ادامه اعتراضات در نیویورک در میان تنش طولانی بیش از منع رفت و آمد

نیویورک - تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید ادامه داد: در شهر نیویورک در روز شنبه با هزاران نفر به خیابان ها و پار

توسط MINERALNEWS در 18 خرداد 1399

نیویورک - تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید ادامه داد: در شهر نیویورک در روز شنبه با هزاران نفر به خیابان ها و پارک ها در اعتراض به خشونت پلیس به عنوان شهرستان ادامه داد: برای اجرای یک 8 بعد از ظهر حکومت نظامی است که ایجاد تنش بین معترضان و پلیس.

در تظاهرات در منهتن, داوطلبان, دست, اسنک کیت کمک های اولیه و مقدار زیادی از آب بطری در یک هوای گرم بعد از ظهر. یک نفر انجام شده یک لیست ثبت نام در این نزدیکی هست باز ساختمان ها برای کسانی که به دنبال فرار از گرما — که برخی به زودی زمانی که باران و طوفان وارد شده است.

هزاران نفر از مردم عبور از پل بروکلین به پایین منهتن که در آن گروه های دیگر شماره در صدها نفر به هزاران نفر راهپیمایی کردند و یا جمع آوری شده در مکان هایی مانند فولی مربع به دولت و دادگاه فدرال ساختمان ها و پارک میدان واشنگتن در روستای گرینویچ.

بیشتر, بالای شهر, پلیس تا به حال موانع برای همه به جز نزدیک کردن میدان تایمز به وسیله نقلیه و ترافیک پا.

جولیان Arriola-Hennings گفت که او انتظار نیست حرکت آهسته در هر زمان به زودی.

"من هرگز شگفت زده شده توسط مردم اقدام به دلیل انفعال واقعا لطمه می زند روح او گفت:" همانطور که او گفت: معترضان در پارک میدان واشنگتن است که آنها به زودی خواهد مارس از آنجا به شهرستان سالن.

"مردم را خسته روح خود را دوباره انرژی برای هدف درست."

سیاستمداران محلی و آزادی های مدنی حامیان به نام برای پایان دادن به 8 بعد از ظهر حکومت نظامی شکایت است که باعث می شود نیازی اصطکاک زمانی که ماموران سعی کنید برای به اجرا درآوردن آن است.

اما شهردار, بیل د Blasio اصرار حکومت نظامی را در محل باقی می ماند در طول تعطیلات آخر هفته.

تصاویر روز رسانه های اجتماعی در جمعه شب حدود یک ساعت پس از بروکلین اعتراض به پایان رسید نشان داد ماموران در اطراف یک گروه از معترضان و تعقیب کردن برخی با باطوم. و افسران در منهتن در سمت شرق نیز با استفاده از زور برای متفرق کردن باقی مانده از ماه مارس آغاز شده است که در نزدیکی شهردار اقامت رسمی.

وجود دارد حدود 40 دستگیری سراسر شهر بود جمعه — به مراتب کمتر از قبلی شب — و هیچ نشانه آشکار از سر و صدا و با شتاب سرقت از رهبران تظاهرات پیش از آن در هفته.

در شنبه آنتوانت هنری تعجب نیست مردم هنوز راهپیمایی پس از بیش از یک هفته حتی اگر او گفت که او تا به حال دیده از خشونت پلیس پیش از آن در هفته.

"ما زن و شوهر اول از تظاهرات به پایان رسید کمی با خشونت اما ما به اینجا. ما در حال رفتن به توقف جنگ" هنری گفت.

او افزود: او فکر می کند اعتراض می ادامه در هفته آینده حتی به عنوان برخی از خواهد به بازگشت به کار زمانی که شهر نیویورک آغاز می شود بازگشایی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من فکر می کنم تا زمانی که ما به ماندن سازمان یافته است که دقیقا چه می خواهد و باید اتفاق می افتد," هنری گفت.

همچنین در روز شنبه پلیس اعلام کرد اتهامات علیه یک مرد که گفته می شود با چاقو یک افسر پلیس در گردن در بروکلین در شب چهارشنبه.

بیست سال Dzenan Camovic در بیمارستان بستری شده است در شرایط بحرانی با چند زخم گلوله. بروکلین ساکن چهره اتهام از جمله اقدام به قتل یک افسر پلیس, سرقت, حمله به یک افسر پلیس و یک سلاح شارژ



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب