دادستان: افسر بود زانو بر فلوید برای 7:46 نه 8:46

مینیاپولیس, مینه سوتا, دادستان اذعان شنبه که مینیاپولیس افسر پلیس او زانو بر گردن جورج فلوید برای 7 دقیقه 46 ث

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399

مینیاپولیس, مینه سوتا, دادستان اذعان شنبه که مینیاپولیس افسر پلیس او زانو بر گردن جورج فلوید برای 7 دقیقه 46 ثانیه — نه 8:46 تبدیل شده است که نمادی از خشونت پلیس — اما گفت یک دقیقه خطا را بدون تاثیر بر پرونده جنایی در برابر چهار افسران.

اولیه مارس 29 شکایت مدعی درک چوین "او زانو آقای فلوید گردن برای 8 دقیقه و 46 ثانیه در کل. دو دقیقه و 53 ثانیه از این بود که پس از آقای فلوید بود و غیر پاسخگو است." اما مقایسه ذکر شده در این سند شرح حادثه بسیاری از است که در ویدئو نشان داد چوین او زانو در Floyd برای 7 دقیقه 46 ثانیه از جمله 1 دقیقه و 53 ثانیه پس از فلوید به نظر می رسد برای جلوگیری از تنفس.

"این نوع از مسائل فنی می تواند به کار گرفته شده در آینده اصلاحات به شکایت کیفری, اگر دلایل دیگر آن را لازم را برای اصلاح این شکایت در حال حاضر و هر گونه محاکمه" Hennepin County وکیل Mike Freeman دفتر در بیانیه ای گفت. "یک دقیقه خطا ساخته شده تفاوت در تصمیم گیری برای شارژ و نه در ادامه حقوقی جلسات."

دفتر تا به حال هیچ نظر بیشتر.

آسوشیتد پرس شروع به پرسیدن در مورد error روز پس از اولیه هزینه ثبت شد و ادامه داد: برای پرس و جو در مورد آن پس از مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون شد و منجر دادستان در این مورد. دادستان بارها و بارها کاهش یافته است به آدرس اختلاف حتی به عنوان قاب زمان 8:46 شروع شد و در حال استفاده توسط معترضان در سراسر جهان است.

دادستان مکرر خود را در جدول زمانی و 8 دقیقه, 46 ثانیه و جزئیات در ژوئن 3, زمانی که آنها اضافه شده جدی تر در برابر اتهام قتل چوین و اعلام کرد: اتهامات علیه این سه تن دیگر از افسران. AP منتشر شده یک داستان در مورد شماره 4 ژوئن و در زمان جان Stiles سخنگوی الیسون گفت دادستان شد و در ادامه به نقد و بررسی شواهد جدید.

استایلز تا به حال هیچ اضافی در نظر چهارشنبه.

فلوید یک مرد سیاه و سفید بود که دست به دستبند, درگذشت مارس 25 بعد از چوین یک افسر سفید پوستی استفاده می شود زانو خود را به پین فلوید به زمین. چوین که خود را نگه داشته زانو در Floyd گردن و حتی پس از او گفت که او نمی تواند تنفس و حرکت را متوقف می شده است به اتهام قتل درجه دوم و سوم-قتل عمد و قتل نفس.

دیگر افسران J. Kueng توماس خط و Tou Thao تمام شده است به اتهام کمک و معاونت در جرم دو قتل درجه دوم و قتل نفس. تمام چهار افسران اخراج شدند. در صورت محکومیت آنها به طور بالقوه صورت همان مجازات به عنوان چوین: تا 40 سال در زندان است.

آن را بلافاصله روشن نیست که آیا کیفری شکایت خواهد اصلاح شود. در این مورد یک دقیقه است و بعید است که عمده حقوقی اهمیت است.

اما در روز پس از چوین اولیه اتهامات خشم معترضان سیاستمداران و عزاداران تصرف در 8:46 به عنوان یک آرام راه به افتخار فلوید در یک زمان عصبانی و گاهی اوقات خشونت و درگیری با پلیس. همچنین نمادی از درد و رنج Floyd — و بسیاری دیگر از مردان سیاه و سفید — را تجربه کرده اند در دست پلیس است.

"یک دقیقه تفاوت معناداری وجود ندارد در این طرح بزرگ از چیزهایی که گفت:" Nekima لوی آرمسترانگ یک فعال حقوق مدنی و رئیس سابق مینیاپولیس NAACP. "خط پایین این است که آن را بیش از زمان کافی برای درک چوین به می دانم که او به معنای واقعی کلمه خفگی زندگی جورج فلوید."

وقتی کسی یک لحظه سکوت برای 7:46 یا 8:46 متوجه میشوید که چقدر زمان آن است که لوی آرمسترانگ گفت.

"این بیش از زمان کافی برای هر منطقی و مهربان و حرفه ای انسان را به می دانم که اعمال خود بودند مرگبار و بی وجدان" او گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در اوایل این ماه در بوستون و تاکوما واشنگتن, تظاهرکنندگان صحنه "مرگ-ins" دقیقا برای 8 دقیقه, 46 ثانیه است. در واشنگتن سناتور دموکرات جمع آوری شده در این کنگره را رهایی سالن برای نزدیک به نه دقیقه سکوت. عزاداران در یک مراسم یادبود برای فلوید در مینیاپولیس ایستاده بود و در سکوت 8 دقیقه, 46 ثانیه پس از Rev. Al Sharpton از آنها خواست تا "فکر می کنم در مورد آنچه جورج رفتن را از طریق تخمگذار وجود دارد برای کسانی که هشت دقیقه گدایی زندگی خود را."

"ما نمی توانیم اجازه این رفتن او گفت:" در یادبود. "ما نمی تواند نگه داشتن زندگی مثل این."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب