رئیس جمهور تهمت طرف با کلیساها دفاع از یک حق برای بازگشایی

بزرگنمایی این تصویر کاتولیک روم و کلیسای لوتری-میسوری جماعت کلیسایی در ایالت مینه سوتا برنامه ریزی ب

توسط MINERALNEWS در 4 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

کاتولیک روم و کلیسای لوتری-میسوری جماعت کلیسایی در ایالت مینه سوتا برنامه ریزی برای از سرگیری خدمات عبادت در مخالفت با دولت ممنوعیت تجمع بیش از 10 نفر. جیم Mone/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Mone/AP

خانه عبادت در سراسر کشور در روز جمعه یک ریاست جمهوری چراغ سبز برای باز کردن بلافاصله.

"من از فرمانداران به ما اجازه می دهد تا کلیساها و اماکن عبادت برای باز کردن در حال حاضر" رئیس جمهور تهمت و گفت: در سخنرانی در کاخ سفید ، "این مکان است که جامعه ما با هم نگه دارید و ما مردم ایالات," او گفت:. "مردم خواستار رفتن به کلیسا و کنیسه و خود را به مسجد."

بیش از 90 درصد از خانه عبادت بسته شده اند به منظور جلوگیری از گسترش coronavirus و متعدد در نظر سنجی که در واقع نشان داده است که اکثریت مردم آمریکا حمایت محدودیت.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری بی درنگ صادر راهنمایی های جدید برای کمک به ایمان موسسات در بازگشایی مجدد. هدایت جایگزین نسخه قبلی است که تدوین شد اما هرگز منتشر شد. نسخه جدید بیان شد به روشنی آن را "غیر الزام آور بهداشت عمومی راهنمایی برای در نظر گرفتن تنها."

برخی از توصیه های از نسخه های قبلی بودند با این وجود حفظ برخی فرم از جمله یک پیشنهاد است که رهبران مذهبی "در نظر تعلیق و یا حداقل کاهش استفاده از گروه کر/گروه های موسیقی و congregant آواز و شعار و یا خواندن در طول خدمات است."

CDC ارشاد همچنین توصیه رهبران مذهبی به "اقدامات برای محدود کردن اندازه از تجمعات مطابق با رهنمود و دستورات مقامات دولتی و محلی."

خود را در کاخ سفید به اظهارات, اما, مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه چنین احترام به قضاوت دولت و دولت های محلی در یک اندازه مناسب برای گردهمایی های کلیسا.

"فرمانداران نیاز به انجام کار درست و اجازه می دهد این بسیار مهم و ضروری بعد از ایمان به باز کردن در حال حاضر برای این آخر هفته. اگر آنها آن را انجام نمی, من باطل خواهد شد فرمانداران," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن سخنان آمد که برخی از رهبران کلیسا در سراسر کشور بسیج شدند برای بازگشایی در سرپیچی از محدودیت. رهبر سوتا کاتولیک اسقف اعظم برنارد Hebda این هفته اعلام کرد که کلیساها تحت اقتدار خود را خواهد بازگشایی با وجود سفارش از فرماندار Tim Walz جلوگیری از تجمع بیش از 10 نفر.

"ما خواهد شد برگزاری فرد در توده ها و خدمات در یک ظرفیت محدود آغاز و در روز شنبه, مارس 26 یا نه فرماندار اتحاد اصلاح اجرایی خود را سفارش" Hebda گفت: در تماس با خبرنگاران.

در کالیفرنیا بیش از یک هزار و شبان شد گفته می شود در حال آماده شدن برای بازگشایی در سرپیچی از فرماندار گاوین Newsom این بخشنامه در روز دوشنبه که هر گونه بازگشت از عبادت به کلیسا خود را pews خواهد بود "چند هفته دور."

حتی قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن سخنان روز جمعه خود دولت بود و نشان داد که آن جانبداری با رهبران کلیسا در جنبش اعتراضی.

زمانی که جک Hibbs کشیش ارشد در Calvary Chapel در چین هیلز کالیفرنیا پرسید که دادستان کل ویلیام بار در طول یک "کشیش" تماس با مقامات دولت این هفته که آیا وزارت دادگستری خواهد حمایت کالیفرنیا کلیساها که مصمم به بازگشایی Barr جواب داد: "کاملا" و پیشنهاد کرد که محدود سفارشات در برخی موارد حاکی از خصومت به ایمان خود.

"من فکر می کنم ناسازگاری بر این باعث می شود من احساس می کنم که undergirding برخی از این واقعا عناد در برابر دین" بر گفت.

زمانی که رئیس جمهور تهمت پیوست تماس او دو برابر را در بر نظرات. "برخی از این فرمانداران دموکرات آنها خوشحال اگر شما هرگز باز دوباره," او گفت: شبان.

چگونه کلیساها را در پاسخ به تهمت نظرات یک سوال باز است. بسیاری از رهبران کلیسا را انتخاب کرده اند به همکاری با دولت های محلی و مقامات بهداشت و درمان در برنامه ریزی زمانی و چگونه به بازگشایی شده است.

"من نمی فهمم که چرا سیاست باید درایو دین کاملا مانند آن در این بار گفت:" پیتر مارتی کشیش ارشد در, St. Paul Lutheran Church در دونپورت آیووا و ناشر مسیحی قرن مجله.

"من می خواهم استدلال می کنند که جامعه مسیحی باید در مورد تفکر عاقلانه و متفکرانه در مورد برگزاری پرستش خدمات" مارتی گفت. "نه چه هستند که ما در قانون اساسی مجاز به انجام, اما آنچه بهترین است ؟ آنچه که خردمندترین? مسیحی شاهد است همه چیز در مورد رفتار سخاوتمندانه به سمت دیگر و به خصوص آسیب پذیر دیگر."

در یک اقدام جداگانه وزارت دادگستری در روز جمعه ظ بیانیه ای از علاقه در دادگاه فدرال در حمایت از یک چالش قانونی به فرماندار ایلینوی J. B. پریتزکر را coronavirus stay-at-home سفارشات.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب