از هواپیما.

بوئینگ گفت: در ماه ژانویه در بیانیه ای که این شرکت تخمین می زند FAA و جهانی تنظیم کننده خواهد ادامه “ungrounding” از 737 Max مدتی در اواسط سال 2020 است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im