قرنطینه برای الماس شاهزاده خانم کروز متوقف نمی گسترش COVID-19

Buzzfeed خبرنگار دن Vergano می گوید NPR لولو گارسیا ناوارو که کشتی ها به عنوان ظروف پتری. لولو گارسیا ناو

توسط MINERALNEWS در 5 اسفند 1398

Buzzfeed خبرنگار دن Vergano می گوید NPR لولو گارسیا ناوارو که کشتی ها به عنوان ظروف پتری.

لولو گارسیا ناوارو, میزبان:

هنگامی که مسافران یک کشتی لوکس بودند قرنطینه در اتاق خود را پس از یک فرد آزمایش مثبت با coronavirus آن ممکن است به نظر می رسید مانند یک ایده خوب است. در عین حال به عنوان روز رفت و در ده ها و صدها آلوده شد با COVID-19. بزرگترین شیوع سایت در خارج از چین در هیئت مدیره که بد بخت کشتی لنگر انداخت در ژاپن است. در حال حاضر دو مسافر مرده اند. محیط بسته الماس شاهزاده خانم می گوید بعدی ما مهمان بود و در اصل یک ظرف پتری. دن Vergano یک نویسنده علم برای BuzzFeed, اخبار و او می پیوندد من در حال حاضر. خوش آمدید.

دن VERGANO: سلام. خوب به اینجا.

گارسیا ناوارو: کشتی های کروز به عنوان شما نوشت, بدنام هستند برای گسترش بیماری. من برای شروع با درخواست اپیدیولوژی واقعا تعجب کردم که پس از دو هفته بیش از 600 نفر آلوده شده اند در یک کشتی به تنهایی ؟

VERGANO: مردم ما به صحبت کرد که مورد مطالعه این نوع از چیزی که در گذشته می باشد. همه در همه ، و این نوع کوک در پاسخ به سوال چگونه این ویروس رفتار کنند ؟ و در حال حاضر آن را تبدیل به آشکار - و یا آشکار به نظر می رسد - ما باید بسیار مراقب باشید...

گارسیا ناوارو: راست.

VERGANO: ...است که آن را بیشتر شبیه به آنفولانزا مانند آنفلوانزا که در آن هوابرد انتقال پیش از آن در عفونت - هنگام عطسه به جای سرفه مرحله - به نظر می رسد یک عامل در اینجا. و است که به ارمغان می آورد به بازی این پرسش که چگونه این کشتی تهویه و شما می دانید هوابرد انتقال به طور کلی.

گارسیا ناوارو: خوب, اجازه دهید بحث در مورد سیستم تهویه است.

VERGANO: بنابراین کسانی که مورد مطالعه این - و یکی از شگفتی در اینجا بود که در آنجا واقع شده است بسیاری از تحقیقات به دنبال این سوال - می گویند که سیستم های تهویه در کشتی های کروز هر گونه خوب در توقف بیماری های موجود در هوا از گسترش آن بوده است وجود دارد مطالعات آنفولانزا که در آن شما باید در زمان یک هفته شما می دانید یک بیمار آلوده 40 نفر. و نیز فیلتر هوا به سادگی طراحی شده برای صفحه نمایش ویروس ها. پس از یک در حالی که کل سیستم می شود gunked با آن است. و فقط صحبت عطسه و سرفه خود را در بخش اتاق - که می شود برداشت توسط هوا سیستم شما می دانید و...

گارسیا ناوارو: و آن را نمی شود فیلتر کردن و شاید منتقل می شود.

VERGANO: در گذشته این چیزی است که اتفاق افتاده است. و مگر این کشتی کروز تا به حال به نوعی غیر ممکن است-به-دارای سیستم تهویه مطبوع است که می گذرد.

گارسیا ناوارو: اما آن را فقط به نظر می رسید که مردم می دانستند در مورد آنچه اتفاق می افتد پردازنده کشتی. و پس از آن ممکن است بهترین چیز برای نگه داشتن همه آنها را...

VERGANO: خوب...

گارسیا ناوارو: ...وجود دارد.

VERGANO: شما چه معیارهای ؟ منظور من روشن است دولت ژاپن هدف این بود که برای حفظ این چیزی که بطری در یک کشتی درست است ؟ وجود دارد - شما باید همه این افراد وجود دارد - 2,666 مسافران و دیگر هزار خدمه. آنها در کشتی. آنها در ژاپن, راست? و بنابراین اگر شما فقط آنها را بکشد و یکی یکی آنها به عنوان بیمار و قرار دادن آنها در بیمارستان که بهتر از آزادسازی 3,000-برخی از افرادی که بالقوه بیمار را در ژاپن در یک بار و به طور بالقوه آلوده کل جزیره که به احتمال زیاد شد خود به فکر مردم که صحبت کردم به این باورند. بنابراین مانند این بود که یک راه برای نگه داشتن چیزی که موجود در کشتی بیش از یک راه برای به درمان بيماران البته آنها درمان آنها. شما می دانید آنها بررسی می شود و این نوع از چیزی.

گارسیا ناوارو: بنابراین با بهره مندی از ادراک آنچه باید مقامات در ژاپن انجام می شود که یک کشتی با بیش از 3,700 خدمه و مسافران لنگر وجود دارد با کروناویروس به عنوان یک نگرانی ؟

VERGANO: اجماع به نظر می رسد آنها باید گزیده گلوله در بر داشت مکان برای قرار دادن این افراد تا مانند آنها انجام داده ایم در سنگاپور که در آن آنها را در دانشگاه خوابگاه جداگانه از هر یک از دیگر. جریان هوا باید ام قطع شده است از یک مرکزی تهویه. و آنها باید با استفاده از هوای تازه پمپ به فرد اتاق روشن کردن بخاری فضا به آنها را گرم نگه دارید و شما می دانید نمی intermix در ظرف یک دسته از افراد بیمار و خوبی مردم و انتظار آن را به نوبه خود خوب است.

گارسیا ناوارو: با سفر هوایی - و هنوز هم وجود دارد تا حد زیادی حرکت آزاد مردم - را می بینید گسترده شیوع COVID-19 به عنوان اجتناب ناپذیر ؟

VERGANO: بسیاری از کارشناسان صحبت کردم آن را به عنوان اجتناب ناپذیر است. آنها فکر می کنند که این در حال رفتن برای پایان دادن به یکی از بومی coronaviruses است که بشریت تا به مقابله با. سوال این است که چگونه به زودی این اتفاق می افته ؟ و به نظر می رسد مانند آن را در آینده نزدیک در حال حاضر با آنچه که در کره جنوبی و ایران و جاهای دیگر که در آن ما در مواردی که نگاه - به دنبال بیشتر و بیشتر مانند جامعه مبتنی بر آنهایی که به جای سفر مرتبط است. این نگرانی بزرگ است. و چیز خوب در مورد الماس شاهزاده خانم مردم است و ما می دانیم که آنها چه کسانی هستند. و ما می توانید آنها را تماشا کنید. موارد که در آن ما نمی تواند انجام دهد که منظور من کسانی هستند که یک نگرانی واقعی در حال حاضر.

گارسیا ناوارو: دن Vergano علم است خبرنگار BuzzFeed News, اینجا مستقر در واشنگتن و او پیوست و ما در استودیو. از شما بسیار سپاسگزارم.

VERGANO: شما شرط می بندم.

کپی رایت © 2020 NPR. تمام حقوق محفوظ است. بازدید از وب سایت ما شرایط استفاده و ویرایش صفحات در www.npr.org برای اطلاعات بیشتر.

NPR متن ایجاد شده در یک عجله مهلت Verb8tm, Inc., یک NPR پیمانکار و تولید شده با استفاده از اختصاصی رونویسی روند توسعه با NPR. این متن ممکن است در شکل نهایی آن است و ممکن است به روز رسانی و یا تجدید نظر در آینده است. دقت و در دسترس بودن ممکن است متفاوت باشد. معتبر رکورد NPR برنامه نویسی های صوتی ضبط.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب