RCMP به دنبال افزایش رسانه های اجتماعی معدن برای تهدید اعم از بیماری به تیراندازی

اتاوا—کانادا پولیس ملی می خواهد یک ابزار دیجیتال برای برداشت اطلاعات از یک فراگیر, انواع منابع آنلاین از جمله

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

اتاوا—کانادا پولیس ملی می خواهد یک ابزار دیجیتال برای برداشت اطلاعات از یک فراگیر, انواع منابع آنلاین از جمله تاریک ترین گوشه از اینترنت برای ارائه زود هنگام اطلاعات در تهدیدات مانند بیماری شیوع و تیرباران های دسته جمعی.

این نرم افزار اجازه می دهد یک RCMP افسر به سرعت معدن اطلاعات در مورد یک فرد فعالیت های اینترنتی از emoji ارسال در Facebook به غیرقانونی اسلحه گرم خرید در اصطلاح darknet.

"رسانه های اجتماعی و اطلاعات در دسترس عموم خواهد بود مورد استفاده برای شناسایی تهدیدات و آدرس نگرانی عمومی می گوید:" RCMP قرارداد مناقصه.

این نرم افزار همچنین کمک به نقطه دم روابط عمومی مسائل "و افزایش راهبردی عملیاتی و تاکتیکی اطلاعات برای بهبود تصمیم گیری در یک بحران و یا عمده-رویداد تنظیم کنید."

مناقصه می گوید که این ابزار باید شامل یک داشبورد با گزارش اخبار انبوه تلفات حوادث تروریستی و شیوع بیماری و بلایای طبیعی است.

درخواست اخطار صادر شد در اواسط ماه آوریل تنها چند روز قبل از آمریکا رفت و در یک داد و بیداد مرگبار در نوا اسکوشیا.

اما این طرح ریشه در یکی دیگر از تراژدی تیراندازی منجر به مرگ است از سه افسر پلیس و زخمی شدن دو نفر دیگر در مونکتون, N. B. شش سال پیش.

یک گزارش در حوادث توصیه می شود RCMP تهیه یک زمان واقعی اجتماعی-رسانه ابزار مانیتورینگ برای کمک به شناسایی خطرات و بهبود ارتباطات عمومی اشاره کرد سرجوخه اد گالو) کارولین Duval یک RCMP سخنگوی.

"پلیس باید همگام با ظهور فن آوری های جدید به بهترین خدمت به جوامع خود" دوال گفت. "اجتماعی-رسانه ای تجزیه و تحلیل می تواند پشتیبانی عمومی ایمنی در راه های مختلفی."

RCMP در حال حاضر با استفاده از این اطلاعات برای شناسایی تهدیدات به رویدادهای مهم زیرساخت و یا مکان های دیگر, او گفت:. آن را نیز کمک به شناسایی خطرات به چهره های عمومی و جلوگیری از خودکشی مدرسه تیراندازی و دیگر اقدامات مجرمانه مورد بحث در رسانه های اجتماعی Duval اضافه شده است.

چنین trawling باز-منبع مواد توسط Mounties نیز مطرح حریم خصوصی سوال.

تورنتو فعال در مورد معدن-صنعت نقض حقوق بشر به تازگی آموخته Mounties وارد شش صفحه پروفایل او در مدت کوتاهی پس از او نشان داد تا در فدرال رهبران در طول 2015 انتخابات.

راشل کوچک یک سازمان با معدن بی عدالتی همبستگی شبکه گفت که "نوع وحشت زده و نگران کننده" برای دیدن RCMP مشخصات که آمد به نور سال بعد از طریق دسترسی به اطلاعات درخواست.

جدید نرم افزار ابزار خواهد غربال کردن در دسترس عموم در اینترنت منابع داده ها و محتوا از جمله, اما نه محدود به, Twitter, Facebook, وبلاگ ها, چت روم های, پیام, تخته, شبکه های اجتماعی و ویدئو و تصویر-های وب سایت.

مناقصه نشان می دهد این ابزار باید مطرح رسیدن به قادر به تبدیل داده ها از cyberspots مانند معامله-سایت خرید Groupon و پلت فرم بازی Farmville است.

این امر نیز مشغول به محتوای موجود در کمتر قابل مشاهده بخش از اینترنت, وب عمیق و darknet که می توانید دوری کردن مورد استفاده موتورهای جستجو است.

این ابزار جدید را تکمیل RCMP موجود اجتماعی Studio نرم افزار مورد استفاده در رسانه های اجتماعی نظارت بر پروژه شناخته شده به عنوان بیدار گسترده ای طراحی شده است که به صفر در تهدید ضعیف کلمات کلیدی است.

RCMP تلاش برای الهی اطلاعات مفید از رسانه های اجتماعی را برانگیخته بحث با فدرال کمیسر حریم خصوصی گفت: ویتو Pilieci سخنگوی بازرس.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

کمیساریای است برجسته نیاز به RCMP به طور شفاف با مردم در مورد آن اجتماعی-رسانه, نظارت بر فعالیت و اهمیت حریم خصوصی تاثیر ارزیابی و تجزیه و تحلیل رسمی از خطرات به اطلاعات شخصی Pilieci گفت.

RCMP نشان داده است اجتماعی Studio نرم افزار برای کمیسر دفتر Duval گفت.

نیروی انتظامی در حال نهایی حریم خصوصی ارزیابی تاثیر استفاده از رسانه های اجتماعی نرم افزار تجزیه و تحلیل و پس از تکمیل ارسال خواهد شد یک خلاصه اجرایی در RCMP وب سایت او اضافه شده است.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب