تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید تهدید یک پرش در coronavirus موارد

بهداشت عمومی و مقامات دولتی نگران جریان تظاهرات علیه خشونت پلیس نسبت به آمریکایی های آفریقایی تبار و دیگر گروه

توسط MINERALNEWS در 12 خرداد 1399

بهداشت عمومی و مقامات دولتی نگران جریان تظاهرات علیه خشونت پلیس نسبت به آمریکایی های آفریقایی تبار و دیگر گروههای اقلیت و موجب مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس در دوشنبه می تواند در یکی دیگر از پرش در coronavirus موارد در هفته های آینده.

این موارد جدید می تواند اضافه کردن به در حال حاضر نامتناسب بار به این بیماری تا به حال در آمریکایی های آفریقایی تبار و لاتین جمعیت در سراسر کشور ،

"این یک سه گانه whammy از تظاهرات به علاوه مواج همه گیر به علاوه بی ثباتی اقتصادی است. آن سه چیز با هم برای یک طوفان کامل از ویروسی انتقال گفت:" پیتر چانه-هنگ, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو.

او گفت که او انتظار دارد وجود خواهد داشت سنبله در موارد با توجه به تظاهرات. که آینه الگوهای دیده می شود در سراسر جهان پس از دولت ها شروع به بلند کردن اجسام مستند محدودیت های, اما این بار در یک مقیاس بزرگتر او گفت: به این دلیل که تظاهرات اتفاق می افتد در سراسر کشور و اغلب در نقاط داغ از انتقال مانند جنوب و غرب است.

مقامات در شهرستانها آمار اعتراضات تاکید کرد که این کشور هنوز هم در میان بهداشت و درمان اضطراری و تشویق مردم به ادامه با پوشیدن ماسک و به موقف اجتماعی-فاصله دستورالعمل.

به طور متوسط و بدون اجتماعی-فاصله اقدامات هر فرد آلوده انتقال این ویروس به دو تا چهار نفر دیگر با توجه به مطالعات متعدد.

خطر ابتلا به کروناویروس انتقال بزرگترین است در داخل خانه در محصور تهویه ضعیف و شلوغ تنظیمات به گفته محققان. در خانه های به اصطلاح حمله نرخ اندازه گیری درصد از افرادی که آلوده در یک مکان خاص و یا زمان محدوده از 4.6 درصد و 19.3% با توجه به مطالعات متعدد.

تظاهرات اتفاق می افتد خارج از درهای که در آن خطر برای انتقال یابد. جریان هوا کمک می کند تا رقیق و ذرات ویروسی کاهش خطر عفونی ذرات را در تماس با آمده است مثلا فرد است.

در عین حال اعتراضات افزایش خطرات عفونی-بیماری گفت: به دلیل معترضان می آمد به نزدیکی-اغلب برای مدت طولانی از زمان و فریاد.

خارج "وجود دارد بسیاری از رقت زمانی که شما در حال ایستاده در کنار یک فرد" که آلوده است گفت: لیزا Brosseau های تنفسی-حفاظت کارشناس و مشاور دانشگاه مینه سوتا مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و سیاست.

مردم می تواند گسترش ویروس قبل از آنها تجربه علائم با توجه به infectious-disease ، این سالم-ظاهری افراد احتمال بیشتری برای حضور در گردهمایی که در آن خطر انتقال بالا است مانند خدمات مذهبی, رویدادهای ورزشی و تظاهرات ،

انتقال توسط افراد بدون علائم یا قبل از شروع علائم تا حدی مسئول این چالش ها شامل گسترش ویروس.

اعتراضات می تواند شامل بسیاری از فریاد است که می افزاید: به انتقال ریسک به گفته های عفونی-بیماری های کارشناسان. جیغ, سوق می تواند ویروس مملو از قطرات تنفسی بیشتر آنها گفت. مردم نیز ممکن است کمتر هوشیار در مورد بهداشت شخصی, ماسک پوشیدن و اجتماعی فاصله.

تظاهرات هستند "مانند در اختیار داشتن یک ورزشگاه بازی هر روز و هر کس می گذرد به آن" دکتر گفت: چین-هنگ. "از آنجا که از خشم و نا امیدی و غم و اندوه مردم در حال حاضر به حداقل رساندن خطر بیولوژیکی."

این تظاهرات می تواند به گسترش این ویروس در جوامع در حال حاضر سخت, ضربه, infectious-disease ،

بیش از نیمی از Covid-19-مربوط به مرگ و میر در لس آنجلس که در آن اعتراضات خروشان بیش از آخر هفته باعث حکومت شده اند در میان سیاه پوستان و لاتین تبارها با توجه به داده ها از لس آنجلس وزارت بهداشت.

در سطح ایالت Latinos را تا 39 درصد از جمعیت این ایالت اما 54.5 درصد از موارد و سیاه پوستان حساب 6 درصد از جمعیت اما برای 10 درصد از آن مرگ و میر با توجه به داده ها از وزارت کالیفرنیا از سلامت عمومی است. در شهر نیویورک داده رنگ یک تصویر مشابه.

مینه سوتا وزارت بهداشت گفت: نگران گسترش بیشتر ویروس است و مصرف یک ناظر رویکرد برای دیدن اینکه آیا موارد افزایش و اشاره کرد که هر گونه افزایش احتمال زیاد نمی خواهد تبدیل به آشکار برای حداقل یک هفته یا بیشتر.

"کشور ما یکی از جوامع آسیب پذیر به افزایش سریع در گسترش این ویروس که ما در این دوره از این بیماری همه گیر" مینه سوتا کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم گفت: در بیانیه ای در روز جمعه. "ما به خصوص در مورد افرادی که به مترو منطقه از دیگر نقاط کشور و از خارج از ایالت مینه سوتا که ممکن است از این آگاه است."

او خواسته معترضان برای کمک به محافظت از خود و جامعه بزرگتر در برابر ویروس.

نیویورک شهرستان, وزارت بهداشت, و بهداشت روانی مشترک راهنمایی در رسانه های اجتماعی شنبه برای اعتراض به کاهش گسترش Covid-19. این نکات شامل پوشیدن پوشش صورت و چشم, حفاظت با استفاده از نشانه ها و سر و صدا سازندگان به جای فریاد چسبیده به گروه های کوچک و نگه داشتن 6 پا به غیر از گروه های دیگر.

این گروه همچنین گفته است که دعوت هر کسی که شده است به اعتراضات چند روز گذشته برای دریافت تست شده برای Covid-19 در یکی از مکان های راه اندازی در سراسر شهرستان.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"این ویروس هنوز وجود دارد. هنوز هم وجود دارد بالقوه برای قرار گرفتن در معرض" William Scott, سان فرانسیسکو, فرمانده پلیس گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز یکشنبه ،

تظاهرات ممکن است تاثیر کالیفرنیا قصد دارد برای بازگشایی گفت: San Francisco شهردار لندن نژاد در طول پنج شنبه در کنفرانس مطبوعاتی نشان می دهد که کسب و کار ممکن است تحت تاثیر 8 بعد از ظهر حکومت نظامی.

"آن را می شود بسیار چالش برانگیز" او گفت:. "هدف ما این است که هنوز هم به جلو حرکت کند" اما زمان بستگی دارد "چه مدت این اعتراضات همچنان به متمرد است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب