رئیس جمهور هندوراس تست مثبت برای Coronavirus پاکستان به ضرب و شتم این بیماری همه گیر'

بزرگنمایی این تصویر دو فرزند تماشای ملی آدرس توسط رئیس جمهور هندوراس, خوان اورلاندو هرناندز در روز س

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

دو فرزند تماشای ملی آدرس توسط رئیس جمهور هندوراس, خوان اورلاندو هرناندز در روز سه شنبه که در طی آن او را تایید کرد او آزمایش مثبت برای coronavirus. اورلاندو سیرا/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اورلاندو سیرا/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور هندوراس است قرارداد coronavirus.

خوان اورلاندو هرناندز تایید مثبت خود را تشخیص در یک سخنرانی تلویزیونی آدرس به این کشور اواخر روز سه شنبه و اضافه کرد که او رنج می برد تنها علائم خفیف تا کنون است و در درمان است. همسرش آنا گارسیا د هرناندز و یک زن و شوهر از مشاوران نیز آزمایش مثبت هر چند او گفت: بانوی اول باقی مانده است بدون علامت در این نقطه است.

"من احساس می کنم قوی و پر انرژی به اندازه کافی برای نگه داشتن رفتن و ضرب و شتم این بیماری همه گیر" هرناندز گفت: "ما همچنان در مبارزه و اعتماد ما به خدا که ما در حال رفتن به جلو از این وضعیت است. من شخصا اعتماد به خدا, هندوراس پزشکان و دارو است که ما با استفاده از برای مبارزه با این بیماری است."

هرناندز یکی از بیش از 9,600 تایید بيماران در آمریکای مرکزی کشور بیش از 9 میلیون — اما او فقط یکی از تعداد انگشت شماری از عمده رهبران جهان نشان می دهد که او آلوده شده با این ویروس. نخست وزیر بوریس جانسون بهبود و بازگشت به کار پس از گذراندن زمان در بخش مراقبت های ویژه با COVID-19 در اوایل این سال در حالی که در دو ماه گذشته نخست وزیران روسیه و ارمنستان اعلام کرده اند مثبت تشخیص خود را.

هرناندز که می گوید او شروع به "احساس ناراحتی برخی" آخر هفته گذشته و دریافت نتایج خود را در اوایل روز شنبه گفت: بینندگان را به یک درس از تجربه خود را — را به "تمام مراقبت های لازم" را در زندگی خود برای جلوگیری از همان سرنوشت.

گواتمالا جمهور جدید ایران و مرد او اخیرا جایگزین هر توییتی کلمات تسلی و همبستگی برای هرناندز که در دوره دوم در اتاق فرو رفته در اختلاف است.

برادرش سابق مجلس Juan Antonio هرناندز آلوارادو به اعدام محکوم شد کشت فدرال به اتهام قاچاق مواد مخدر در ایالات متحده در سال گذشته است. و در اوایل سال جاری دادستان فدرال متهم رئيس جمهور هندوراس — شناخته شده به عنوان "سی سی-4" در یک جداگانه شکایت — از پذیرش رشوه از حداقل $25,000 از اتهام مواد مخدر, قاچاقچی, نزدیک شروع ترم اول خود را حدود هفت سال پیش. با توجه به دادستان, پول در ازای محافظ اتهام قاچاقچی کوکائین عمل از اجرای قانون است.

با وجود این و دیگر اتهامات علیه, خوان اورلاندو هرناندز — از جمله ادعا می کنند که او پذیرفته میلیون دلار رشوه از محکوم مکزیک کارتل رئیس Joaquín "ال Chapo" Guzmán — مقامات ایالات متحده را ثبت نکرده اتهامات به طور خاص در برابر او و یا به دنبال دستگیری او. محافظه کار رئیس جمهور که روابط نزدیک با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به شدت رد اتهامات عنوان "100% غلط است."

به هندوراس رهبر انقلاب نیز بارها و بارها این موضوع اعتراضات گسترده در خانه — از جمله بی نظمی آشکار در مورد مناقشه انتخابات مجدد در سال 2017 و موجی از محبوبیت اصلاحات طرح در سال گذشته بودند که در نهایت پرتاب.

هرناندز به آدرس نیست کسانی که مجادلات خود را در کوتاه سخنرانی روز سه شنبه. به جای او بر coronavirus تصدیق کرد که تا به این نقطه "از آنجا که از کار من من شده اند قادر به اقامت 100 درصد در خانه." اما او گفت که او رفته به انزوا در حالی که او پیش بینی ادامه کار خود را از راه دور.

"به من گفته شده است به بقیه اما من ادامه خواهد داد به انجام کار به صورت الکترونیکی و از طریق مقامات و همکاران" او متعهد شده است. "ما با شما تماس."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن