تجاوز اتهامات علیه نیوپورت بیچ, دکتر, دوست دختر, اخراج شود امروز

اورنج کانتی قاضی در روز جمعه است که انتظار می رود به رد اتهامات علیه دکتر و دوست دختر خود را در یک چیپ تجاوز ج

توسط MINERALNEWS در 18 بهمن 1398

اورنج کانتی قاضی در روز جمعه است که انتظار می رود به رد اتهامات علیه دکتر و دوست دختر خود را در یک چیپ تجاوز جنسی مورد که در آن جفت شد مارک به عنوان یک "بانی و کلاید" تیم که دارو و آنها را مجبور به شرکت در اعمال جنسی.

اورنج کانتی دادستان متهم برجسته ساحل نیوپورت دکتر گرانت Robicheaux, 39 و دوست دختر خود را Cerissa رایلی 32 بودن شکارچیان جنسی استفاده می شود که خود را خوب به نظر می رسد برای فریب زنان آسیبمواد مخدر آنها را و آنها را به خانه شیک و مد خود را به حمله جنسی به آنها.

اما در روز سه شنبه اورنج کانتی Dist. Atty. تاد اسپیتزر اعلام کرد که از حذف تمام اتهامات علیه زن و شوهر متهم سلف خود و دیرین سیاسی دشمن تونی Rackauckas از botching پرونده و اتهامات است که می تواند ثابت نمی شود.

"من نمی ایجاد این وضعیت اما من مسئولیت برای رفع آن" اسپیتزر گفت: در یک کنفرانس خبری. "انجام عدالت است که همیشه قشنگ و این خوشایند نیست چند بار. این خوشایند نیست اما این تصمیم گیری های مهم است که مردم را تحت تاثیر قرار زندگی می کند."

تبلیغات

Rackauckas اخراج در بیانیه ای در دفاع از خود دست زدن به صورت و پیشنهاد اخراج شد و ممکن است "انتقام گیری سیاسی در برابر من است."

"بدیهی است هر گونه دادستان باید به فکر می کنم طولانی و سخت قبل از برکناری از جمله یک مورد که در آن چند زنان به طور مستقل به جلو آمده و در معرض خود را به فرایند عریان روح خود را به مقامات" Rackauckas گفت. "من فقط امیدوارم که آنها به فروش می رسد پایین رودخانه برای برخی از پیچ انگیزه های سیاسی."

فیلیپ کوهن یک وکیل به نمایندگی از Robicheaux در این مورد گفت: در اوایل این هفته که دکتر رایلی در زندگی شده اند برای همیشه لطفا برای تغییر اتهامات تسلیم در برابر آنها.

"من فکر نمی کنم هر کسی می تواند واقعا درک آنچه گرانت و Cerissa در حال رفتن را از طریق" کوهن گفت. "آنها به رختخواب رفته و هر شب خورده شده در هر وعده غذایی با تهدید زندان حلق آویز بیش از سر خود را. که به یک باور ویرانگر راه برای زندگی است."

تبلیغات

اسپیتزر دعوت کرده است هر یک از زنان که قبلا متهم به ملاقات با او به بحث در مورد تصمیم خود را.

او همچنین ارائه یک عذرخواهی به زنان درگیر و همچنین به Robicheaux و رایلی تماس با آنچه اتفاق افتاده است در مورد یک "مضحکه می خواند."

Rackauckas گفت: روز سه شنبه در بیانیه ای که او بیش از حد احساس می کند برای شاکیان.

"قلب من می رود به زنان که تا به حال شجاعت به جلو آمده و با شکایت خود را از آنجا که من اعتقاد شکایت خود را بر اساس شواهد و من تا به حال قبل از خروج از اتاق."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن