حساب با مرده: روزنامه نگار می رود داخل یک NYC COVID-19 فاجعه سردخانه

بزرگنمایی این تصویر مجسمه آزادی دیده می شود در پشت یخچال کامیون که تابع به عنوان موقت morgues در شهر

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مجسمه آزادی دیده می شود در پشت یخچال کامیون که تابع به عنوان موقت morgues در شهر نیویورک جنوبی بروکلین ترمینال دریایی. "اگر شما در حال رانندگی توسط ... شما فقط ممکن است فرض کنیم که این نوعی از توزیع هاب" زمان خبرنگار W. J. Hennigan می گوید. "اما هر یک از آنها پر از 90 در بدن هر کدام. Noam Galai/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Noam Galai/گتی ایماژ

یادداشت سردبیر: این مصاحبه شامل جزئیات گرافیکی که برخی از خوانندگان ممکن است ناراحت کننده است.

از حدود 100 ، 000 آمریکایی موجود در رسمی COVID-19 تعداد مرگ, 20,000 درگذشت و در شهر نیویورک در یک دوره فقط دو ماه. زمان magazine خبرنگار W. J. Hennigan به تازگی صرف چند هفته به دنبال عملی چالش چگونه یک شهر معاملات با بسیاری از اجساد مردگان عجین با یک کشنده پاتوژن.

هر چند او صرف سال ها به عنوان یک جنگ گزارشگر پوشش درگیری ها در افغانستان و عراق Hennigan می گوید: "هیچ چیز واقعا من آماده برای سطح ویرانی و میزان مرگ" در شهر نیویورک است.

"هنگامی که شما راه رفتن را به یک شهر بزرگ ایالات متحده و شما ببینید این نوع از چیزهایی که آنها با خرید و فروش — قفسه از اجساد صنعتی و انبارها پر از مردم اختصاص داده شده به پردازش مرده — آن چیزی است که می آید, طبیعی," او می گوید. "مقیاس آن را غیر قابل مقایسه است به هر چیزی که ما دیده ایم."

Hennigan داستان "'ما این کار را برای زندگی است.' داخل نیویورک سراسر شهر بود تلاش برای دفن آن مرده" توصیف فاجعه morgues شده اند که عامل حدود ساعت طول بیماری همه گیر.

"این است که مرتب کردن بر اساس راه است که شما می خواهم انتظار زندگی خود را به پایان که در آن شما می تواند انباشته مانند cordwood در یخچال تریلر در یک ترمینال دریایی در بروکلین" Hennigan می گوید. "وجود دارد که 200 نفر از این تریلر در سراسر نیویورک در هر بیمارستان. این یک چیز فراموش نشدنی."


نکات برجسته مصاحبه

در بروکلین ترمینال دریایی عمده مجتمع انبار که در آن مرده در حال پردازش و برگزار شد

این اساسا یک توزیع hub, اگر شما می توانید تصور کنید که مانند یک مرکز پاسخگویی آمازون که در آن کامیون ها می آیند و می روند و این حق را از نیویورک درونی بندر و آن را در مقابل مجسمه آزادی, بنابراین شما می توانید ببینید به وضوح در سراسر آب است. انبار مجتمع خود را وجود دارد — وجود دارد که سه تن از آنها — و هر انبار ساختمان است که به اندازه یک زمین فوتبال یا بزرگتر. و در داخل هر یک از کسانی که ترکیبی از ایالات متحده خدمات اعضای دولت مقامات, مقامات شهر [و] مقامات اورژانس همه آنها در تلاش برای کمک به روند صدها نفر از اعراب که می آیند در هر روز.

در وسط اصلی تاسیسات نظامی وجود دارد چادر راه اندازی و بدن از طریق وجود دارد در gurneys. بدن مورد بررسی قرار می گیرد. آنها منطبق هستند. اطلاعات را به یک سیستم کامپیوتری است. سپس آنها را چرخ به 53-پا تراکتور-تریلر. آنها را در یک قفسه. وجود دارد سه ردیف از قفسه بندی چوبی. موقعیت خود را در این تریلر مستند — درست مثل شما خواهد بود اگر شما رفت و در هواپیما "صندلی 31 ردیف D." ... که تریلر چرخ به وسط پارکینگ قرار داده وجود دارد تا زمانی که یک مدیر مراسم تشییع جنازه آمده می تواند انتخاب کنید تا. ...

در داخل هر یک از انبارها همه را با پوشیدن منطبق با توجه به این ابلق jumpsuits که حفاظت از آنها و پوشیدن دستکش و پشت بام ها. ... وجود دارد فلز gurneys که استفاده می شود. همه از این هم قرار گرفته است نسبتا به سرعت. بنابراین همه رمپ و بارگذاری خلیج و تمام این نوع از چیزی که است که هدف ساخته شده برای پردازش از اجساد هستند که آینده را از طریق وجود دارد. این یک کندو از فعالیت های آن در حال انجام است روز و شب. آنها را نزدیک عملیات است. آنها را 24/7.

در راه اندازی این فاجعه morgues به عنوان یک جایگزین به گورهای دسته جمعی

من صرف مقدار زیادی از زمان با [معاون اول رئیس معاینات پزشکی] فرانک DePaolo که نظارت بر تمام قانونی عملیات و COVID پاسخ. او اساسا هماهنگ این طرح که احداث این اورژانس واحد سردخانه و این hub-and-spoke مدل از برخورد با توده مرگ چون فرانک او می پردازد با این نوع از وقایع این پاسخ اضطراری در سراسر جهان است. او اغلب به نام ، برای مثال هنگامی که [این] سندی هوک [تیراندازی] اتفاق افتاده است, او به نام در به کمک کند با آن است. هنگامی که [این] لاس وگاس [جرم عکسبرداری] اتفاق افتاده است, او می خواست برای کمک به توصیه مردم وجود دارد. ...

اگر آن را به کار گرفته و در این راه و اگر آنها قادر به گسترش عملیات خود بدن را به خاک سپرده شود در یک گور دسته جمعی. منظورم این است که فقط واقعیت. و مردم در مرگ سیستم مراقبت به من گفت که ... ما بسیار نزدیک به رفتن ریل در اینجا.

در این گور دسته جمعی در جزیره هارت که در آن بلامعارض بدن بروید

در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر شدند ... بسیار هولناک با اجساد که آنها فقط ناتوان از برگزاری همه آنها را. و این است که قبل از این اورژانس فاجعه morgues تاسیس شد. وجود دارد در حال حاضر چهار نفر از آنها در سراسر شهر نیویورک علاوه بر پنج آجر و ملات است که امکانات نیویورک دفتر معاینات پزشکی عمل می کند. چه معاینات پزشکی انجام داده است گفت: "ما نمی توانیم این اجساد دیگر هیچ. ما باید قادر به پردازش آنهایی که جدید است که در آینده." و آنچه آنها در حل و فصل شد و آنها را نگه دارید به یک بدن به مدت 15 روز. و اگر آن را ادعا کرد و یا توسط یک مدیر مراسم تشییع جنازه آن می توان به هارت جزیره — که برای بیش از 100 سال است که اساسا یک گور دسته جمعی که در آن بدن فرستاده می شوند در ساده کاج جعبه و انباشته در بالای یکدیگر و به خاک سپرده شد توسط زندانیان از Rikers Island. ...

بسیاری از بدن فرستاده شده اند وجود دارد. ... مردم قادر به رسیدن به عزیزان خود را در حال حاضر, بسیاری از, بسیاری از اجساد به بلامعارض. چیزی حدود شش بار به عنوان بسیاری از بدن فرستاده شده اند وجود دارد از این بیماری همه گیر آغاز شده است. و این روند همچنان ادامه دارد که مردم قادر به خارج شدن از خانه های خود را و ادعا می کنند عزیزان خود.

در قریب به اتفاق تقاضا در مدیران مراسم تشییع جنازه

من به تعدادی از مدیران مراسم تشییع جنازه, اما یکی که من سند در داستان John D'Arienzo که با این نسخهها کار در بروکلین. او به من گفت که او می داند که 90 درصد از decedents است که از طریق خود کفن. ...

بنابراین راه است که آن را با این نسخهها کار به طور معمول است که مدیر مراسم تشییع جنازه قادر به انتخاب کنید تا بدن در واقع هر زمان که خانواده می خواهد بدن برداشت می شود. و این وضعیت که آنها با آن روبرو هستیم در حال حاضر این است که آنها حتی نمی تواند از طریق به یک مدیر مراسم تشییع جنازه. تلفن که زنگ خاموش قلاب چرا که بسیاری از مردم به کمک نیاز دارند. و برای کسی مثل جان که می داند مردم در محله خود است که به نوبه خود به دور از خانواده به خاطر او خیلی هولناک در کار آن را می شکند قلب خود را. هدف از یک مراسم تشییع جنازه مدیر است برای کمک به خانواده روند و مرگ به کمک به آنها را از طریق این فرایند هایی. و اگر شما حتی نمی توانید از طریق درب جلو منظورم این است که او احساس می کند مانند او انجام زیانی بزرگ به جامعه خود. او می گوید: این نوع از چیزهایی که با اشک در چشم او.

در نیویورک crematories در حال اجرا round-the-clock

وجود دارد تنها چهار crematories در شهر نیویورک و آنها را به شدت کنترل شده به دلیل نگرانی های زیست محیطی. بسیاری از آنها در جوامع وجود دارد مقدار زیادی از تنگی در راه است که آنها به کار گیرند. و آنها تنها قادر به کار ... چیزی شبیه به در منظور از 12 ساعت در روز تقریبا. به دلیل COVID و به دلیل تقاضای نیویورک سست محدودیت در آن زمان پنجره و آنها قادر به کار 24/7. بنابراین crematories در حال حاضر در کسب و کار در تمام طول روز طولانی است. اینها بزرگ, کوره آجر کوره و آنها عامل در بالا به 1800 درجه و آنها فقط قرار نیست به در حال اجرا برای آن ، به طوری که آنها نیاز به زمان پایین. اما در دو مورد از چهار crematories -- آنها تا به حال خود را در کوره های سقوط به دلیل استفاده بیش از حد.

در اجتناب از مرگ مراقبت از کنار این بحران

شده است وجود دارد بسیاری از پوشش در خط مقدم مراقبت های بهداشتی کارگران و من فکر می کنم که حس می کند. آنها مردم را به خوبی و یا حداقل سعی کنید به. اما آنچه را واقعا به عنوان به طور گسترده ای پوشش داده شده و یا درک آن است که مرگ-مراقبت از کنار همه چیز. چرا که در سمت تلنگر از هر بیماری همه گیر است که مرگ و چگونه است که کار است که به کار گرفته است.

من فکر می کنم آن را بیشتر از یک سوال فلسفی از آمریکا و روان, چرا ما را منعکس نمی کند که به محض تعداد مرگ و میر است که ما تا به حال در این کشور است. من فکر می کنم یک انتظار وجود دارد و امید است که ما فراتر از این است و شاید ما نمی خواهید به مقابله با مرگ است. در بسیاری از جهات شاید ما واقعا پردازش اعداد. من می دانم که برای تعداد زیادی از مردم آن را سخت به تصور 100000 نفر عبور دور به عنوان یک نتیجه از این ویروس تا زمانی که آنها را دیدم آن را در صفحه اول نیویورک تایمزکه در آن فقط 1000 از 100,000 نام شده بودند وجود دارد. این همان نوع از احساسات است که حملات شما هنگامی که شما ایستاده در مقابل ویتنام یادبود. ما به عنوان خوانده شده در مورد این چیزها در کتاب های درسی. ما زندگی می کردند از طریق آنها. اما تا زمانی که شما دامنه و مقیاس این است که هنگامی که شما دریافت کنید که گودال در معده خود را.

امی Salit و ست کلی تولید و ویرایش فایل صوتی این مصاحبه. بریجت Bentz و مولی Seavy-Nesper و دبورا فرانکلین اقتباس آن برای وب است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن