RCMP انتخاب کردن به عنوان ساسکاچوان می شود برای اولین بار در استان به تصویب کلر قانون

در دوشنبه, Saskatchewan شد اولین صلاحیت قانونی در کانادا به تصویب فردی خشونت افشای عمل (کلر قانون). کلر قانون

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399

در دوشنبه, Saskatchewan شد اولین صلاحیت قانونی در کانادا به تصویب فردی خشونت افشای عمل (کلر قانون). کلر قانون اجازه می دهد تا پلیس به افشای اطلاعات است که می تواند کمک به محافظت از قربانیان بالقوه فردی خشونت است.

این اجازه خواهد داد که Saskatchewan ساکنان به درخواست خود محلی شهرداری ایستگاه پلیس برای انتشار اطلاعات در شریک صمیمی گذشته خشونت آمیز و یا توهین آمیز رفتار.

این اطلاعات می تواند فاش شود به متقاضیان که به اعتقاد آنها ممکن است در معرض خطر از شریک صمیمی ("راست به درخواست") و به افراد شناسایی شده توسط پلیس به در معرض خطر ("حق می دانم").

"دولت ساسکاچوان متعهد به پرداختن به مسائل داخلی و بین فردی خشونت" وزیر دادگستری و دادستان کل همین مورگان گفت. "ما امیدواریم که با اجرای کلر قانون ما می توانیم اطلاع کسانی که در معرض خطر و کمک به محافظت از آنها را از بالقوه خشونت و سوء استفاده است."

در یک آمار کانادا مشخصات از سال 2018 از خشونت خانوادگی در کانادا, ساسکاچوان بالاترین نرخ از صمیمی-شریک زندگی خشونت در میان استان با 655 قربانیان در هر 100000 نفر (5,919 قربانیان از سال 2017 تا 2018).

وجود خواهد داشت یک روند درخواست به دنبال قبل از پلیس شهری خدمات انتشار اطلاعات در گذشته رفتار خشونت آمیز به یک قربانی بالقوه و دولت را به کسانی که درگیر برای اطمینان از تمام قوانین و مقررات به دنبال دارد.

دولت ساسکاچوان مشورت با شهرداری خدمات پلیس و استانی انجمن انتقال خانه به ارائه آموزش های لازم برای پلیس به فرایند کلر قانون برنامه مطابق با قانون. تمام اطلاعات منتشر شده به متقاضیان منوط به یک فرایند بررسی برای اطمینان از افشای اطلاعات نیست نقض حریم خصوصی قوانین وزارت دادگستری گفت: در آزادی مطبوعات.

همه پلیس شهری ارائه خواهد شد و شرکت در این پروتکل جدید اما RCMP گفت: آنها نمی خواهند شرکت کنند.

"ما شده اند درگیر با برنامه ریزی برای کلر قانون از همان ابتدا" RCMP در بیانیه ای گفت. "ما شده اند و همچنان به حمایت از این ابتکار است. در اوایل بحث و برنامه ریزی برای اجرای کلر قانون ما مشخص به شرکای ما وجود دارد که ممکن است برخی از چالش ها با مشارکت ما چون بر خلاف شهرداری, خدمات پلیس RCMP منوط به فدرال قانون حفظ حریم خصوصی. RCMP است که در ادامه به موضوع نگاه کنید و با توجه به چگونه آن را می تواند پشتیبانی کلر قانون اهداف در تعهد آن تحت فدرال حریم خصوصی عمل می کنند."

قوانین معرفی شد و در سال 2018 و به اتفاق آرا تصویب در مجلس ساسکاچوان در سال 2019 و مورگان گفت که او امیدوار است RCMP و دولت فدرال کار می کنند با استان در این موضوع است.

"ما بسیار نا امید شده اند غیررسمی توصیه این هفته که RCMP در ساسکاچوان در حال حاضر خود را نشان داد امتناع از شرکت در جلسه مهم و جدید فردی خشونت protection program" مورگان گفت: در نامه ای به فدرال امنیت عمومی و آمادگی اضطراری وزیر بیل بلر. "همانطور که می دانید کلر قانون است و مصوبات در استان ساسکاچوان در درجه اول برای حفاظت از زنان از خشونت بین فردی با اجازه افشای خطر محدود اطلاعات به افراد در مورد خود صمیمی همکاران."

یکی از نگرانی های اصلی با RCMP انصراف از مشارکت در کلر قانون است آن را قرار داده و جوامع روستایی بدون شهرداری خدمات پلیس در یک وضعیت دشوار است. جوامع که لازم نیست که شهرداری خدمات پلیس را مجبور به درخواست اطلاعات از نزدیک ترین شهری نیروی پلیس که خواهد شد و سپس باید برای به دست آوردن اطلاعات از RCMP.

مورگان می گوید او هنوز صحبت با RCMP برای هش کردن مسائل خود را با کلر قانون اما خواهد بود صحبت کردن با آنها و امید به حل مشکل.

"من نمی دانم که آیا آنها در مورد مسائل مربوط به مسئولیت و یا مسائل مربوط به حریم خصوصی" او گفت:. "ما را از طریق مرتب کردن بر اساس از yearlong روند کار با شهرداری و نیروهای پلیس و RCMP و همه شرکت کردند به تلاش و توسعه آنچه ما فکر بسیار خوبی بود پروتکل را امتحان کنید و محافظت از حریم خصوصی و قادر به معنی آزادی اطلاعات است. آن را به عنوان یک بیت از تعجب به ما به شنیدن (RCMP امید بستن به خارج) و من امیدوار هستم که با بحث و گفتگو با وزیر بلر و (فدرال و وزیر دادگستری و دادستان کل دیوید) Lametti ما قادر به حل و فصل این مسائل است.

"همانطور که ما رفتن را از طریق فرایند ما تا به حال مقامات قضایی می گویند به RCMP که اگر کسی مشکلی به ما اطلاع دهید و ما از طریق حقوقی طرف آن است. که ارائه می ایستد."

کلر قانون است به نام کلر چوب بود که به قتل در انگلستان توسط دوست پسر او جورج اپلتون در سال 2009. Appleton قبلا صرف شش سال زندان برای برگزاری یک زن در knifepoint. چوب پدر مایکل براون مبارزات انتخاباتی به کلر قانون تصویب شده برای کمک به جلوگیری از خشونت خانگی. آن را تصویب رسید در سراسر انگلستان و ولز در سال 2014.

"اگر شما نگاهی به کلر وضعیت او تا به حال هیچ ایده وجود دارد یک مسئله وجود دارد" مورگان گفت. "پدر او تا به حال یک حس است که یک مشکل وجود دارد با فردی است. پروتکل آن را به عنوان توسعه یافته شناسایی اگر یک فرد است که می تواند در معرض خطر و در آن در نظر گرفته نمی شود بیرون رفتن و گفت: "شما نباید بیرون رفتن با این فرد به دلیل A, B و C در افراد گذشته است.' آنچه در آن می گوید این است 'وجود یک خطر وجود دارد و این موضوع را شما باید آگاه باشند و برگ های آن را باز به پایان رسید به عنوان اینکه آیا این فرد می خواهد, اما دلیل است که به طور خاص برای جلوگیری از مسائل مربوط به حریم خصوصی و مسئولیت."

مورگان امیدوار است شکاف بین دولت استانی و RCMP در مورد این موضوع نمی تواند باعث مشکلات طولانی مدت و هنوز هم فکر می کند که آنها می تواند به حل این مشکل است.

"ما نگران آن" مورگان گفت. "ما تا به حال در طول این چند سال رابطه خوبی با RCMP و آنها بر اساس Regina, آموزش انبار است که در اینجا و F بخش مرکزی است که در اینجا. ما لذت می برد یک کار خوب ارتباط با آنها را بر روی انواع مختلفی از مسائل دیگر. ما امیدواریم که ما قادر به بازیابی این و این.

"من نفرت را به فکر می کنم که این نوع از یک موضوع را به توقف به آن. من امیدوار هستم این چیزی است که ما قادر به از طریق کار و یا که اگر دولت فدرال بودند که مایل به ملاقات با مقامات ما و بحث در مورد هر آنچه که مسائل ما کار می کنند که از. در حال حاضر ما یک رابطه خوب با RCMP.

"آنها انجام یک کار خوب در ملی policing مسائل و در استان ما ما یک ترکیب در اینجا. ما رو شهرداری نیروهای پلیس که در مقابله با آیین نامه و شهری اولویت ما حفاظت از افسران و ترافیک بزرگراه مدیره افسران مقابله با بسیاری از چیزهای دیگر و ما در انجام بسیاری از مشارکت با RCMP. به عنوان ما رفتن به جلو کسانی که بحث ما ممکن است بخواهید به, چگونه بهترین برای به حداکثر رساندن کار ما رابطه, آنچه ما در آینده ما چگونه تقسیم کردن وظایف و مسئولیت های, اما این چیزی است که ما لازم نیست فعال در نظر گرفتن در این زمان است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اگر RCMP همچنان تمایلی به شرکت در کلر قانون مورگان می گوید آنها را به کار بر روی راه های جایگزین برای کمک به جوامع بدون نیروهای پلیس شهری.

"من می تواند عمیقا آشفته و به من گفت: هفته گذشته من خواهد بود بیشتر از نا امید" او گفت:. "من فکر می کنم من می خواهم ترتیب برای دیدار با یکی از دو فدرال وزیران که درگیر هستند با این امید که ما قادر خواهد بود برای متقاعد کردن آنها در غیر این صورت یا کاستن نگرانی های خود را. عدم که ما را به نگاه به مردم گفت: در ساسکاچوان هستند که تحت نظارت شهرداری نیروی پلیس می تواند ما را در انجام کاری که برای آن دسته از مردم ؟ ما را از خدمات در دسترس از طریق شهرداری و نیروهای پلیس و یا نگاه کردن به گزینه های دیگر."

مورگان شگفت زده شد RCMP تصمیم گرفتند و هرگز به نگرانی در روند کار با دولت استانی.

"من آرزو می کنم آنها را مطرح کرده اند (خود موضوع) یک سال پیش زمانی که ما شروع به تعامل با RCMP," او گفت:. "ما تا به حال بحث های مداوم شده است و پربار. ما با آنها کار می کرد در پروتکل بودند و ما گرفتار کردن گارد که آنها جلو رفتم با این یک هفته پیش و گفت: "نه ما و نه شرکت' پس از yearlong فرایند که در آن شما توسعه پروتکل های.

اگر چه مورگان می گوید او امیدوار است یا RCMP تجدید نظر کند و یا دولت فدرال قدم خواهد شد.

"آنها از آن ساخته شده به نظر می رسد که آن را بسته شدن درب," او گفت:. "من می خواهم به کار با هر دو وزیران فدرال. ما به خوبی کار می کرد با آنها را به عنوان ما را از طریق رفت COVID-19 مسائل و تعدادی از دیگر مسائل است. این چیزی است که من فکر می کنم ما می توانیم قطعا موافق این موضوع از فردی خشونت مهم است که برای همه کانادایی ها و در هر زمان وجود دارد یک ابزار — این که آیا آن را در توسعه استان و یا در سطح ملی — همه ما باید مایل به استفاده از کسانی که همه چیز و با دقت نگاه کنید و ببینید که آیا ما می توانید بهره مند شوند."

Cathay Wagantall MP برای Yorkton-ملویل خوشحالم که Saskatchewan گام به مسئله خشونت خانگی.

"همه ما می دانیم ساسکاچوان دارای میزان بالایی از خشونت" Wagantall گفت. "بنابراین من خوشحال هستم که دولت استانی است که به دنبال در راه های مختلف از جمله کلر قانون برای مقابله با این مسئله است."

Wagantall می گوید: او خوش دولت فدرال خواهد بود قادر به کار با استانی دولت در پیدا کردن راهی برای RCMP برای شرکت در کلر قانون است.

"تا آنجا که به RCMPs دخالت آنها نگرانی های اطراف مسئله حفظ حریم خصوصی وزیر در استان گفت: آنها با برخورد که" او گفت:. "آنها همچنین به ذکر آنها بوده است و تحقیق در مورد آن بیشتر است.

"من از همه نیروهای پلیس و کار آنها را انجام دهد. من امیدوارم که وجود دارد راه های وزیر بلر می توانید یک نگاهی به این و ببینید که چگونه آنها می توانند شرکت کنند و بدون هر گونه مسائل در اطراف این واقعیت است که آنها یک نهاد فدرال و قوانین حفظ حریم خصوصی تاثیر آنها متفاوت است. من مشتاقانه منتظر دیدن بحث بیشتر و امکان کار که از طریق."

با ساسکاچوان به عنوان اولین صلاحیت قانونی در کانادا به تصویب کلر قانون Wagantall فکر می کند که این تاثیر می تواند منجر به دیگر استان ها گام به سمت اجرای آن است.

"من می خواهم فرض (استان های دیگر خواهد شد) تماشای برای مطمئن برای دیدن اگر آن را می سازد تاثیر در ساخت روابط امن تر," او گفت:. "من واقعا فکر می کنم این مهم است که مردم آگاه هستند از شرایط, در یک رابطه, و این می تواند بسیار چالش برانگیز در شرایط شدید. من امیدوارم که آن را ایجاد یک تفاوت.

"این است که به وضوح چیزی استانی دولت نگاه کنید و ببینید به عنوان یک راه برای بهبود نتایج برای افراد است. من آگاه هستم از روابط که در آن خشونت بوده است بخشی از روابط و این چنین نگران کننده پویا و من با خوشحالی به دیدن این تواند بسیار موفق باشد."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب