فقیر نیویورک محلات در سخت ترین ضربه ویروس

نیویورک - این بیماری همه گیر کوروناویروس را لمس کرده است در هر بخشی از شهر نیویورک اما اطلاعات جدید نشان می ده

توسط MINERALNEWS در 14 فروردین 1399

نیویورک - این بیماری همه گیر کوروناویروس را لمس کرده است در هر بخشی از شهر نیویورک اما اطلاعات جدید نشان می دهد آن است که ضربه سخت به خصوص در محلات که تمایل به فقیر و ممکن است بیشتر احتمال دارد که بسیاری از مردم زندگی در زیر یک سقف است.

آمار منتشر شده از اواخر روز چهارشنبه با شهر مقامات بهداشت نشان می دهد که ساکنان مهاجر-غنی Jackson Heights, المهرست و تاج بخش کوئینز باید آزمایش مثبت برای این ویروس در آنجا تعداد بیشتر و در نرخ های بالاتر سرانه از ثروتمند عمدتا سفید و بخش هایی از منهتن و بروکلین.

مردم زندگی در یک کوئینز کد پستی فقط در جنوب فرودگاه لاگاردیا شد و تقریبا چهار برابر احتمال دارد که تست مثبت به مردم در gentrified بخش بروکلین که شهردار, بیل د Blasio, تماس, صفحه اصلی.

اعداد پشت چیزی است که برای روز واضح به نظر می رسید در المهرست بیمارستان فقط عمده مرکز پزشکی خدمت که بخشی از ملکه که در آن عفونت های شايع هستند.

صف های طولانی انتظار مردم برای آزمایش و درمان در خارج از بیمارستان بوده است یکی از تعریف تصاویری از این بیماری همه گیر به عنوان داستان های متعدد مرگ و میر در المهرست را سبب شدند.

در مورد نابرابری دکتر میچل کاتز مدیر اجرایی شهر-اجرای سیستم بیمارستان گفت: شلوغ مسکن می تواند به بازی در یک نقش است.

"ما می دانیم که در کوئینز بسیاری از خانواده ها به دلیل فقر زندگی می کنند با هم در محله های نزدیک. به طوری که در حالی که ما در حال تمرین به عنوان یک شهر, اجتماعی, فاصله, شما ممکن است چند خانواده با هم زندگی می کنند در یک آپارتمان بسیار کوچک. و پس از آن آسان است به درک که چرا بسیاری از انتقال COVID اتفاق می افتد," او گفت:.

نامتناسب بالا تعداد زیادی از مردم نیز آزمایش مثبت برای COVID-19 در برخی محله بروکلین است که خانه را به بسیاری از یهودیان ارتدوکس که به دلایل ایمان و سنت نیز اغلب خانواده های بزرگ زیر یک سقف.

بخش های خاصی از برانکس نیز نامتناسب بالا تعداد آزمون مثبت برای این ویروس در مقایسه با جمعیت.

کاتز گفت: مردم گرفتن بیمار در غرب کوئینز صورت یک مشکل دوم آن است که نیمی از تخت بیمارستان سرانه از منهتن.

این شهر بیمارستان های عمومی سیستم تلاش شده است به سهولت بار در المهرست بیمارستان با حرکت برخی از بیماران و حرکت کارکنان اضافی در. همچنین افزایش تعداد آن از بخش مراقبت ويژه تخت از 29 به 111 در 10 روز.

همانطور که از 5 p. m. روز شنبه این شهرستان ثبت شده بود 1,374 مرگ و میر ناشی از ویروس است. تقریبا 46,000 ساکنان شهر باید آزمایش مثبت برای COVID-19. درست تعداد افراد بیمار توسط این ویروس به احتمال زیاد بسیار بالاتر از آنجا که مقامات شده اند سهمیه بندی آزمون و تشویق همه اما جدی ترین افراد بیمار به دنبال درمان و به جای آن سوار آن را در خانه.

اکثر افرادی که به این ویروس را تجربه خفیف یا متوسط علائمی از جمله تب و سرفه. دیگران هر چند توسعه پنومونی گاهی نیاز به بستری شدن در بیمارستان. خطر مرگ بیشتر است برای افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات سلامتی دیگر.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن