حفاظت از خود را از coronavirus در حالی که پرواز: اجتناب از خوردن اما تمیز نگه دارید

اگر شما باید به پرواز در طول شیوع کروناویروس چگونه ممکن است شما در محافظت از خودتان ؟ نمی خوردن در هواپیما. که

توسط MINERALNEWS در 21 اسفند 1398

اگر شما باید به پرواز در طول شیوع کروناویروس چگونه ممکن است شما در محافظت از خودتان ؟

نمی خوردن در هواپیما.

که یکی از نکات پیشنهاد شده توسط دکتر باربارا فرر, مدیر لس آنجلس وزارت بهداشت در اخیر کنفرانس خبری:

  • اگر آن را به یک سفر کوتاه در نظر بگیرید و غذا خوردن نیست. زمانی که شما غذا خوردن شما اغلب قرار دادن دست خود را در دهان خود. و اگر دست خود را لمس کرده اند یک ویروس آلوده سطح مانند صندلی سینی شما نمی خواهید برای قرار دادن خود دست نشسته در دهان خود.
  • پاک کردن منطقه که در آن شما در حال نشستن در هواپیما. Bleach-بر اساس دستمال مرطوب و راه حل های با حداقل 60% الکل می تواند کشتن coronavirus.
  • شستن دست های خود را اغلب. اسکراب حداقل به مدت 20 ثانیه با صابون بیاد به کف و پشت دست بین انگشتان و زیر ناخن.
  • استفاده از ضد عفونی کننده دست — با حداقل 60% الکل غالبا. ضد عفونی کننده دست مفید است که شما نمی توانید دستان خود را, اما آن کار نمی کند در تمام انواع میکروب ها است.
  • اگر شما در حال نشسته در کنار یک فرد به طور فعال سرفه بپرسید به نقل مکان.
  • تحت هر شرایطی جلوگیری از دست زدن به صورت خود را با دست نشسته.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: خدمه هواپیمایی باید گزارش CDC هر مسافرتی که تا به حال تب بیش از 48 ساعت یا تب دارد و یکی از علائم زیر — سرفه و مشکل در تنفس یا بدیهی است که ناخوشی ،

تبلیغات

هر گونه مسافران باید نقل مکان کرد و به عنوان دور که ممکن است از سایر مسافران و خدمه ایده آل با حداقل 6 فوت — حداکثر فاصله ای که ویروس نکردم قطرات از یک فرد سرفه یا عطسه می توانید سفر خود را قبل از سقوط به زمین است.

خدمه پرواز باید پس از ارائه صورت اگر در دسترس است و اگر مسافر می تواند آن را تحمل کند. اگر نیست و فرد بیمار باید خواسته خود را برای پوشش دهان و بینی با بافت ها در هنگام سرفه و عطسه CDC گفت.

در گذشته بیماری های همه گیر خدمه پرواز بودند همیشه آگاه از دستورالعمل های فدرال. در طول سال 2009 H1N1 آنفلوآنزای همه گیر خدمه پرواز نیست دنبال این دستورالعمل ها بر روی تعدادی از پروازهای گرفته شده توسط بار روزنامه نگاران; برخی از اعضای خدمه گفت: آنها تا به حال هیچ ماسک برای ارائه.

این coronavirus داده می شود می تواند به افراد دیگر از طریق بزاق فرد آلوده در حال سرفه یا عطسه به مناطق مرطوب از یک فرد چهره مانند بینی یا دهان.

تبلیغات

آن را نیز می تواند انتقال از طریق یک فرد با استفاده از دست خود را به لمس آلوده سطح مانند قطرات بزاق دهان و سرفه بر روی یک جیب پشتی و سپس دست زدن به صورت خود را با آنها نشسته ،



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب