کارشناسان بهداشت عمومی سوال مغلوب ساختن پیشی جستن ممنوعیت بسیاری از مسافران از اروپا

بزرگنمایی این تصویر یک مسافر چک اطلاعات پرواز در فرودگاه فیومیچینو در رم ایتالیا. رئیس جمهور تهمت تح

توسط MINERALNEWS در 23 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک مسافر چک اطلاعات پرواز در فرودگاه فیومیچینو در رم ایتالیا. رئیس جمهور تهمت تحمیل 30 روز ممنوعیت بسیاری از مسافران از آمدن از کشورهای اروپایی آغاز اواخر جمعه E. T. Marco Di Lauro/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Marco Di Lauro/گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت شنبه در دفاع از سیاست جدید خود را که برای 30 روز خواهد نوار بسیاری از مسافران پس از رسیدن به آمریکا از بسیاری از اروپا. مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید coronavirus موارد از این قاره شده اند بذر شیوع بیماری در ایالات متحده است. ممنوعیت سفر او می گوید: صرفه جویی خواهد شد آمریکا زندگی می کند.

محدودیت های جدید اعمال می شود به 26 کشور در اروپا (نه ايران) آمد و به عنوان یک شگفتی برای بسیاری از E. U. رهبران هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن آنها را اعلام کرد. آنها همچنین به عنوان یک شگفتی برای بسیاری از کارشناسان بهداشت عمومی.

"از ديدگاه بهداشت عمومی آن قابل ملاحظه ای بی معنی می گوید:" فرانسوا Balloux متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه کالج لندن که مشغول به کار با سازمان بهداشت جهانی در سال 2009 H1N1 flu pandemic. Balloux می گوید بسته شدن مرزها تنها با این نسخهها کار در روز خیلی زود از شیوع و یا برای کشورهایی که هنوز شناسایی هر گونه موارد و در همه. ایالات متحده که از بعد از ظهر پنجشنبه تایید کرده بود 1,323 موارد است.

"اگر شما را در یک یا دو بیشتر مردم — هنگامی که شما از دست رفته به طور کامل توانایی انجام هر گونه تماس با ردیابی — آن را نمی خواهد هر گونه تفاوت" Balloux می گوید. این ایالات متحده است که در آن موقعیت در حال حاضر او می گوید با بیش از حد بسیاری از موارد از آن احتمالا می تواند ردیابی. Balloux تماس جدید محدودیت های مسافرتی — که برای رفتن به اثر کامل در 11:59 EDT جمعه — حواس پرتی.

ممنوعیت سفر به مرز تعطیلی و سنگین قرنطينه از ورود خارجی ها شده اند کالاهای اساسی از COVID-19 بیماری همه گیر. سازمان ملل در سراسر جهان در اختیار داشت و آنها را با کمی قوام در این بین المللی بحران بهداشتی.

هفته گذشته اسرائیل در اصل مهر و موم شده در مرزهای خود با جهان را اعلام کرد که هر کسی که از خارج از کشور را به صرف دو هفته در قرنطینه.

عربستان سعودی سیلی در محل ممنوعیت بازدید کننده از 14 کشور به سرعت که هواپیمایی که در حال حاضر هواپیما در مسیر به پادشاهی تا به حال مرتب کردن بر اساس خود را مسافر با ملیت و در نهایت پرواز بسیاری از آنها جایی دیگری است.

کره جنوبی و ژاپن برقرار بدهبستان محدودیت در هر یک از دیگر شهروندان به عنوان شیوع گرم می شود که در بخشی از آسیا در اواخر ماه فوریه.

یک ماه پیش در ژانویه. 31 عنوان coronavirus شیوع خروشان در ووهان ایالات متحده اعلام کرده بود که محرومیت هر کسی که تا به حال شده در چین در سال گذشته 14 روز از ورود به ایالات متحده ده ها تن از کشورهای دیگر نیز مسدود مسافران از چین است. محققان در استرالیا می گویند که کشور ممنوعیت مسافران از چین بسیار موفق بود و در محدود کردن تعداد coronavirus موارد وجود دارد.

از همان آغاز پس از اولین شیوع بیماری شد به طور گسترده ای شناخته شده است, سازمان بهداشت جهانی توصیه کرده است در برابر پتو ممنوعیت سفر. که همچنین هشدار داد که ممنوعیت سفر می تواند نقض مقررات بین المللی بهداشت.

اما Anthony Fauci سر از ایالات متحده موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و پیشرو مشاور مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در COVID-19 دفاع جدید اروپا محدودیت های مسافرتی پنج شنبه در یک جلسه در کاپیتول هیل.

"اگر شما نگاهی به اعداد" او گفت: "این بسیار روشن است که 70 درصد از عفونت های جدید در جهان هستند که از آن منطقه از اروپا است." اروپایی عفونت بذر دیگر مناطق Fauci و افزود: "نکته دوم: از 35 یا بیشتر [ایالات متحده] است که عفونت 30 از آنها در حال حاضر اخیرا بدست آنها از یک سفر مربوط به موردی از آن منطقه است. بنابراین آن را بسیار قانع کننده است که ما نیاز به خاموش کردن منبع از آن منطقه است."

بعد از آن در روز صحبت با خبرنگاران در کاخ سفید Fauci گفت: این تصمیم برای جلوگیری از بسیاری از مسافران اروپایی نبود به آرامی گرفته شده.

"ما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد آن بحث آن در مورد اینکه آیا ما باید آن را انجام دهد" او گفت: دفاع از حرکت جنجالی به عنوان "حق بهداشت عمومی تماس بگیرید."

دیگر کارشناسان بهداشت عمومی در آمریکا در حال بازجویی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت انگیزه. Kenneth برنارد سابق دستیار ویژه در بیوگرافی امنیت به رئیس جمهور بیل کلینتون و جورج دبلیو بوش می بیند تیتر گرفتن اروپا محدودیت های مسافرتی به عنوان تلاش برای نام تجاری جدید تعریف coronavirus موضوع به عنوان یک "تهدید خارجی" که مغلوب ساختن پیشی جستن در دفاع از ایالات متحده در برابر.

به عنوان تعدادی از موارد داخلی رشد می کند, شده است وجود دارد افزایش انتقاد از دولت در پاسخ به بحران است. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری متهم شده است — حتی توسط Fauci — از بی مهارت تلاش برای راه اندازی یک هماهنگ سیستم ملی به آزمون برای کوروناویروس.

جنیفر Nuzzo متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه جانز هاپکینز می گوید: برگ برنده دولت در آخرین سفر بان کی مون حتی اگر به طور موقت در واقع می تواند خطرناک در حال حاضر.

"با حداقل 40 متحده گزارش موارد [بسیاری از] که با توجه به محلی انتقال من فکر می کنم ایالات متحده باید با تمرکز بر کاهش اثرات این ویروس است که گردش خون را در داخل مرزهای" Nuzzo می گوید.

"ما باید منابع محدود و نیاز به ماندن متمرکز بر محدود کردن داخلی گسترش" او توضیح می دهد. "اگر این محدودیت های مسافرتی چیست ما باید انجام دهیم اضافی غربالگری و پایش و/یا quarantining از بازگشت آمریکایی ها پس از این بدون شک منحرف کردن منابع از حفاظت از جمعیت های آسیب پذیر مانند سالمندان و افراد با زمینه مسائل مربوط به سلامت."

NPR علم خبرنگار راب استین کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب