ارگاسم واقعی و متعالی لذت: چگونه زنان Reigniting تمایل

بزرگنمایی این تصویر هانا Barczyk برای NPR چگونه می توانید بیشتر از زنان اجازه می دهد خود را به

توسط MINERALNEWS در 25 بهمن 1398
Women's pleasure.
بزرگنمایی این تصویر
هانا Barczyk برای NPR

چگونه می توانید بیشتر از زنان اجازه می دهد خود را به تجربه جنسی لذت ؟

که یکی از پرسشهای اساسی در لذت بردن شکاف: زنان آمریکایی و ناتمام جنسی,انقلاب, یک کتاب منتشر شده در این ماه با بهداشت عمومی, محقق و روزنامه نگار کاترین بسوزم.

رولند بررسی چرا زنان آمریکایی نیست با زندگی جنسی خود راضی — و آنچه را که آنها می توانید در مورد آن انجام دهد. یک مطالعه برجسته از سال 1999 نشان داد که بیش از 40 درصد از زنان مورد مطالعه با تجربه ناتوانی جنسی — ناتوانی در احساس رضایت جنسی. عاملی با اشاره به محققان بود ماندگار اثرات روانی از آسیب جنسی.

لذت بردن شکاف برجسته چگونه میل و ذهن ارتباط دارد ، "لذت است حل نشدنی ما از وضعیت اجتماعی فشرده و محدود مالی عوامل, با عوامل ایمنی توسط شئ" او می گوید. ما نیاز به حذف این موانع او می گوید: به تجربه رابطه با "آزادی کامل بیان محدوده و حقیقت است که ما در حال وقف ،

رولند استدلال می کند که آن است که ممکن است برای زنان به شارژ و دوباره خود را libidos. او در صحبت به NPR در مورد اینکه چرا ارگاسم جعلی هستند دلیلی برای زنگ, چقدر زوج باید در هر هفته و "sexological بدنه."

این مصاحبه ویرایش شده برای طول و وضوح.

شما موضوع را با برخی از تحقیقاتی که در تلاش برای تعیین کمیت جنسی فرکانس و این ایده که یک بار در هفته ممکن است "مطلوب" ، پس چقدر جنس ما باید با داشتن?

ملی ما با وسواس جنسی فرکانس و وحشتناک شبح مرده خوابگاه لغو اهمیت اساسی از جنسی با کیفیت. وجود دارد هیچ دوره از جنسی است که بیشتر یا کمتر خوب است.

به هر دلیل محققان در آغوش این ایده که ما باید در رابطه جنسی یک بار در هفته — که آن را به اندازه کافی برای حفظ روابط و که آن را نگه می دارد افسردگی و بیماری های قلبی و چاقی در خلیج.

اما هیچ یک از این تحقیقات به نظر می رسد در چگونه شرکت کنندگان واقع می شود که در مورد رابطه جنسی — غیر از احساس خوبی که می توانید آنها را بررسی جعبه برای داشتن آن انجام می شود.

شما مصاحبه با بیش از 120 زنان برای این کتاب است. بسیاری علاقمند به جنس مخالف, در دراز مدت روابط شما گفته که رابطه جنسی یک عمل خرحمالی و که آنها اغلب انجام هر آنچه در آن زمان برای دریافت کار انجام می شود. این احساس غم انگیز برای من است.

من خودم احساس مورد ضرب و شتم پایین نزدیک در همه جا از داستان آن را تقلید می کنی در این زمینه.

ما تمایل به درمان تقلید می کنی آن را به عنوان چنین jokey مهم است. زمانی که گزارش های رسانه ها در مطالعات است که سعی کنید و گرفتن درصد از زنانی که سینه ی جعلی, ارگاسم در رابطه جنسی, این امر منجر به از یک مرد چشم انداز گفت: "واخ" — با تمرکز بیشتر بر روی کبودی از مردان احساسات رخ می دهد که هنگامی که زنان در حال دروغ گفتن به آنها را به عنوان مخالف به نگرانی های اطراف این واقعیت است که زنان احساس نمی خوب.

که زنان feigning خود لذت منظور شتاب که تجربه همراه — من فکر می کنم ما نیاز به درمان است که با واقعی زنگ. ما باید بپرسید: چه خبر است در آن زنان درگیر شدن در عینک به عنوان مخالف به واقع اجازه می دهد خود را به احساس احساس ؟

کتاب خود را به بررسی چگونگی برخی از زنان پایین ، چگونه این اتفاق می افتد ؟

در میان زنانی که صحبت کردم به این نتیجه میل کم بود و به شدت در ارتباط با این ایده که رابطه جنسی باید حول نفوذ به عنوان غذای اصلی با شاید مودب مقدمه از عشقبازی به جای فکر کردن در مورد رابطه جنسی به عنوان یک جهان گسترده تر از صمیمیت.

آن را ترکیبی از یک بزرگتر فرهنگ است که امتیازات تمایلات جنسی مرد بیش از زنان یک فرهنگ نیست که آموزش زنان که لذت متعلق به آنها است. عدم تشریحی خود دانش است. و احساسات از نوع مداوم خطر و زنان اغلب با سانسور و محکوم به ابراز تمایل خود را.

شما با فشار به عقب در برابر این ایده که زن ارگاسم است مرموز و دست نیافتنی است که چگونه رسانه ها گاهی اوقات آن را توصیف کرد. چه خواهد بود یک راه دقیق تر به درک, اوج لذت جنسی زنان?

آن را بیشتر شبیه به دوچرخه سواری. شما یاد بگیرند که چگونه به آن را انجام دهد. و آنچه ما می بینیم این است که به زنان بیشتر آشنا با آنچه که بدن خود را می توانید انجام دهید, اوج لذت جنسی بیشتر می شود به آسانی دست یافتنی است.

زن ارگاسم تمایل به دریافت پیچیده در این fuzzy عباراتی مانند "گریزان" و "مبهم" و "مرموز" از آنجا که زنان نه تشویق به کشف آنچه که در واقع احساس می کند خوب است. اما اگر آنها را تشویق به خود لذت بردن و کشف واقعی و صادقانه راه با خود و با شرکای خود, من فکر می کنم آنها می یابند که وجود دارد این است که یک دنیا لذت بخش احساس در دسترس به آنها.

در کتاب خود به شما می گویند که هدف این است که برای زنان به یک "عمیق تجربه جنسی." چه شما از آن چیست ؟

این می تواند به معنای یک تعداد از چیزها و من فکر نمی کنم آن را لزوما باید یک برخورد جنسی از نظر ما اغلب باریک درک درستی از رابطه جنسی. زنانی که صحبت کردم به توصیف آن را به من به عنوان احساسات تعالی نزدیک شدن جنسی نه فقط به عنوان یک راه برای گرفتن و یا احساس خوب, اما به عنوان یک پورتال به یک حالت عمیق تر از خود دانش است.

آنها اغلب استفاده از کلمه "معنوی" — تراز خود احساس و امکان. لذت خوردن است احساس مانند یک بخانه مانند آنها بازسازی شده است به خود به اعماق توانایی های بالقوه خود.

چگونه می تواند به زنان دست آوردن مجدد کنترل بر زندگی جنسی خود?

اولین چیزی که به انجام خواهد بود برای جلوگیری از جذب [غیرعلمی] خارج دانش است. وجود چنین راش معیوب اطلاعات در خارج وجود دارد به عنوان یک نتیجه از عدم ما را از علم صدا و جامد آموزش و پرورش است. ما دیده ایم این گسترش از کارشناسان pandering به پایین ترین مخرج مشترک.

آنلاین, شما پیدا کردن پزشکان است که قول می دهم که با تزریق خون بیشتر به مهبل (واژن), از آن خواهد شد آن را به یک بالابر که تقویت ارگاسم بالقوه است. یا خود اعلام کرد "sexperts" که قرار انزال زنان خلوت. این نوع از ارائه اغلب در کنار credentialed و اعتبار ببخشد.

نکته دوم این است که برای رسیدن به می دانم که بدن خود را. من فکر می کنم قوی ترین مداخله که من به صورت مستند در کتاب به عرصه sexological بدنه.

این است که چه ؟

این یک تقاطع فیزیوتراپی و کار است که می توانید — اما نه لزوما — شامل تناسلی را لمس کنید. وجود دارد عمیقی فرصت وجود دارد برای اخلاقی تخلفات به ویژه به دلیل آن را تنظیم عمل. اما برای برخی از زنان که با من صحبت کرد و به آنها گفت که این حلقه گم شده در بدن خود را درک.

Sexological بدنه پزشکان تسهیل خود-آگاهی از بدن خود لذت و آسایش مرزهای احساس اعتماد به نفس و قادر به بیان "هیچ." برای مثال: "من نمی خواهم شما را به تماس با من اینجا" و "من نمی خواهم شما را به نگاه در من در اینجا." این کمک می کند تا زنان بپرسید که چرا آنها احساس این راه و رسیدن به یک نقطه که در آن آنها می گویند: "بله."

برای زنان در یک رابطه با یک مرد چگونه می تواند مرد شرکای بیشتر کمک کند ؟

مردان می تواند — و باید — بازی یک نقش محوری در کمک به زنان به طور کامل در تعامل با خواسته های خود و احساس.

آنها می توانند این کار توسط دلسوز و nonjudgmental شنوندگان. با ایجاد یک فضای که در آن مردان و زنان نیازهای فرمان اهمیت مساوی و با تشویق تعاملات است که حرکت از خسته اسکریپت از تحریک مرد و آزادی. فقط به عنوان جامعه تمایل به بیش از حد پیچیده و زن, تمایلات جنسی ما oversimplify مردانه و آنها نیز بهره مندی از تغییر دینامیک در اطراف.

هر گونه ایده ها چگونه به انجام این کار ؟

من از صحبت با تعدادی از زوج ها و یک داستان ساخته شده است که یک تصور عمیق.

آنها هر دو میانسال هستند و هر دو تجربی تمایلات جنسی مربیان بنابراین از بسیاری جهات آنها آشنا در افراد مانند نر امتیاز و راه زن رضایت می شود کوتاهی. اما همه این مسائل نشان شد در زندگی صمیمی.

در زن درخواست آنها تصمیم به ایجاد رابطه جنسی فقط در مورد او — به طوری که آن جریان را از او بهره و به دنبال آن دوره از خود انگیختگی. او به او گفت, او اهمیتی نمی دهند که چگونه او در زمان مراقبت از خود, اما او نمی خواست به بخشی از آن.

آنها را به این جلسات می گوید: "آزمایش." به متقابل آن به طول انجامید برای یک سال تمام. به عنوان آنها بازگو این تجربه کاری او را شریک زندگی خود را برای سخاوت و او بلافاصله و محکم پاسخ داد: "نه من لذت بخش است." هر دو آنها احساس آنها بهره مند از زن جنسی رشد و مشترک فرصت برای گسترش خود وابسته به عشق شهوانی, واژگان.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن