محبوب رواندا انجیل نوازنده مرده یافت در سلول پلیس

کیگالی رواندا - محبوب رواندا انجیل نوازنده که در سال 2015 پیدا شد به جرم توطئه برای قتل یا آسیب رئيس جمهور پل

توسط MINERALNEWS در 28 بهمن 1398

کیگالی رواندا - محبوب رواندا انجیل نوازنده که در سال 2015 پیدا شد به جرم توطئه برای قتل یا آسیب رئيس جمهور پل Kagame مرده پیدا شد در یک سلول پلیس دوشنبه در پایتخت آن کیگالی, مقامات گفت.

Kizito Mihigo, 38, قومی توتسی بازمانده از نسل کشی سال 1994 که به کشته شدن بیش از 800,000 توتسی و متوسط Hutus که سعی در حفاظت از آنها خودش را کشته بود در ساعت صبح, یک پلیس در بیانیه ای گفت:.

رسمی حساب از یک خودکشی بود و انتظار می رود به ملاقات با شک و تردید در کشوری که دولت آن است که اغلب متهم به هدف قرار دادن درک منتقدان.

شرح داده شده توسط بسیاری به عنوان رواندا بزرگترین نماد فرهنگی و مؤمن کاتولیک شناخته شده برای آهنگ ها ترویج شفا و بخشش Mihigo شده بود عفو در سال 2018 بود اما دوباره دستگیر شده هفته گذشته. پلیس اظهار داشت که او تا به حال شده است در تلاش برای فرار به کشورهای همسایه بروندی برای پیوستن به گروه های مبارزه با دولت رواندا.

"او شده است در زندان به مدت سه روز به عنوان پلیس مورد بررسی قرار گرفته چرا که او در حال عبور از مرز به طور غیر قانونی و موارد رشوه" سخنگوی پلیس جان Bosco Kabera در بیانیه ای گفت. او در پاسخ به تماس از آسوشیتد پرس.

پلیس گفت Mihigo شده بود اجازه ملاقات با اعضای خانواده و وکیل خود. آن خواهد شد که آیا او تا به حال شده است در یک سلول انفرادی.

یک عضو خانواده کاهش یافته است به نظر. خبر مرگ مواجه شد با ناباوری.

رواندا تحقیقات اداره توییتی در روز پنج شنبه که در این کشور نهادهای امنیتی تا به حال بیش از Mihigo گفت: اتهامات علیه او شامل به طور غیرقانونی عبور به بروندی پیوستن به گروه های تروریستی و فساد است.

Mihigo دستگیر شد در سال 2014 و محکوم در سال بعد به 10 سال زندان و پس از او را به جرم توطئه برای قتل یا آسیب Kagame و دیگر رهبران. او نیز به اتهام همدستی برای سرنگونی دولت و توطئه برای تشکیل اتحاد با منفی گروه برای بی ثبات کردن کشور است.

او التماس کرد گناه را به همه اتهامات که منجر به قاضی می گویند او داده شده بود از اتهام وارده تبرئه شد چرا که او تا به حال ساخته شده و دادگاه کار آسان است.

او عفو در سال 2018 توسط Kagame در کنار رواندا پیشرو رهبر مخالفان Victoire Ingabire. اما هفته گذشته پلیس گفت: تلاش خود را برای فرار تشکیل نقض شرایط ریاست جمهوری به معنای ابطال از عفو.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب