شاهزاده اندرو واشنگتن به دنبال لابی برای کمک به با جفری اپستین مورد

واشنگتن—شاهزاده اندرو وکلا تا به حال بحث و گفتگو با واشنگتن لابی با روابط مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در مورد ا

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399

واشنگتن—شاهزاده اندرو وکلا تا به حال بحث و گفتگو با واشنگتن لابی با روابط مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در مورد امکان کمک به این شاهزاده با خرید اینترنتی از رابطه اش با خوار سرمایه جفری اپستاین.

وکلا از لندن با شرکت Blackfords مشورت لابی رابرت Stryk که نشان دهنده چهره های بین المللی با حساس قانونی یا دیپلماتیک مسائل در هفته های اخیر در مورد اندرو وضعیت با توجه به یک فرد آشنا با این شرایط.

Stryk دارای سابقه مصرف مشتریان ناخوشایند شهرت. اما او ابراز ناراحتی در مورد امکان کمک اندرو و مذاکرات در مورد پتانسیل نمایندگی را به نظر می رسد fizzled با توجه به فرد آشنا با این وضعیت.

روشن نیست که دقیقا چه نوع کمک Blackfords ممکن است به دنبال از Stryk که یک وکیل نیست و یا آنچه که او می تواند انجام دهد برای کمک به اندرو. و نه آن را روشن کند که آیا Blackfords رسیده به دیگر واشنگتن لابی و یا مشاوران در مورد امکان کار بر روی این موضوع است.

نه Stryk و نه هیچ دیگر آمریکا مشاور ذکر شده است به عنوان داشتن ثبت نام با وزارت دادگستری به نمایندگی از اندرو که می تواند مورد نیاز تحت عوامل خارجی قانون ثبت اگر یک مشاوره تنظیم شده بود رسیده مربوط به لابی و یا روابط عمومی است.

Blackfords شده است به نمایندگی از اندرو دوک یورک در ستیز عقب و جلو با دادستان فدرال در نیویورک که در حال بررسی ادعاهای قاچاق جنسی و دیگر جرایم توسط اپستین و همکاران خود را.

اندرو 60 نشده است متهم در این مورد.

اما در ماه اوت ویرجینیا رابرتز Giuffre متهم شاهزاده از داشتن رابطه جنسی با او سه بار زمانی که او 17 ساله بود و پس از او به او متصل شد توسط اپستین.

شاهزاده او را تکذیب کرده ادعا می کنند در مصاحبه ای با بی بی سی در ماه اوت و در پی به حداقل رساندن خود دوستی با اپستین که خودش را کشته بود در تابستان گذشته در یک زندان فدرال در شهر نیویورک در حالی که در انتظار محاکمه در رابطه جنسی, قاچاق و توطئه اتهامات عنوان شده علیه. اندرو ملاقات کرده بود اپستاین از طریق Ghislaine ماکسول یک شخص مقتدر در جامعه و اپستین زمانی که دستگیر شد پنج شنبه و متهم با برگشتاندن متعدد زیر سن قانونی دختران به اپستاین مدار.

اندرو نشان می دهد تمایل برای کمک به ایالات متحده در اجرای قانون مقامات با تحقیقات خود را در اواخر سال گذشته. اما پس از آن دادستان در نیویورک را علنا مورد انتقاد قرار داد او در موارد متعدد برای ارائه "صفر همکاری" و برای stonewalling.

پرنس وکلا در Blackfords شات در یک بیانیه ماه گذشته. آنها متهم جفری S. برمن که تا به حال خدمت به آمریکا وکیل در منهتن تا اخراج اواخر ماه گذشته از ساخت "نادرست" در مورد اظهارات اندرو نشان می دهد که دادستان و همکاران او بودند "شاید به دنبال تبلیغات به جای پذیرش کمک اتمام حجت."

Blackfords نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر. Stryk کاهش یافته است به نظر.

Stryk که به خوبی متصل در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در سیاست خارجی محافل صاحب یک شرکت به نام سونورا سیاست که کست خود را به عنوان یک "جهانی خصوصی دیپلماسی" استوار است. او را توسعه داده است شهرت در سال های اخیر برای مصرف در مشتریان دیگر واشنگتن لابی و مشاوران خجالتی و دور از.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در این سال به تنهایی خود شرکت به امضا قرارداد به نمایندگی از آمریکا شاهزاده سعودی که افتاده بود خارج از نفع کشور قدرتمند عملا رهبر ولیعهد و محمد بن سلمان و همچنین به عنوان دولت از رئیس جمهور نیکولاس مادورو ونزوئلا که برگ برنده دولت در نظر رسیده است.

Stryk نشان دهنده ایزابل دوس سانتوس, دختر آنگولا رئیس جمهور سابق که متهم به اختلاس میلیون ها دلار از دولت و شرکت نفت او یک بار به رهبری. و او تا به حال به نمایندگی از دولت سابق کنگو رئیس جمهور Joseph Kabila که تا به حال با آن مواجه تحریم های ایالات متحده برای نقض حقوق بشر و فساد است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب