رئیس جمهور تهمت لغو جکسون جزء کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال سخنرانی در کنفرانس خبری روز پنج شنبه در

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال سخنرانی در کنفرانس خبری روز پنج شنبه در کاخ سفید است. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

به روز شده در 6:56 p. m. ET

جکسون فلوریدا., جزء کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه لغو شده است رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن روز پنجشنبه اعلام کرد که موارد ابتلا به کروناویروس در ادامه به سنبله که در سراسر دولت است.

"من در تیم من و من گفت: زمان برای این رویداد درست نیست. این درست نیست که حق با چه شده است اتفاق می افتد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: روزانه coronavirus جلسه.

"آنها گفت:" آقا ما می توانیم این کار بسیار آسانی است.' ... گفت: هیچ چیز مهم تر است در کشور ما از نگه داشتن مردم ما امن است, آیا آن را از چین به ویروس و یا چپ رادیکال و اوباش."

مغلوب ساختن پیشی جستن در آخرین لحظه تصمیم به لغو این رویداد به شرح زیر دیوانه تقلا توسط حزب جمهوری خواه بیش از چند ماه گذشته به سعی کنید و نگه دارید معمولی حزب تجمع با وجود این بیماری همه گیر در حال انجام است که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 140,000 آمریکایی است.

نمایندگان به این کنوانسیون هنوز هم در دیدار با شارلوت, N. C., برای کوچک نگه دارید و رسمی جلسات کسب و کار به عنوان برنامه ریزی شده اما مغلوب ساختن پیشی جستن کلیدی جکسون سخنرانی دیگر نمی خواهد گرفت.

شارلوت شده بود محل اصلی این کنوانسیون را در تمامیت آن. اما شکاف بین تهمت و N. C. رژیم صهیونیستی است. Roy کوپر بیش منطق از برگزاری چند هزار نفر رویداد در طول یک بیماری همه گیر به رهبری عربستان در ماه گذشته به حرکت بالاتر-مشخصات اجزای این کنوانسیون به مغلوب ساختن پیشی جستن در ایالت فلوریدا.

"من می توانید ببینید رسانه ها گفت:" این بسیار نا امن است.' من نمی خواهم در این موقعیت" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

"ما باید مراقب باشند. ما باید مراقب باشید. و ما نیز باید به مجموعه ای از مثال. من فکر می کنم تنظیم مثال بسیار مهم است. آن را سخت برای ما می گویند ما در حال رفتن به یک مقدار زیادی از مردم بسته بندی شده در یک اتاق و پس از آن دیگر مردم نباید آن را انجام دهد."

مغلوب ساختن پیشی جستن و گفت: هنوز تصمیم گیری چگونه به انجام برخی از فرم Aug. 24-27 رویداد.

"ما باید بسیار خوب چیزی است. ما آن را کشف کردن. آن را به صورت آنلاین در بعضی از فرم. شاید آن خواهید بود چیزی حتی کمی متفاوت است. ما هم" او گفت:.

رئیس جمهور گفت که مقامات فلوریدا بود و نمی خواست او را به انصراف از کنوانسیون. یک بیانیه مشترک توسط جکسون شهردار لنی کاری و Duval County Sheriff مایک ویلیامز تشکر مغلوب ساختن پیشی جستن برای فراخوانی آن را خاموش.

"ما قدردانی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ما با توجه به بهداشت عمومی و نگرانی های ایمنی در ساخت این فوق العاده دشوار است تصمیم گیری است. مثل همیشه در جکسون ویل امنیت عمومی اولویت شماره یک ما است. رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک بار دیگر مجددا بر تعهد خود به امنیت جکسون ویل فلوریدا و مردم ایالات متحده امریکا است."

کلانتر ویلیامز بود روز دوشنبه گفت: افسران او خواهد بود قادر به تامین امنیت این مراسم با اشاره به برنامه ریزی ضعیف و کمبود بودجه.

یک شنبه اوکلاهما دانشگاه ایالتی بریتنی نظر سنجی از رای دهندگان فلوریدا نشان می دهد که 62 درصد از پاسخ دهندگان فکر می کردم این امر می تواند ناامن برای برگزاری کنوانسیون در کشور در مقایسه با 34 درصد که فکر آن را می توان با خیال راحت.

دموکرات ها در حال حاضر لغو بسیاری از جنبه های خود را در ماه اوت کنوانسیون که در آن presumptive نامزد جو بایدن را به طور رسمی قبول خود را به اجرا در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن. خود را جمع آوری تشکیل شده است تا حد زیادی از مجازی حوادث با تعداد کمی از مردم از ظاهر شدن در فرد میزبان خود در شهر میلواکی, Wis.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن