گسترش تنش در سراسر کشور در چهارمین شب پس از مینیاپولیس مرگ جورج فلوید

بزرگنمایی این تصویر افسران پلیس و معترضان درگیری روز جمعه در نزدیکی سی ان ان مرکز در آتلانتا در پاسخ

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

افسران پلیس و معترضان درگیری روز جمعه در نزدیکی سی ان ان مرکز در آتلانتا در پاسخ به جورج فلوید مرگ در بازداشت پلیس در مینیاپولیس در روز یادبود. مایک استوارت/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایک استوارت/AP

عصبانی تظاهرات سراسری در روز جمعه پس از مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس در مینیاپولیس. درگیری های خشونت بار میان فعالان و اجرای قانون در بسیاری از مکان است.

در اکثر موارد این تظاهرات مسالمت آمیز آغاز شد اما به عنوان روز باز و در شب کاهش یافت و آنها به طور فزاینده ای خشونت آمیز.

"آنها در حال گفتن داستان ما و شما disgracing خود ساختمان"

که درست در آتلانتا که در آن یک جمعیت معترضان در خارج از ورود به سی ان ان ستاد در شب جمعه بارها و بارها با پرتاب سنگ در افسران تلاش برای نگه داشتن آنها را از عجله به داخل ساختمان. مسلح با دنده ضد شورش بیش از یک دوجین افسران braced به عنوان آنها را تحمل حملات از معترضان با سنگ و نارنجک دود و ظاهرا BB دور. در یک نقطه معترضان انداخت flashbang که منفجر در لابی.

در روز قبل از آن یک خودروی پلیس به آتش کشیده شد. یک عمل خرابکاری خبرنگاران باید اشاره کرد به عنوان یک نقطه عطف در فعالیت های روز.

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف التماس کرد با کسانی که به راهپیمایی در خیابان ها برای جلوگیری از شورش.

"شما در حال سوختن ماشین شما را مخدوش سی ان ان ساختمان است. تد ترنر آغاز سی ان ان در آتلانتا 40 سال پیش به خاطر او معتقد بود که ما به عنوان یک شهر است. ... آنها در حال گفتن داستان ما و شما disgracing ساختمان خود را" کف گفت: در یک مصاحبه تلویزیونی.

دیگران که تا به حال احاطه شده سی ان ان دفتر مرکزی شکست ساختمان را پنجره ها و اسپری گرافیتی در شبکه آرم.

پیام ناخوانا در ساختمان شامل توهین به ناروا همراه با #عشق و "نه پلیس."

لس آنجلس جمعیت فرود در لباس افسر

در لس آنجلس یک جمعیت عصبانی با عجله به خیابان ها میان ترافیک می دوزند.

در یک نقطه و یک افسر برداشت یک مرد فعال در تلاش برای جلوگیری از او. اما خلاصه بعد از یک کشمکش یک ازدحام معترضان کشیده افسر به زمین. آنها فرود در لباس افسر لگد زدن و ضربه او را با نشانه اعتراض. در نهایت یک مرد در لباس غیر نظامی کشیده او را از غوغا.

ده ها تن از مردم بعد از راهپیمایی بر روی 110 آزادراه مسدود کردن تمام خطوط عازم شمال.

کاخ سفید در مستند

بعد از ظهر روز جمعه سرویس مخفی ایالات متحده به طور موقت قفل شده کاخ سفید پس از تظاهرکنندگان با تجمع در اعتراض به دروازه. بسیاری از زمان, زانو, در حالی که دیگران شعار می دادند "آیا شلیک کنید."

مدت کوتاهی پس از آن سرویس مخفی مقامات گفت: "پرسنل در حال حاضر در حال کمک به دیگر سازمان های اجرای قانون در طول یک تظاهرات" در پارک در سراسر از کاخ سفید است. اجرای قانون تلاش معترضان بیش از موانع فلزی که به صورت یک لایه از حفاظت در اطراف کاخ سفید است.

نیویورک تظاهرات به خشونت کشیده شد

تظاهرات بی خانمان در نیویورک مسالمت آمیز در ابتدا در پایین منهتن منطقه و پس از آن با جهش از خشونت در مرکز بارکلیز در بروکلین. معترضان انداخت بطری آب و شعار توهین در پلیس.

در یک ویدئو گرفته شده توسط یک خبرنگار محلی پلیس دیده می شود و دارای حق اعمال باتوم و ضرب و شتم چندین معترض به زمین در یک نقطه پاشش جمعیت با یک دافع و ساخت بازداشت.

"ما افسران پلیس داده شده بسیار واضح و روشن آموزش: مثل همیشه احترام تظاهرات مسالمت آمیز. ما در این شهر سابقه طولانی احترام به هر نوع دیدگاه است که جوهر از شهر نیویورک" شهردار نیویورک, بیل د Blasio گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی جمعه.

AP گزارش در بروکلین حداقل یک NYPD ون به آتش توسط تظاهرکنندگان دو بار جداگانه.

حداقل 200 تظاهر کنندگان دستگیر شدند و یک دوجین NYPD افسران مجروح با توجه به محلی گزارش. هفتاد معترضان به زندان گرفته شده در روز پنج شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن