پاپ فرانسیس ستایش "سرایت امید' در پیام عید پاک

بزرگنمایی این تصویر پاپ فرانسیس می رسد به جشن عید پاک یکشنبه جمعی داخل خالی کلیسای سنت پیتر در واتیک

توسط MINERALNEWS در 25 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

پاپ فرانسیس می رسد به جشن عید پاک یکشنبه جمعی داخل خالی کلیسای سنت پیتر در واتیکان پنج شنبه, مارس 12 سال 2020 است. Andreas سلرو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Andreas سلرو/AP

در تقریبا خالی کلیسای سنت پیتر فرانسیس در جشن عید پاک در مجازی تنهایی در روز یکشنبه خواهان جهان به گرد هم می آیند در این صورت از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

جهان است "مظلوم با یک بیماری همه گیر به شدت تست ما کل خانواده بشر" فرانسیس گفت: با توجه به ترجمه ارائه شده توسط واتیکان. در میان درد و رنج است که فرانسیس گفت: این پیام است که مسیح افزایش یافته است "سرایت از امید است."

"برای بسیاری از این عید پاک از تنهایی زندگی می کردند در میان غم و اندوه و سختی است که همه گیر است و باعث از جسمی رنج می برند به مشکلات اقتصادی" فرانسیس گفت. "ممکن است عیسی ما عید فصح اعطای قدرت و امید به پزشکان و پرستاران که در همه جا ارائه شاهد از مراقبت و عشق به همسایگان ما به نقطه خستگی و نه به ندرت در هزینه سلامت خود را."

سورئال خدمات که به صورت زنده به میلیون ها نفر در سراسر جهان تکرار مراسم مشابه در سراسر جهان برگزار می شود در مقابل خالی pews به عنوان عبادت در خانه مانده و به تماشای بیش از اینترنت.

فرانسیس التماس رهبران سیاسی برای استراحت تحریم های بین المللی که او گفت: آسیب شهروندان که تکیه بر پشتیبانی از دولت است. فرانسیس به نام برای سازمان ملل برای کاهش و یا حتی ببخش — فقیرترین کشورهای بدهی. و از او خواست که برای "فوری جهانی آتش بس" برای همه کشورهای درگیر در تضاد است.

فرانسیس تشبیه زمان سختی به سختی اروپا مواجه بازسازی پس از جنگ جهانی دوم است.

"این قاره قادر به افزایش دوباره با تشکر از بتن روح همبستگی است که آن را فعال کنید برای غلبه بر رقابت از گذشته" فرانسیس گفت. "این است که فوری تر از همیشه, به خصوص در شرایط فعلی که این رقابت نیست دوباره نیروی, اما این همه تشخیص خود را به عنوان بخشی از یک خانواده و حمایت از یکدیگر است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن