رئیس جمهور تهمت تبریک UFC برای شروع مجدد ورزش

جکسونویل فلوریدا. - رئیس جمهور تهمت تبریک گفت UFC برای شروع مجدد ورزش جهان شنبه شب پس از نزدیک به دو ماه وقفه.

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399

جکسونویل فلوریدا. - رئیس جمهور تهمت تبریک گفت UFC برای شروع مجدد ورزش جهان شنبه شب پس از نزدیک به دو ماه وقفه.

مغلوب ساختن پیشی جستن را ضبط پیام پخش شد در طول ESPN پخش UFC 249 undercard از یک فن-رایگان آرنا در جکسون ویل.

"من می خواهم برای تبریک (UFC جمهور) دانا و UFC" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "آنها در حال رفتن به یک بازی بزرگ. ما آن را دوست دارم. ما فکر می کنیم این مهم است. دریافت ورزشی لیگ بازگشت. اجازه دهید بازی. فراموش اجتماعی فاصله و هر چیز دیگری که شما باید انجام دهید. ما نیاز به ورزش است. ما می خواهیم ورزشی بازگشت. تبریک به دانا سفید و UFC."

UFC 249 به عنوان اولین رویداد بزرگ ورزشی را از جهانی همه گیر تعطیل بسیاری از کشور نزدیک به هشت ماه پیش. این در اصل برنامه ریزی شده برای ماه آوریل 18 در نیویورک اما به تعویق افتاد امید کمک به سرعت گسترش COVID-19.

مخلوط هنرهای رزمی کرگدن برگزاری سه را نشان می دهد در هشت روز در جکسون که در آن مقامات دولتی تلقی ورزش حرفه ای با مخاطبان ملی معاف از اقامت در خانه سفارش به عنوان طولانی به عنوان "محل بسته است به عموم مردم است."

UFC آمد تا با یک 25-صفحه سند به آدرس ایمنی و بهداشت, پروتکل, روش های است که منجر به جکر Souza تست مثبت برای COVID-19 روز جمعه. خود را در میان کشمکش در برابر Uriah سالن لغو شد اواخر جمعه. سوزا دو cornermen همچنین آزمایش به عنوان مثبت UFC در بیانیه ای گفت.

"تمام مردان باید در سمت چپ هتل میزبان خواهد بود و خود-جدا کردن محل که در آن UFC پزشکی تیم نظارت بر شرایط خود را از راه دور و ارائه کمک با هر گونه درمان لازم," UFC گفت.

نتایج مثبت قطعا افزایش تمرکز در این رویداد است. هر ورزش دیگر در حال تماشای از نزدیک ببینید که چگونه آن را بازی می کند. سفید قبلا گفته تهمت می خواهد از این رویداد به عنوان یک طرح برای بازگشت زندگی ورزشی.

سفید نمی خواهم برای به تعویق انداختن هر گونه دعوا. او تلاش برای میزبانی این رویداد در قبیله ای زمین در کالیفرنیا و هنوز هم امیدوار به ایجاد یک "مبارزه در جزیره" برای آینده کارت.

او برای جکسون برای حداقل یک هفته بدون هواداران و اجتماعی-دورى قوانین در محل.

قضات و پخش از هم جدا شدند. مبارزان, مربیان, داوران, قضات, UFC کارکنان و حتی خارج از رسانه ها تا به حال تحت COVID-19 تست به داخل یادبود سربازان عرصه است.

اما همه به دنبال قوانین است. سفید مخلوط و ضربه مشت با تقریبا هر جنگنده رسمی وزن-ins برگزار داخل سالن رقص هتل پنج شنبه.

Souza وارد پوشیدن دستکش و ماسک در حالی که او در انتظار او نتایج آزمون. اما او هشدار داده UFC مقامات که یک عضو خانواده در اورلاندو که در آن او بود تست ممکن است آزمایش مثبت برای coronavirus. حریف خود Hall, عینک, ماسک, نگه داشته و فاصله خود را. سفید ایستاده بود بین آنها بدون ماسک.

بسیاری از کسانی که در حضور و غیاب سهشنبه عینک و ماسک و دستکش و اگر چه چندین بودند به ظاهر معاف از دستور. داوران حلقه گوینده بروس بافر دیگر مقامات در داخل هشت ضلعی و حلقه شدند unmasked.

قفس طبقه بود و ضد عفونی بین حملات و خالی بخش هشت ضلعی محو شد پایین بین دور.

بدون طرفداران, برای تلفن های موبایل است که معمولا می توان خاموش به طور کامل و یا غرق پر از خالی آرنا. هر ضربه, پانچ, خر خر کردن و گام به گام در داخل هشت ضلعی تکرار. مفسران و دوربین کلیک می تواند شنیده شود و در سراسر راه است. نکات مربیگری و مبادلات شد و شایع اغلب R-rated و حتی خنده دار در زمان.

"من دوست ندارم مردم به هر حال گفت:" رایان "سوپرمن" Spann که یک پیروزی در جلسه افتتاحیه. "این خوب است. آن چیزی بود. جهان من است مخاطبان است."

همچنین در undercard:

—آنتونی "Showtime" Tia (23-10) ضرب و شتم دونالد "کابوی" Cerrone (36-15) در سبک مبارزه است که شامل یک سراسیمگی از مبادلات حتی یک ضربه پس از نهایی بل. Tia و Cerrone آخرین مبارزه در سال 2013. Tia برنده است که یکی به عنوان به خوبی. Cerrone کاهش یافته است چهار در یک ردیف از جمله ضرر و زیان به Conor McGregor, Gaethje و فرگوسن.

—آلکسی "این مار بوا" Oleinik (59-13-1) ضرب و شتم Fabricio Werdum (23-9-1) در یک جلسه سنگین وزن شامل یک جفت از 42 ساله. این یک تصمیم گیری تقسیم است که شامل بیشتر پا به پا ضربات از زمین دست و پنجه نرم.

—کارلا اسپرزا (16-6) لبه میشل "کاراته Ççê ی" Waterson (17-8) در تصمیم گیری تقسیم. آن اسپرزا سوم مستقیم پیروزی در کلش وزن را بدست آورد.

—ویسنت Luque (18-7-1) برنده برای هفتمین بار در هشت دعوا زمانی که او به ضرب و شتم Niko قیمت (14-4) در یک حمام خون. مبارزه رد شد یک TKO در دور سوم پس از قیمت طراحی و توسعه یک برش در بالای چشم راست او. Luque بود جلوتر در هر سه کارت بود که آن را به نام.

—ورزشکار پروزن برایس میچل (13-1) شکست همکار grappler چارلز رزا (12-4) در یک تصمیم به اتفاق آرا.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

—Spann (18-5) تمدید رگه برنده خود را به هشت ضرب و شتم جانباز سام Alvey (33-14) در تصمیم گیری تقسیم.

___

بیشتر AP ورزشی: https://apnews.com/tag/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب