زندان ها و زندان نگرانی در مورد تبدیل شدن به کروناویروس 'رشد'

بزرگنمایی این تصویر اصلاحات کارشناسان بهداشت و درمان شده اند اصرار زندان مدیران به برنامه ریزی برای

توسط MINERALNEWS در 23 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

اصلاحات کارشناسان بهداشت و درمان شده اند اصرار زندان مدیران به برنامه ریزی برای کوروناویروس. فقط یک فیلم/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فقط یک فیلم/گتی ایماژ

به عنوان COVID-19 اسپرد مقامات بهداشت عمومی در حال گفتن مردم به ماندن در خانه اگر آنها احساس بیمار. اما در زندان و زندانها که یک گزینه نیست.

رابرت Greifinger یک پزشک که صرف 25 سال کار در مراقبت های بهداشتی مسائل داخل کشور زندان ها و زندان, و او می گوید: "اجتماعی فاصله" مشاوره ما همه شنیدن در حال حاضر نیست خیلی ساده پشت میله های زندان.

"وجود دارد ازدحام مسائل تهویه مسائل مربوط به مسائل امنیتی که در آن مردم باید به بررسی و نظارت نسبتا غالبا" Greifinger می گوید. "پس از آن واقعا سخت به انجام است."

اگر زندان ها و زندان ها راضی در مورد کوروناویروس او می گوید آنها را اجرا خطر تبدیل شدن به "رشد" برای این بیماری است.

"پس از زندان و کارکنان زندان و زندانیان تمایل به جوان, یکی فکر می کند که در ابتدا آن را به یک مشکل بزرگ" او می گوید. "اما به یاد داشته باشید که کارکنان شیفت کار آنها را در داخل و خارج از مرکز و آنها ممکن است در آوردن که عفونت خانه برای افرادی که سیستم ایمنی بدن."

برای هفته Greifinger و اصلاحات دیگر کارشناسان بهداشت و درمان شده اند اصرار زندان مدیران به برنامه ریزی برای coronavirus. اما زمانی که NPR برای اولین بار شروع به پرسیدن زندان و زندانها در مورد آماده سازی بیشتر با اشاره به برنامه های موجود برای سایر بیماری های عفونی مانند سل است.

در آریزونا یک سخنگوی وزارت اصلاحات گفت: کارکنان و زندانیان بودند که تشویق به ضد عفونی کردن خدمات مشترک. اما یک تادیبی افسر گفت KJZZ را جیمی جنکینز هیچ چیز جدید بود که انجام می شود و گفت: شرایط غیر بهداشتی و تهدید سلامت مراقبت از کارکنان و زندانیان. NPR نیست شناسایی مسئول به دلیل صحبت کردن با یک خبرنگار می تواند هزینه او کار خود را.

افسر گفت: جنکینز "بسیاری از واحدهای مسائل فقط صابون و حوله کاغذی مواجه نگردند در دستشویی." جنکینز می گوید او نیز قادر به دریافت اطلاعات در coronavirus آماده سازی از ماریکوپا شهرستان کلانتر, که در خانه های نزدیک به 7000 نفر به صورت روزانه.

اما دیگران در نظر گرفتن مراحل روشن برای آماده سازی.

در نزدیکی سیاتل جنوب تادیبی نهاد یا "نمره" خانه های نزدیک به 600 زندانی. آن را انجام می دهند اضافی غربالگری جدید زندانیان و آن را اجازه می دهد بازدید کنندگان به لابی که در آن اعضای خانواده معمولا در ارتباط با زندانیان از طریق ویدئو کنفرانس.

همان تصویری-کنفرانس خدمات در دسترس است برای خانواده هایی که می خواهید به تماس از صفحه اصلی و نمره, مدیر اجرایی, دوون Schrum خواسته است این شرکت اجرا می شود که در آن به ارائه خدمات که به خانواده ها به صورت رایگان در طول بیماری همه گیر.

در داخل زندان به او می گوید که آنها در حال انجام آنچه آنها می توانند برای حفظ این ویروس در خلیج.

"چهار بار در روز ما در حال پاک کردن کل زندان از جمله سلول های, و ما در حال پاک کردن قبل و بعد از زندانی در آمده است," او می گوید. آنها همچنین انطباق زندانیان در دست خوب بهداشت و او را با توجه دادن آنها تحت نظارت دسترسی به ضد عفونی کننده دست — معمولا قاچاق در زندان به دلیل الکل.

برای زندانیان که در نهایت انجام تست مثبت زندان شناسایی مناطق با برگزاری جداگانه با هوا در-طول می کشد برای تهویه مطبوع خود را.

"ما 24/7 پوشش درمانی به طوری که در این مرحله ما در حال آماده به درمان در محل. و برای به حداقل رساندن خطر ابتلا به بقیه جمعیت" Schrum می گوید.

اما زندان ها و زندان ها می توانید انتظار یک زیر مجموعه از خود COVID-19 موارد به صورت جدی و بسیاری از این بیماران را به بیمارستان های محلی به طور بالقوه اضافه کردن به پیش بینی افزایش تقاضا برای مراقبت ويژه است.

خوزه Saldana معتقد است برخی از آسیب پذیر ترین زندانیان باید به خانه فرستاد در حال حاضر قبل از دریافت آنها بیمار است. او یک زندانی سابق که در حال حاضر هدایت یک سازمان به نام "آزادی پیری افراد در زندان به کمپین."

"این احتمالا رفتن به مرگبار برای برخی از افراد مسن که من سمت چپ پشت" Saldana می گوید. او می خواهم آزادی مشروط و عفو تخته را در نظر بگیرید که همسر بیمار زندانیان می تواند اجازه دهید چرا که او معتقد است که آنها می خواهم ایستاده شانس زنده ماندن همه گیر در خانه.

"اجازه دهید نگاهی به آن در واقع برای آنچه در آن است. برای نگه داشتن چنین مردان در زندان به مرگ — دانستن آنها در حال رفتن برای مردن! — فقط خالص انتقام. این نه عدالت" Saldana می گوید.

ممکن است دلایل دیگری اجازه دهید به برخی از آنها بروید. مارک استرن یک پزشک استفاده می شود که به افسر پزشکی برای واشنگتن وزارت امور خارجه از اصلاحات و او می گوید زندان ها و زندان ها باید برنامه ریزی برای امکان داشتن کارکنان به اندازه کافی.

"ما نمی خواهید به گرفتار در پشت این, توپ," او می گوید. "ما نمی خواهیم برای پیدا کردن یک روز که تعدادی از افسران را در بیمار نامیده می شود و ما مشکل مدیریت نهاد."

او توصیه اصلاحات مدیران برقراری ارتباط در حال حاضر با دادگاه و یا آزادی مشروط سیستم های که در مورد زندانیان ممکن است با خیال راحت اوایل منتشر شده در مورد چیز رسیدن به آن نقطه است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب