Pro-مغلوب ساختن پیشی جستن گروه بازده کمک مالی از سفید ملی پس از رسانه ها درخواست

بزرگنمایی این تصویر کمیته دفاع از رئیس جمهور فوق العاده PAC حمایت از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جست

توسط MINERALNEWS در 4 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

کمیته دفاع از رئیس جمهور فوق العاده PAC حمایت از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 انتخاب مجدد پیشنهاد بازگشت یک کمک مالی از ارل هولت III سفید ملی است که نژادپرستانه نوشته شد مربوط به مجرم از 2015 تیراندازی و نه, سیاه, محله های کشیش نشین در مادر Emanuel AME Church in Charleston, S. C. دیوید گلدمن/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید گلدمن/AP

کمیته دفاع از رئیس جمهور یک pro-مغلوب ساختن پیشی جستن فوق العاده PAC بازگشت است $1,000 سیاسی سهم از ارل هولت III سفید ملی است که نژادپرستانه پست وب بودند ذکر شده توسط مرد سفید که به کشته شدن نه, سیاه, محله های کشیش نشین در یک کلیسای تاریخی در چارلستون S. C. در 2015. یک وکیل برای super PAC به سرعت گفت: بودجه بودند که پس از بازگشت این گروه هشدار داده شد به کمک مالی توسط NPR.

"با تشکر از شما برای آوردن این به ما توجه" دن حامی, مشاوره, نمایندگی کمیته برای دفاع از رئیس جمهور نوشت: در یک ایمیل لحظات پس از صحبت با NPR. "با صدها هزار نفر از همکاران ما آگاه نیست که این یکی بود. موکل من در حال حاضر مسترد سهم خود را."

که بازپرداخت را نشان نمی دهد تا در اسناد رسمی تا, گروه فایل های خود جولای مالی مبارزات انتخاباتی گزارش با کمیسیون انتخابات فدرال در ماه آینده.

هولت خدمت در سنت لوئیس هیئت مدیره مدرسه در 1980s و زد به عنوان بخشی از یک تخته سنگ از داوطلبانی که مخالف busing. او یک رادیو های محلی نشان می دهد بحث میزبان بوده اند و فعال در شورای محافظه کار شهروندان است که تجسم مدرن از گروه های تشکیل شده برای مقاومت در برابر لغو تبعیض نژادی مشخص از جنوب. او توصیف کرده است گروه خود را به عنوان بخشی از یک "سیاه و سفید ملی" جنبش مخالف "مسابقه مخلوط کردن" و در سال 2019 گفت: خود را در "ماموریت است و چیزی کمتر از حفاظت از نژاد سفید تمدن غرب و حتی مسیحیت خود را از احمق زباله خائن و وحشی در داخل و خارج از دروازه."

این کمک می کند تا توضیح دهد که چرا نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن فوق العاده PAC نقل مکان کرد تا به سرعت به بازگشت پول خود را.

"اظهارات خود را به او نوشتن فعالیت خود را شده است در میان برخی از تلخ ترین, برخی از مهمترین و نژادپرستانه ضد همجنس, یهودستیزانه" گفت: هنر Jipson استاد از عدالت کیفری و جامعه شناسی در دانشگاه دیتون که مطالعات سفید نژادی افراط گرایی است. "و این استدلال که هولت یک بار ساخته شده است که این لفاظی است که در آن طول می کشد برای دریافت توجه است."

"ارل هولت مخالف مدرسه ادغام بین نژادهای مختلف, ازدواج منفور MLK استفاده از کلمات نژادپرستانه به مراجعه به سیاه پوستان, ستایش کنفدراسیون گفت:" برایان لوین در بگمارند مرکز برای مطالعه Hate & افراط گرایی است. "او مسئول جریان اصلی تلاش های مربوط به سفید supremacist آموزه های دهه یک نفرت انگیز شخص هیچ نامزد جدی از هر حزب باید می خواهم به تراز خود را با."

کمیته دفاع از رئیس جمهور شده است در حال اجرا تبلیغات که متهم به تهمت دموکراتیک حریف سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن از نژاد پرستی. این شامل یک متن اتهام که او با استفاده از n-word. بایدن بود, در واقع خواندن کلمات شخص دیگری به خود را در معرض نژاد پرستی. Facebook قرار داده است هشدار در این ویدئو گفت: آن را شامل "تا حدودی اطلاعات نادرست" اما تبلیغات بدست صدها نفر از هزاران نفر از برداشت آنلاین.

"سیاه و سفید زندگی مهم است اما نه به جو بایدن" این کمیته نوشت: در Facebook post. "او مخالف یکپارچه سازی مدارس, زندانی آمریکایی های سیاه و سفید و در ادامه رکورد با استفاده از نژادی تهمت است که ما نمی خواهد تکرار در اینجا."

طی هفته گذشته فوق العاده PAC همچنین صرف در مورد $70 ، 000 به محل مشابه تبلیغات در ایستگاه های تلویزیونی در کارولینای شمالی با توجه به پیگیری شرکت آگهی تجزیه و تحلیل ترافیک.

اهدای ساخته شده در ماه ژوئن بود هولت اولین کمپین کمک مالی پس از 2015 که از نامزدهای جمهوریخواه با عجله به بازگشت سهم او پس از تیراندازی دسته جمعی در مادر Emanuel کلیسا در چارلستون. دیلن سقف که انجام حمله نژادپرستانه ذکر شده هولت نوشته در شورای محافظه کار شهروندان وب سایت در مورد "سیاه و سفید" قتل.

در سال 2015 هولت در پاسخ به قتل عام در چارلستون و گفت که "به سختی مسئول اعمال این آشفته فرد است." هر چند هولت نیز ایستاده بود با نوشتههای خود را در گروه وب سایت است که با الهام از سقف.

در زمان زودتر کمک های مالی او در تگزاس زندگی می کنند و توصیف خود را به عنوان یک "بازنشسته slumlord." کمک های جدید لیست آدرس خود را در میسوری که در آن هولت زندگی می کردند بیشتر از زندگی خود را. یک جستجوی سوابق نشان می دهد هر دو آدرس مربوط به همان مرد ارل P. هولت III.

روشن نیست چه چیزی باعث Holt را امتحان کنید ساخت یک کمپین سهم دوباره پنج سال پس از همه زودتر خود را کمک بازگردانده شدند. تلاش برای رسیدن به Holt از طریق دو وب سایت که در آن او را قبلا ارسال شده اظهارات موفق نبودند.

"من نمی دانم چه حساب برای شکاف" Jipson گفت. اما او می گوید در طول زمان و گروه هولت شورای محافظه کار شهروندان را به دنبال نفوذ جریان اصلی سیاست های انتخاباتی با تلاش برای دادن پول به مبارزات و باعث می شود.

"سیاستمداران و احزاب تمایل به انجام کار درست و بازگشت آنها که پول گفت:" Jipson.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب