دادستان قطره اتهامات عنوان شده علیه دکتر و دختر متهم به تجاوز به عنف سریال

بزرگنمایی این تصویر اورنج کانتی دادستان منطقه تاد اسپیتزر می گوید: او را رها اتهامات علیه یک جراح ار

توسط MINERALNEWS در 16 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

اورنج کانتی دادستان منطقه تاد اسپیتزر می گوید: او را رها اتهامات علیه یک جراح ارتوپدی که به نظر می رسد در تلویزیون واقعیت نشان می دهد قدمت در یک کنفرانس خبری در سانتا آنا کالیفرنیا در روز سه شنبه. وی با ذکر شواهد کافی در این مورد است. امی Taxin/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
امی Taxin/AP

نارنجی شهرستان کالیفرنیا دادستان منطقه می گوید: او است رها کردن اتهامات عنوان شده علیه یک نیوپورت بیچ دکتر و دوست دختر خود متهم drugging و آزار جنسی متعدد زنان است.

دادستان منطقه تاد اسپیتزر گفت که یک بررسی مورد – از جمله هزاران عکس و صدها فیلم – یافت "هیچ شواهد قابل اثبات" است که اعطای Robicheaux, 39 و Cerissa رایلی, 33, متعهد هر جنسی جرم. Robicheaux یک جراح ارتوپدی در نیوپورت بیچ قبلا به نظر می رسد در Bravo نشان می دهد تلویزیون آنلاین دوستیابی آیین آمریکا مرد.

مورد جلب توجه قابل توجهی در سال 2018 هنگامی که پس از آن-دادستان منطقه تونی Rackauckas در کنفرانس مطبوعاتی که در آن Robicheaux و رایلی متهم به جنایات متعدد. مقامات گفت: متهمان می, دیدار با زنان آنها را مست و پس از تجاوز آنها را در Robicheaux آپارتمان اغلب ضبط ویدئو از برخورد. Robicheaux و رایلی آن را تکذیب می کند.

Rackauckas گفت: پس از آن که پلیس با بررسی هزاران نفر از فیلم ها در Robicheaux تلفن که بسیاری از آنها شامل رایلی.

"وجود دارد چند فیلم که در آن زنان در فیلم ها ظاهر می شود به شدت مست, فراتر از توانایی به رضایت و یا مقاومت در برابر آنها به سختی پاسخگو به متهمان پیشرفت های جنسی," Rackauckas گفت: در زمان و او را از یک تماس برای زنان دیگر که ممکن است قربانی به تماس با دفتر خود را. پنج اضافی و زنان پس از آن جلو آمد و در نتیجه اضافی به اتهام جنایت علیه Robicheaux و رایلی.

اما به عنوان اسپیتزر زد برای دادستان منطقه پست در سال 2018 را مورد انتقاد قرار داده pretrial اظهارات Rackauckas. اسپیتزر دفتر می گوید Rackauckas بستری در قسم خورده رسوب در ژوئن 2019 به استفاده از صورت خود را برای کمک به انتخاب مجدد مبارزه است.

یک پیام ارسال شده است به Rackauckas' قانون کار به دنبال نظر.

در سال گذشته اسپیتزر درخواست شده است که دادستان کل کشور در اتاق در نظر گرفتن بیش از دادستان این پرونده بیش از نگرانی از درک تضاد منافع اما دولت کاهش یافته است.

اسپیتزر پس از آن تا به حال دو دادستان در دفتر ارزیابی مجدد تمام شواهد در این مورد از جمله عکس و فیلم و اسناد پیام های چت در نرم افزار دوستیابی, ایمیل و رونوشت از قربانی و شاهد مصاحبه ها و رسوبات.

"وجود دارد یک قطعه واحد از شواهد و یا تصویری و یا عکس نشان می دهد که ناخودآگاه یا ناتوان زن بودن تجاوز جنسی. یکی نیست" اسپیتزر گفت: در یک کنفرانس خبری سه شنبه آسوشیتد پرس گزارش داد.

اسپیتزر می گوید که پیدا کردن رهبری برای خود تصمیم به درخواست همه اتهامات به کاهش یافته است در مورد.

یک وکیل برای Robicheaux فیلیپ کنت کوهن گفت: AP که تصمیم هیجان بود و او امیدوار است مشتری خود را می تواند بازسازی زندگی خود را. اما او گفت: "صرف پر کردن این مورد را نابود کرده است غیر قابل جبرانی دو زندگی می کند."

مایکل سقوط یک وکیل به نمایندگی از یکی از مقتولین گفت: خود مشتری خواهد بود ویران اخبار. "من مشتری معتقد است با تمام قلب او او sexually assaulted" او گفت: AP. "که تغییر نمی کند آنچه او را از طریق رفت."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب