نادر پلنگ قورباغه در بر داشت فراتر از آن شناخته شده در محدوده جنوب غربی

فلاگستاف Ariz. - نادر قورباغه شده یافت شده است فراتر از آن شناخته شده در محدوده جنوب غربی است.ایالات متحده خدم

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399

فلاگستاف Ariz. - نادر قورباغه شده یافت شده است فراتر از آن شناخته شده در محدوده جنوب غربی است.

ایالات متحده خدمات جنگل داوطلب به تازگی عکس Chiricahua پلنگ قورباغه در یک خاکی سهام تانک در نزدیکی شهر کمپ وردی در آریزونا مرکزی سازمان روز پنجشنبه گفت. زیست شناسان بعد تایید کرد که حداقل 10 تا از قورباغه ها زندگی می کردند وجود دارد.

آبزی قورباغه ها شد و تصور می شود تنها در شرق آریزونا جدید غربی مکزیک و شمال مکزیک است اما در طول تاریخ بودند و گسترده تر. قورباغه ها' تعداد کاهش یافته است به دلیل از دست دادن زیستگاه بیماری و شکارچیان.

آدری صاحب از آریزونا بازی و ماهی بخش گفت: این قورباغه ها می تواند نقل مکان کرد و به ارتفاعات پایین تر در کمپ وردی چرا که آنها به دنبال حفاظت شده زیستگاه و یا درجه حرارت گرمتر که محافظت از آنها را از بیماری های قارچی.

این خدمات شیلات و حیات وحش ذکر شده قورباغه ها به عنوان تهدید در سال 2002. بخشی از تلاش بازیابی شامل پرورش قورباغه ها در اسارت و انتشار آنها را به انبار مخازن. یک تیم بازیابی کرده و مکمل آب در میان یک خشکسالی طولانی مدت, از بین بردن دام تعمیق سهام مخازن و کنترل فرسایش.

"در مقیاس بزرگ و متنوع بهبود تلاش های مانند کسانی که در انجام فسیلی نهر آبخيز هستند مهم و حیاتی پس از زیست شناسان دقیقا نمی دانند که تلاش موفق خواهد بود و یا چگونه قورباغه را انطباق با تغییرات در شرایط طبیعی مانند بیماری و بلند مدت خشکسالی گفت:" جینی Agyagos یک زیست شناس حیات وحش برای Coconino ملی جنگل سنگ قرمز Ranger District.

زیست شناسان قصد بازدید از آبزیان مناطق در نزدیکی اردوگاه ورد برای تعیین میزان قورباغه ها. مرد قورباغه ها متمایز هستند برای صدای آنها را در طول فصل پرورش بسیار شبیه به خروپف.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن