پرینستون برای حذف وودرو ویلسون نام از سیاست های عمومی مدرسه

بزرگنمایی این تصویر دانشگاه پرینستون است که از بین بردن وودرو ویلسون نام از آن دانشکده امور عمومی و

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

دانشگاه پرینستون است که از بین بردن وودرو ویلسون نام از آن دانشکده امور عمومی و بین المللی. مدرسه هیئت امنا گفت: "ویلسون نژادپرستانه تفکر و سیاست های او را نامناسب اسم." مل Evans/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مل Evans/AP

دانشگاه پرینستون حذف خواهد شد وودرو ویلسون نام از آن سیاست عمومی مدرسه بیش از "نژادپرستانه تفکر و سیاست" رئيس جمهور سابق به حال دفاع و پشتیبانی دانشگاه می گوید.

دانشگاه هیئت امنا تصویب تغییر نام در روز جمعه. در یک نامه امنا گفت دیرینه سوالات بیش از ویلسون تاریخچه حمایت از segregationist سیاست شد "ساخته فوری تر" های اخیر با مشخصات بالا به کشتار Breonna تیلور Ahmaud Arbery جورج فلوید و Rayshard بروکس.

امنا اشاره کرد که ویلسون infamously تفکیک کشور خدمات مدنی پس از چند دهه از ادغام نژادی. که میراث امنا به این نتیجه رسیدند نه در خور یک مدرسه در راستای خدمات عمومی.

"ما گرفته اند و این فوق العاده و مرحله به دلیل اعتقاد ما بر این است که ویلسون نژادپرستانه تفکر و سیاست های او را نامناسب اسم برای یک مدرسه که محققان, دانشجویان و فارغ التحصیلان باید کاملا متعهد به مبارزه با معضل نژادپرستی در همه اشکال آن" هیئت مدیره گفت.

مدرسه خواهد بود تغییر نام پرینستون دانشکده امور عمومی و بین المللی و مسکونی وودرو ویلسون کالج خواهد شد تغییر نام داد و اولین دانشگاه, پرینستون گفت.

ویلسون به حال سابقه طولانی با پرینستون. او به دست آمده و مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه در سال 1879 و در بازگشت در سال 1890 به عنوان یک استاد تدریس برای 12 سال قبل از تبدیل شدن به دانشگاه رئیس جمهور در سال 1902.

پرینستون اضافه ویلسون نام به دانشکده امور عمومی و بین المللی در سال 1948 زمانی که به آن اضافه شده است برنامه های تحصیلات تکمیلی. در علاوه بر این به سیاست های عمومی مدرسه و مسکونی کالج معتبر فارغ التحصیلان همچنین جایزه خرس ویلسون نام.

امنا می گویند ویلسون نام باقی خواهد ماند و در فارغ التحصیلان جایزه به دلیل آن را وقف توسط یک هدیه ای است که آمد با یک "تعهد قانونی به نام جایزه Wilson."

در کنار ستایش نیز, نگرانی های دانش آموزان بیش از ویلسون برجسته در محوطه دانشگاه. در سال 2015 دانشجويان در اعتراض به اشغال دفتر رئيس جمهور. در پاسخ امنا مونتاژ یک کمیته ویژه برای بررسی نگرانی های بیش از ویلسون میراث و ارائه توصیه های.

کمیته توصیه می شود که مدرسه نگه داشتن 28th جمهور نام در هر دو مدارس و حتی آن را به عنوان اذعان کرد که "ویلسون مسلم مخالف این ایده از اعتراف به دانش آموزان سیاه پوست به پرینستون از زمان خود است."

اما به عنوان ضد نژادپرستانه تظاهرات رسید و در سراسر کشور جشن ویلسون میراث در پرینستون یکی بیشتر دیرینه بحث را مجددا در کانون توجه است.

دانش آموزان از سیاست های عمومی مدرسه به تازگی با ارسال نامه مورخ 22 ژوئن خواستار, در میان چیزهای دیگر تغییر نام.

"اگر پرینستون مناسب دیدم برای تغییر نام دانشکده امور عمومی و بین المللی در سال 1948 به منعکس کننده سیاست midcentury ایالات متحده, سپس آن زمان برای تغییر نام یک بار دیگر بیش از شصت سال بعد به منعکس کننده اخلاق و اصول سازمانی ما هویت در سال 2020" در این نامه به عنوان خوانده شده.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن