قرنطینه در هند: هیچ صابون کثیف توالت به اندازه کافی Coronavirus آزمون

بزرگنمایی این تصویر در قرنطینه در یک هتل در سرینگر هند: یک گروه از مردم که در بازگشت از کشورها در خا

توسط MINERALNEWS در 7 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

در قرنطینه در یک هتل در سرینگر هند: یک گروه از مردم که در بازگشت از کشورها در خاورمیانه است. Waseem Andrabi/Hindustan Times via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Waseem Andrabi/Hindustan Times via Getty Images

به اندازه کافی توالت – و آنهایی که اغلب وجود دارد ، تخت کهنه با هم. تنها راه به دوش با آب از یک سطل که هر کس برای به اشتراک گذاشتن. هیچ صابون یا ضد عفونی کننده دست.

افرادی که بوده ام قرنطینه در هند مشکوک به قرار گرفتن در معرض coronavirus می گویند شرایط در داخل دولت امکانات غیر بهداشتی و نا رسیده به دامن زدن به شیوع به جای جلوگیری از یک. سرخپوستان در حال ارسال عکس و فیلم در رسانه های اجتماعی از ورق های شکسته توالت و زباله littering شلوغ مراکز قرنطینه.

سازمان بهداشت جهانی می گوید arc جهانی همه گیر ممکن است بستگی دارد که چه بزرگ و پرجمعیت کشورهای مانند هند انجام بعدی.

دوم-پرجمعیت ترین کشور پس از چین و هند گزارش شده بیش از 550 coronavirus موارد و ده و میر ناشی از چهارشنبه شب به وقت محلی — در یک جمعیت 1.3 میلیارد دلار است. که نسبتا کم عفونت نرخ سرانه. اما ترس است که اگر این ویروس گسترش می یابد از طریق زاغه – که در آن برخی از 600 میلیون سرخپوستان عدم دسترسی به طور منظم به آب پاک – بسیاری از میلیون ها نفر می میرند.

پلیس دهلی واکنش نشان می دهند به مسافران نه مطابق با مستند های اعمال شده توسط دولت برای جلوگیری از شیوع کروناویروس. راج K راج/Hindustan Times via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
راج K راج/Hindustan Times via Getty Images

بنابراین در ساعات اولیه صبح روز چهارشنبه در هند تحمیل بزرگترین ضد coronavirus مستند. برای 21 روز بعد هیچ کس در سراسر کشور مجاز به ترک خانه خود را به جز برای رفتن به خرید مواد غذایی و یا دارو یا به دکتر مراجعه کنید. در یک سخنرانی تلویزیونی, آدرس نارندرا نخست وزیر گفت: این است آنچه مورد نیاز است به "صرفه جویی در هر هندی."

یک خانواده ساعتهای نخست وزیر نارندرا مودی اعلام کرد قصد دارد در مجموع مستند برای جلوگیری از گسترش COVID-19. Anupam Nath/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Anupam Nath/AP

بسیاری از کشور coronavirus موارد اعتقاد بر این بود کسانی که سفر خارج از کشور و یا تماس با کسی که انجام داد. بنابراین علاوه بر مستند دولت هند نیز ارسال هر کسی آن را مظنون به داشتن ویروس — ویژه های ورودی مسافران به اجباری 14 روز در قرنطینه. وزارت بهداشت می گوید: برخی از 60,000 تخت برای قرنطینه در امکانات این مجموعه در دانشگاه ها و پادگان نظامی در سراسر کشور است.

اما مردم در داخل می گویند شرایط اسفناک است.

"وجود دارد تخت بدون هیچ چیزی آنها را از هم جدا. مردان حمام در شکل بسیار بد با آب گرم است. گاهی اوقات وجود ندارد با دست بشویید. [صابون] و ما اجرا از ضد عفونی کننده دست," عالیه خان, 28, گفت, NPR توسط تلفن از داخل یکی از این تسهیلات راه اندازی در یک دانشگاه در Gurgaon در خارج از هند سرمایه است. "در زیر دوش وجود دارد تنها یک سطل و ما باید آن را به اشتراک با دیگر مسافران. پس از آن بهترین امکانات برای جلوگیری از آلودگی است."

خان گرفته شده برای این تسهیلات پس از فرود شنبه در دهلی نو را در فرودگاه با شوهرش. زن و شوهر ازدواج کرده بود در 6 مارس در هند و در ماه عسل رفت و در ایالات متحده است. به عنوان coronavirus گسترش آنها قطع سفر خود را و به صفحه اصلی.

در هنگام ورود در هند آنها در بر داشت یک هرج و مرج در فرودگاه: مارپیچ صف برای دریافت از طریق مهاجرت و امنیت فرودگاه به مسافران heckling و jostling به جلو در خط و اجتماعی بدون فاصله. این زوج می گویند که آنها منتظر نزدیک به 24 ساعت — پس از 14 ساعت پرواز از نیویورک به ترک فرودگاه.

مقامات غربالگری مسافران ورودی پرسید خان و همسرش, بهزاد Fatmi چگونه آنها احساس. آنها اعتراف به داشتن سردرد و گلو درد — اما گفت که به احتمال زیاد از پرواز طولانی و مصیبت در فرودگاه. به تعجب مقامات پاک Fatmi به خانه بروم اما سعید خان را مجبور به رفتن به یک دولت قرنطینه تسهیلات برای 14 روز.

نه زن یا شوهر تست شده برای ویروس. دولت هند است دست و پنجه نرم کردن با کمبود تست کیت. در میان انتقادات در مورد تعداد کم از سرخپوستان در حال آزمایش آن به تازگی به خواسته شرکت های خصوصی شروع به ساخت کیت. اما منابع کم باقی می ماند.

Fatmi می گوید او تلاش برای توضیح به مقامات هندی که او تا به حال شده است با همسر خود را تمام وقت و خود را در معرض خطر قرار گرفتن در معرض coronavirus به احتمال زیاد یکسان است.

"من گفت:" ما با هم! ما در سفر به نیویورک و لوس آنجلس — مکان های بسیاری از. بنابراین اگر او چیزی است که — خدای ناکرده — پس من هم آن را داشته باشد. پس لطفا مرا به قرنطینه مرکز'" Fatmi, 28, به یاد می آورد. "اما آنها گفتند:" خیر ما را نمی خواهد انجام این کار است.'"

کارگران آماده شدن تخت در یک مرکز قرنطینه در هوره در حومه کلکته, هندوستان. Rupak د Chowdhuri/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Rupak د Chowdhuri/ایسنا

پس از رسیدن به کالج دانشگاه, خان می گوید: مسافران گرفته شد به یک co-ed خوابگاه با ردیف از 30 تا 40 تخت مرتب حدود سه فوت از هم جدا. وجود دارد هیچ پرده یا صفحه نمایش برای حفظ حریم خصوصی او می گوید.

"به عنوان یک مسلمان من قرار نیست در چنین محل" خان می گوید. "ما همه در یک سالن, پیر و جوان مرد و زن."

او می گوید که او و همکار او زن "زندانیان" را به عنوان او آنها را به سه توالت — که اغلب آلوده با مدفوع و آشغال با استفاده از دستمال بهداشتی. در اولین روز او می گوید: آنها داده بودند به اندازه کافی غذا و آب است.

"همه ما مضطرب و خسته و بیمار از این وضعیت" خان می گوید. "آن چنان بالا خطر است."

چنین شرایط غیر بهداشتی در قرنطینه امکانات "کاملا غیر قابل قبول" Sujatha رائو, دبیر سابق با وزارت بهداشت و رفاه خانواده گفت: NPR در ایمیل. این نشان می دهد که مقامات دولت در پایین ترین سطح که در آن قرنطینه انجام است نه به اندازه کافی درک اهمیت این اقدامات رائو می گوید.

با وجود پلیس امنیت برخی از سرخپوستان شده اند فرار امکانات قرنطینه. Unhygienic جداسازی واحد نیز ممکن است دلسرد کردن مردم از گزارش خود علائم خان می گوید.

"ما در حال پرداخت قیمت برای صادق بودن" او می گوید.

مقامات در فرودگاه شده اند قرار دادن یک تمبر با جوهر پاک نشدنی در دست مسافران که پرسیده شده است به صفحه اصلی قرنطینه. این تمبر نوشته شده: "افتخار برای محافظت از" با نام شهر و تاریخ تا زمانی که فرد دستور داده شده است به ماندن در خانه. پلیس بررسی شده است تا با تماس های تلفنی و تعجب بازدیدکننده داشته است در آن خواسته خود شده است. در برخی از ایالتها مقامات در حال استفاده از تلفن همراه داده ها و GPS به صورت تماس با ردیابی. که مطرح است نگرانی های حریم خصوصی.

فرودگاه مقامات مهر و دستهاى مردم را از ورود در کشور نشان می دهد چه مدت آنها نیاز به ماندن در قرنطینه در خانه خود را. Prashant Waydande/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Prashant Waydande/ایسنا

خان می گوید که پس از اولیه خود و ناراحتی او و همکار قرنطینه آمپول به آرامی شروع به قبول وضعیت آنها هستیم. او را تبدیل با یک زن مسن.

"زن ندارد یک تلفن دختران او با من تماس گرفت و من دست من در تلفن به او" خان توضیح می دهد.

آنها ارز داستان در مورد خانواده خود را به عنوان آنها به زندگی می کنند در برزخ, در انتظار یک coronavirus آزمون.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب