دولت کبک نتواند به حفاظت از میراث فرهنگی ساختمان گزارش می گوید

کبک ساختمان های با ارزش میراث اغلب چپ به وخامت در طول سال و قربانی سهل انگاری بخشی از استانی بخش فرهنگ با توجه

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399

کبک ساختمان های با ارزش میراث اغلب چپ به وخامت در طول سال و قربانی سهل انگاری بخشی از استانی بخش فرهنگ با توجه به یک داغدار گزارش استان حسابرس به طور کلی.

در گزارش منتشر شده در پنج شنبه, Guylaine لکلرک متهم دولت کبک از عدم رعایت مسئولیت خود و از هیچ رهبری وقتی که می آید به حفاظت از میراث فرهنگی ساختمان.

300 صفحه گزارش اشاره می کند که 20 درصد از درخواست ها برای میراث فرهنگی تعیین شده اند تحت مطالعه برای بیش از 10 سال است که در این گزارش بداند "بیش از حد."

فرهنگ بخش قادر به می گویند چرا فقط آن را به عنوان قادر به ارائه یک ایده عادلانه از میراث ارزش سهام مسکن از سازمان های آن نظارت کند.

کبک طبقه بندی برخی از ساختمان ها به عنوان "منافع ملی" اما تعریف این اصطلاح لکلرک نوشت.

بعلاوه دولت مجموعه نمونه ضعیف با عدم حفظ خود ساختمان های میراث.

"به عنوان مالک ساختمان با ارزش میراث دولت باید در تنظیم یک مثال در یک منطقه که در آن عضویت جمعی بسیار مهم است," او نوشت.

در سال 2014 این گروه متعهد به بازرسی ساختمان های میراث حداقل هر چهار سال به ارزیابی خود دولت است. در 40 درصد از موارد این کار انجام نمی شد حسابرس نوشت.

گروه شهرستانها اختصاص مسئولیت قابل توجهی در زمینه حفظ کبک ساخته شده میراث فرهنگی را نمی دهد آنها را به ابزار و یا پشتیبانی برای انجام چنین کار خواستار این گزارش می خواند.

نمونه هایی از کاستی های دولت شامل این مورد از Les Cedres نیروگاه برق آبی در مونترال منطقه که خالی است و به وخامت بوده است برای بیش از 20 سال است. میراث فرهنگی بخش, اما, منتظر, تا 2019 شروع به کار برای بازگرداندن طبقه بندی شده ساختمان میراث فرهنگی.

گزارش منتشر شده روز شنبه نیز توصیه می شود بهبود یافته و کنترل های امنیتی در دولت بیمه سلامت مدیره و بدن نظارت استانی طرح بازنشستگی وقتی که می آید به حفاظت از اطلاعات محرمانه است.

حسابرس کل نیز گزارش داد شکست در قراردادی مدیریت در بخش حمل و نقل که در آن او با اشاره به کمبود قابل توجهی از مهندسین و همچنین عدم دقت در برآورد هزینه کار انجام شود. تقریبا نیمی از قراردادهای ساخت و ساز اهدا شد بالاتر از حد ارزشگذاری و یا کم ارزش 10 درصد و یا بیشتر به او نوشت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب