پورتلند پلیس اتحادیه رهبر نگرانی تظاهرات می تواند تحت الشعاع قرار توسط اعمال خشونت آمیز

بزرگنمایی این تصویر فدرال ماموران با استفاده از گاز اشک آور و دیگر جمعیت پراکندگی مهمات در تظاهرات خ

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

فدرال ماموران با استفاده از گاز اشک آور و دیگر جمعیت پراکندگی مهمات در تظاهرات خارج از Multnomah County دادگستری مرکز در تاریخ 17 ژوئیه در پورتلند. ماسون Trinca/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ماسون Trinca/گتی ایماژ

ماموران فدرال از وزارت امنیت داخلی ایالات متحده مارشال خدمات و جاهای دیگر شده اند در خیابان پورتلند برای حداقل چند هفته که در آن آنها بوده است در برخورد با معترضان نشان دادن بیش نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس.

پورتلند شهردار تد ویلر و مقامات محلی باید عنوان هر گونه هماهنگی میان این نیروهای فدرال و محلی پورتلند پلیس اداره است.

پورتلند Police Association جمهور Daryl ترنر می گوید وجود دارد برخی از هماهنگی میان پلیس محلی و فدرال عوامل "در آغاز" فدرال افسران ماندن در شهر و نه در "گذشته یا دو هفته."

"پلیس فدرال خود را راهپیمایی سفارشات در چگونه آنها در حال رفتن به انجام همه چیز," او می گوید NPR Ailsa چانگ. "و این که هماهنگی نشده بود ساخته شده با پورتلند پلیس."

برای جنجال و هیاهو در پورتلند ترنر گسل فدرال اجرای قانون برای عدم ارتباط با پلیس محلی و او می گوید: مقامات محلی نیز به سرزنش برای condoning "تخریب و هرج و مرج" است که اتفاق افتاده بیش از بیش از 50 روز از اعتراضات.

او در صحبت با NPR در مورد وضعیت در پورتلند و تجربه خود را به عنوان یک مرد سیاه پوست در امریکا است. در اینجا انتخاب گزیده ای از مصاحبه:

من درک می کنم که شما ملاقات با وزیر امنیت داخلی چاد Wolf هفته گذشته است. آنچه شما در مورد صحبت با او ؟

وجود دارد چند نفر دعوت شده برای دیدار با او. ... بخش عمده ای از مکالمه من امیدوار بودم که آژانس های فدرال خواهد برقراری ارتباط با پلیس محلی و اتخاذ استراتژی ما و قوانین ما از تعامل. ...

وجود دارد نیاز به ارتباط و هماهنگی قادر به مطمئن شوید که ما نگه داشتن معترضان امن برای آنها [به] قادر به ورزش اول خود را اصلاح حقوق از سخنرانی و اعتراض به عنوان به خوبی. و هنوز هم نگه داشتن آنها را ایمن از افرادی که می خواهید به عمل و ارتکاب اعمال خشونت آمیز و شورش. ...

من هرگز محکوم معترضان. من تنها تظاهر کنندگان را محکوم کرد. افرادی که اعتراض مسالمت آمیز و ورزش اول خود را اصلاح حقوق ما از صمیم قلب حمایت. من از صمیم قلب حمایت از این پیام خودم شخصا بودن یک مرد سیاه پوست در امریکا است. اما من نمی حمایت از خشونت از شورش.

شما باید گفت که معترضان که در حال آسیب رساندن به اموال نمی خواهید تغییر معنی دار و که آنها تعریف معنای امتیاز سفید. چه شما از آن چیست ؟

منظورم این است که ما بحث در مورد امتیاز سفید در امریکا و چگونه آن را متفاوت از مردم از رنگ چگونه آنها بر این باورند که آنها می تواند آسیب به اموال و دور با آن است و نمی تواند پاسخگو باشد عواقب آن است. این چیزی است که من به معنای چرا که بسیاری از افرادی که در حال شورش نیز که ما را در اینجا سفید است. ...

این یک پیام است که نیاز به شنیده می شود. این پیام که مربوط به نه تنها جورج فلوید اما بسیاری از افرادی که در وضعیت مشابه بسیاری از افرادی که درمان شده اند متفاوت است چرا که از نژاد خود را. ... من درمان شده است که راه و دیگر افراد درمان شده اند که راه بیش از صدها سال است. این پیام مهم است. این زمانی است که این پیام می تواند فراتر از تاریخ این کشور است. که پیام نیازی به له یا باطل و یا ربوده شده توسط افرادی که مرتکب اعمال خشونت آمیز که در حال سوزاندن و غارت و باعث تخریب و هرج و مرج.

گوش دادن به مصاحبه کامل در لینک صوتی بالا.

NPR Jonaki مهتا و پاتریک Jarenwattananon تولید و ویرایش صدا نسخه ای از این مصاحبه است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب