روانپزشک بررسی ممکن است مزایای درمان PTSD با وجد و یا شاهدانه

بزرگنمایی این تصویر دکتر جولی هلند, نویسنده کتاب جدید خوب شیمی می گوید که زمانی که بیماران مصرف دارو

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

دکتر جولی هلند, نویسنده کتاب جدید خوب شیمی می گوید که زمانی که بیماران مصرف داروهای ضد افسردگی را متوقف کرده اند تجربه امداد داروهای روانگردان ممکن است در رابطه با بحث درمان برای کمک به برخی از کار را از طریق صدمات گذشته. میلوس Zivkovic/EyeEm/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
میلوس Zivkovic/EyeEm/گتی ایماژ

افرادی که مصرف داروهای ضد افسردگی برای چند سال گاهی با یک دیوار برخورد یک نقطه زمانی که درمان های دیگر به نظر می رسد برای کاهش علائم خود را. روانپزشک جولی هلند می گوید که در آن داروهای روانگردان می تواند کمک کند.

هلند به اتهام Bellevue بیمارستان روانپزشکی اورژانس در تعطیلات آخر هفته از سال 1996 تا سال 2005 و در حال حاضر خصوصی روان درمانی عمل در منهتن. او یک مانیتور پزشکی در نقشه های مطالعات که شامل در بخش توسعه psychedelics به داروهای تجویزی. کتاب جدید او خوب شیمی به بررسی او چگونه فکر می کند داروهای روانگردان از جمله LSD psilocybin MDMA و ماری جوانا ممکن است مورد استفاده قرار گیرد بیشتر به طور گسترده ای در روانپزشکی به درمان کارآمد تر و موثر است.

"وجود دارد برخی از داروهای گیاهی در خاص — چیزهایی مانند psilocybin یا ayahuasca بودند — که واقعا کمک به مردم نه تنها خود را کشف شخصی تروما," او می گوید بلکه "این احساس وحدت و اتصال است. مردم واقعا به دور از این تجربه داشتن یک چشم انداز جدید."

هلند اذعان دارد که استفاده از داروهای روانگردان در روانپزشکی بحث برانگیز است — اما او می گوید این عمل به آرامی به دست آوردن پذیرش.

"خوب روان درمانی سال طول می کشد و بسیاری از متناسب و شروع می شود," او می گوید: "و مردم فرار زمانی که همه چیز بیش از حد سنگین است. اما این تغییر بیشتر و بیشتر. ... داده که بسیار قانع کننده است که به نظر من مردم در حرفه من هیچ بهانه ای برای نمی دانستند چه خبر است."


خوب شیمی توسط جولی در هلند هارپر کالینز پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هارپر کالینز

نکات برجسته مصاحبه

در حدود داروهای ضد افسردگی

ما به حال بسیاری از نوآوری در داروهای ضد افسردگی در یک مدت زمان طولانی. مردم رو بر روی این داروها و پس از آن هرگز خاموش کردم. و بسیاری از مردم در حال مصرف داروهای ضد افسردگی برای چند دهه و آنها واقعا نمی شد استفاده می شود طراحی شده است که راه. به طوری که مرتب از شماره 1 موضوع. اما همه چیز کاملا تغییر که در آن مردم با داشتن یک درک بهتر که آن را به عنوان ساده به عنوان تنها تغییر شیمی یا تغییر ژنتیک. که دوران کودکی خود را تجربه و تروما و چیزهایی مانند نابرابری درآمد وجود دارد تمام انواع چیزهایی است که تاثیر بر آنچه سلامت روانی خود را در حال رفتن به. و بخش بزرگی از آن است که پردازش تروما. بنابراین دوز روزانه از داروهای ضد افسردگی و ضد اضطراب دارو, قرص های خواب آور داروهای ضد روان پریشی آنها واقعا نمی وجود دارد برای کمک به مشکل اصلی. آنها وجود دارد به نوع مهر و موم کردن ترک و عمل به عنوان Band-ایدز در حالی که روانگردان به کمک روان درمانی است که واقعا در تلاش برای رسیدن به ریشه و علت این علائم به جای فقط مرتب کردن بر اساس papering بیش از این علائم است. ...

من کار اصلی این است که من تجویز داروهای ضد افسردگی و ضد اضطراب دارو و قرص های خواب آور و گاهی خلق و خوی تثبیت کننده داروهای ضد روان پریشی. وجود داروهای که کار بسیار خوبی است. من بیماران انجام می دهند بسیار خوب است و آنها در حال مصرف این دارو. بنابراین من نمی خواهم به طور کامل بی اعتبار کردن آن است. آن را فقط برای برخی از مردم آن را واقعا نمی آنچه آنها نیاز دارند. این مناسب نیست.

اما برای افراد دیگر آنها نیاز به ماندن در meds خود را. و آن را بسیار خطرناک برای رفتن خود دارو. بنابراین من به این معنی نیست به این معنا که همه باید پرتاب قرص خود را دور. همه در همه ، اما من فکر می کنم برای افرادی که فقط در داروهای ضد افسردگی برای چند دهه است که آن را به ارزش بررسی است که آیا راه های دیگر وجود دارد که شاید شما می تواند در درمان برخی از علائم و شاید در برخی از علل علائم.

در درمان اختلال استرس پس از سانحه با شاهدانه

این نوع از یک پارادایم جدید, یک راه انقلابی برای درمان تروما. زمانی که افراد دچار آسیب های روانی آنها بسیار مضطرب است. آنها مرتب کردن بر اساس بیش از حد تحریک می شود. آنها نمی توانند به خوبی خواب. آنها نمی تواند به خوبی غذا بخورند. شما می توانید به دارو برای کاهش اضطراب و یا ... برای کمک به خواب. اما شما واقعا به ریشه و علت این است که آنها دچار آسیب های روانی شده و آنها نیاز به پردازش بیشتر تروما و کار از طریق تروما. ... و چه CBD می کند و شاهدانه می کند و برخی از psychedelics انجام و MDMA می کند این است که آن شما را به سمت دیگر سیستم عصبی است که سیستم عصبی پاراسمپاتیک است که در مورد مبارزه یا پرواز — آن است که در مورد ماندن و باز بودن.

در درمان PTSD با MDMA یا اکستازی

MDMA است که فقط یک کاملأ پیچیده کامل شیمیایی برای افزایش فرایند روان درمانی به طوری که واقعا چرا از آن انتخاب شده است. MDMA مردم کمک می کند تا به احساس آرامش بیشتر و بیشتر باز و اعتماد و اعتماد بیشتر درمانگر است که مهم است. ... آن کمک می کند تا مردم بیدار, هشدار, کلامی, می خواهم به صحبت می خواهید به اکتشاف. بلکه دلیل آن افزایش سروتونین بسیار کمی وجود دارد که اضطراب و همچنین احساس سیری مانند شما واقعا نمی نیاز به هر چیزی مثل شما همه چیز شما نیاز دارید. پس این بالا دوپامین بالا سروتونین و همچنین بالا اکسی توسین دولت باعث می شود آن را واقعا بزرگ بودن و باز بودن اعتماد بودن قادر به کشف صدمات به راحتی و اعتماد به درمانگر خود را که آنها در حال رفتن به شما کمک کند به کشف این صدمات با خیال راحت. و این احساس ایمنی است که در واقع بسیار مهم است. MDMA دلیل آن افزایش اکسی توسین وجود دارد آرام از آمیگدال — ترس پاسخ. بررسی تروما ترسناک است و اغلب اگر مردم تبدیل به ترس آنها را تعطیل و آنها نمی خواهند به صحبت و آنها نمی خواهند به کشف.

در اثر MDMA به کمک روان درمانی

تقریبا هر کسی که صحبت کردم به کسی که تا به حال MDMA به کمک روان درمانی جلسه آمده است به دور از این احساس مانند آنها را پردازش یک معامله خوب از تروما — شاید نه همه آنها, آسیب, اما آنها قطعا باید بهتر و مرتب از وضع زمین از آنچه در آن مانند به نظر می رسد. ... من یک بیمار که او همسر خودکشی کرد. و او تا به حال یک زمان بسیار سخت مرتب از او آمرزنده و یا پردازش آن و [با MDMA] او قادر به انجام این کار در یک جلسه و به ترک برخی از که وزن و سنگینی وجود دارد در اتاق درمان.

من تا به حال بیمارانی که متوقف شده خود آسیب رساندن و یا چیدن در خود را دارند. من تا به حال بیمارانی که دیگر احساس اضطرارا خودکشی. بسیاری از بیمارانی که تغییر رفتار خود در اطراف الکل یا خوردن اضطرارا و یا سوء مصرف مواد مخدر.

چرا MDMA کار نمی کند اگر یک بیمار است که در داروهای ضد افسردگی

هشتاد درصد از این داروهای ضد افسردگی تجویز می شوند توسط افرادی که نمی روانپزشکان و آنها فقط تمدید و بیش از بیش. داروهای ضد افسردگی است که کار بر روی سروتونین هستند به نام Ssri — جایی که آنها نشسته است دقیقا همان جایی که MDMA نیاز به رفتن به انجام این کار. به طوری که آنها کاملا مسدود کردن سایت. بنابراین اگر شما در حال گرفتن یک SSRI شما اساسا احساس نمی MDMA اگر شما آن را. و سپس شما باید چیزی شبیه به ayahuasca بودند که بسیار محبوب است — روانگردان چای — و وجود دارد یک دسته از داروها است که شما می توانید اگر شما در حال رفتن به یک تجربه ayahuasca بودند.

وجود دارد نیاز به نوعی از پزشکی نظارت گاهی اوقات در این شرایط از آنجا که من نمی خواهم مردم را به انجام کارهایی است که به طور بالقوه مرگبار زمانی که آنها می تواند یک رشد مثبت را تجربه اگر آنها فقط, نیست, مصرف برخی داروها.

در این که چگونه این داروهای روانگردان ممکن است تسهیل مغز rewiring

بسیاری از این داروها ما در حال صحبت کردن در مورد, مانند, ayahuasca بودند و psilocybin MDMA شاهدانه همه آنها تسهیل آنچه به نام انعطافپذیری عصبی است که در مغز مرتب در حال رشد و تغییر و rewiring. و چیز وجود دارد به نام synaptogenesis است که مانند جدید سیناپس تشکیل شده است. و پس از آن وجود دارد neurogenesis جدید است که سلول های مغز را تشکیل میدهند.

هر کسی که در دهه 80 این ایده است که این مواد مخدر به کشتن سلول های مغز, اما آن را در واقع مخالف دقیق — که بسیاری از این داروهای گیاهی و داروهای روانگردان آنها ایجاد مغز رشد سلول و آنچه به نام neuroplasticity که نوعی از اتصالات جدید در حال تشکیل و به طور بالقوه مغز که تا حدودی rewired که واقعا کمک می کند. این چیزی است که در پرورش رشد و تغییر در رفتار است. و شما لزوما دیدن تعداد زیادی از رشد و تغییر در رفتار زمانی که مردم در حال مصرف داروهای ضد افسردگی و یا حتی شاید رفتن به درمانی برای سال. با واقعا خوب درمانی [که] شما [به] برای سال, شما باید تغییرات رفتاری. اما برای دیدن آنها پس از یک جلسه است که واقعا قابل توجه است. و آن را سخت به تنها رفتن به دوز روزانه شما پس از دیدن این نوع فوق العاده ای رفتاری را تغییر دهید.

چگونه همه گیر شده و بسیاری از مردم بیشتر مضطرب

حتی قبل از همه گیر و نوع ناآرامی های سیاسی, من تا به حال بیمارانی که به شدت مضطرب و فقط با وضعیت کنونی سیاسی و یا برخی از مردم ناراحت هستند در مورد محیط زیست و آنچه که اتفاق می افتد. بنابراین ما سطح اضطراب در حال حاضر بسیار بالا و قبل از همه از این اتفاق در بهار. در واقع پس از '90s اعداد را فقط در جریان بوده است و در نسخه ضد اضطراب دارو استفاده می شود. و ما شاهد یک سنبله در اطراف 9/11 و ما در حال رفتن به دیدن یک اسپایک در حال حاضر به عنوان به خوبی. پس آن را فراگیر. این یک مشکل مداوم. اضطراب نوعی پیشی گیرد و افسردگی به عنوان شماره 1 شکایت نه تنها با روانپزشکان اما فقط مرتب کردن بر اساس به طور کلی پزشکان. ...

در آغاز همه گیر وجود اضطراب در مورد ابتلا به ویروس. اما آنچه اتفاق افتاده در طول چند ماه گذشته است که علاوه بر مرتب کردن بر اساس یک ثاقب حس اضطراب و عذاب است که افرادی که جدا شده اند, افرادی که به تنهایی زندگی من بیماران مبتلا به هر حال نمی لمسی بشر برای سه ماه. و حال که جدا شده و که قطع خواهد شما را بیشتر مضطرب است. آن را سخت تر به خواب. ... پس از آن خودش را تغذیه می کند. این چیزی که من واقعا نگران در حال حاضر این است که انزوا و قطع ارتباط تاثیر می گذارد فیزیولوژی باعث می شود مردم بیشتر مضطرب و سپس آنها نمی, خواب, خوب, آنها نمی خوردن. آنها در حال تلاش برای تسکین خود با تمام این رفتارهای ناسالم است و همه آن را در چرخه خود را.

سام Briger و ست کلی تولید و ویرایش شده این مصاحبه برای پخش. بریجت Bentz مالی Seavy-Nesper و دبورا فرانکلین اقتباس آن برای وب است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن