کبک وزیر بهداشت را تهدید به قفل کردن میله اگر COVID قوانین نقض

مونترال—کبک وزیر بهداشت تهدید صاحبان کافه ها و مکان های دیگر در سراسر استان در روز دوشنبه گفت که او نمی دریغ ب

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399

مونترال—کبک وزیر بهداشت تهدید صاحبان کافه ها و مکان های دیگر در سراسر استان در روز دوشنبه گفت که او نمی دریغ به آنها را تعطیل اگر COVID-19 بهداشت عمومی, بخشنامه به دنبال ندارد.

توصیف صحنه ها در برخی از موسسات بیش از آخر هفته به عنوان "غیر قابل قبول" مسیحی Dubé یک کنفرانس خبری گفت که تا روز شنبه او به انتشار یک لیست از اقدامات دولت را برای مجازات کسانی که او گفت: در حال تهدید این استان پیشرفت در شامل coronavirus.

"مسئولیت خود را به اطمینان حاصل شود که بهداشت عمومی دستورات با پیروی" Dubé گفت. "اگر قوانین رعایت نمی ما نزدیک محل خود." او نه تنها از هر میله یا باشگاه اما رسانه های محلی منتشر شده ویدئوها از برخی از مونترال-منطقه مکانهای شلوغ طبقه رقص و کمی فاصله فیزیکی.

Dubé هشدار یک روز پس از, مقامات بهداشت و درمان خواست افرادی که به خوردن در یک رستوران سه شنبه گذشته در مونترال ساحل جنوبی به آزمایش COVID-19. مایل سکس با اشاره شنبه آلوده کاربران نداشته و در عین حال تشخیص داده شده است و آنها نمی گرفتن ویروس در رستوران.

روز دوشنبه دکتر جولی Loslier منطقه ای بهداشت و درمان مدیر گفت: Radio-Canada که برخی از این موارد در نوار بسته بود به یک خوشه از 20 نفر در مونترال ساحل جنوبی است.

اندکی افزایش عفونت در مونترال منطقه نگران کننده به اندازه کافی برای مونترال شهردار گذرد پلانت که روز دوشنبه گفت که این شهرستان در نظر دارد برای ایجاد ماسک اجباری در همه داخل سالن و اماکن عمومی.

"قصد ما این است که با پوشیدن پوشش صورت اجباری خواهد بود محصور در مکان های عمومی به عنوان ژوئیه 27, به عنوان مورد برای حمل و نقل عمومی" Plante نوشت: در پست های رسانه های اجتماعی.

پلانت گفت: شیوع بیماری می تواند به تضعیف این شهر تلاش و به طور جدی می تواند صدمه دیده است کسب و کار در تلاش برای به دست آوردن جای پا خود را بعد از یک مدت طولانی بسته شدن با توجه به همه گیر. "یک شکست فاجعه بار خواهد بود برای زندگی انسان و برای اقتصاد ما," او گفت:.

Dubé گفت: دولت با توجه به افزایش حضور پلیس در اطراف مکان های که در آن مردم جمع آوری مانند کافه ها و کاباره ها. وی افزود کبک نیز مطالعه اقدامات بیشتر محدود کردن حضور برخی از سالن های و ساعت های عامل.

پیام خود را به صاحبان و مدیران کافه شبانه, سواحل, استخر شنا و سالن مسابقه بود و ساده.

"مسئولیت خود را به اطمینان حاصل شود که بهداشت عمومی دستورات با پیروی" Dubé گفت. "اگر قوانین رعایت نمی ما نزدیک محل خود."

"بدیهی است که این یک گام ما نگاه به جلو به گرفتن اما ما تنها نیاز به نگاه در سراسر مرز برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد در برخی از ایالت های آمریکا," Dubé گفت: در مورد یک افزایش مشخص در تعداد COVID-19 موارد در چندین جنوب غربی ایالات متحده آمریکا است که بازگشایی, میله, رستوران ها و سواحل است.

"هیچ سوال وجود دارد اجازه اقلیتی از مجرم به مخاطره می اندازد کبک سلامت و بهبود است."

دکتر Horacio اررودا, Quebec مدیر بهداشت عمومی گفت: بزرگترین نگرانی در مورد کوچک شیوع بیماری در سراسر استان است که می تواند تعداد موارد به افزایش قبل از ورود از آنچه او انتظار خواهد بود و موج دوم از عفونت در پاییز.

"روشن است اگر وجود دارد مکان هایی که در آن وجود دارد شیوع ما نمی تواند کنترل وجود دارد و انتقال ما را مجبور به انجام مداخله" اررودا گفت. "این می تواند منطقه ای آن می تواند خاص باشد و یا از آن می تواند یک تعطیلی کامل این بخش, که چیزی است که ما به دنبال ندارد و به همین دلیل ما در حال درخواست از مردم برای احترام چیز است."

اررودا گفت که او نمی پشیمانی باز کردن میله — میان گذشته میلادی به بازگشایی در کبک گفت: اکثر صاحبان اعمال قوانین و اکثر کاربران باید برای آنها احترام قائل بود. اما او گفت که او نیست بالا بودن پسر بد وقتی که می آید به بسته شدن کسب و کار.

"من به شما گفتن اگر مردم کاری که قرار است انجام شود چرا که آن را نه تنها زندگی خود بلکه زندگی دیگران (در معرض خطر) من خواهد بود یک پسر بد," اررودا گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

کبک گزارش سه جدید و میر نسبت به COVID-19 در 24 ساعت گذشته در مجموع از 5,577. این استان همچنین گزارش 74 بیشتر موارد از coronavirus در مجموع 55,937 از جمله 25,378 موارد که در نظر گرفته شده است.

بستری شدن در بیمارستان اندکی افزایش یافت و برای اولین بار در بیش از یک هفته برای رسیدن به 377 افزایش شش. از آن دسته از بیماران, 25 هستند در بخش مراقبت های ویژه یکی کمتر از قبل از روز است.

مقامات بهداشت عمومی انجام شده 6,122 آزمون در روز شنبه آخرین روز برای آن شماره در دسترس هستند.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن