نظرسنجی: ساندرز منجر زمینه بلومبرگ واجد شرایط برای 1st بحث

بزرگنمایی این تصویر سناتور. برنی ساندرز باز کرده است تا طیف گسترده ای منجر دموکراتیک در میان رای دهن

توسط MINERALNEWS در 29 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

سناتور. برنی ساندرز باز کرده است تا طیف گسترده ای منجر دموکراتیک در میان رای دهندگان در سراسر کشور با توجه به NPR/PBS NewsHour/Marist نظرسنجی. دیوید Zalubowski/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید Zalubowski/AP

به روز شده در 7:08 a. m. ET

ایالت ورمونت برنی ساندرز باز کرده است تا یک دو رقمی سرب در دموکراتیک نامزدی مسابقه با توجه به NPR/PBS NewsHour/Marist نظرسنجی.

ساندرز است 31% پشتیبانی در سراسر کشور با 9 امتیاز از دسامبر گذشته زمان نظرسنجی در مورد خواسته های دموکراتیک ترجیحات رای دهندگان.

خود را در آینده نزدیک ترین مدعی است 19%. اما این مکان دوم رقیب سابق شهر نیویورک مایکل بلومبرگ شهردار. بسیاری از آمریکایی ها تبدیل شده اند آشنا با بلومبرگ به تازگی در این مسابقه به دلیل خود را در همه جا تبلیغات تلویزیون. اما در حال حاضر آماده برای دیدن او در بحث مرحله برای اولین بار روز شنبه. با این نظرسنجی بلومبرگ واجد شرایط برای نوادا بحث رغم اینکه در انتخابات وجود دارد برای روز شنبه قفقاز.

بلومبرگ به کمپین گفت: برای شرکت در این بحث اگر او واجد شرایط. مدیر کمپین کوین Sheekey به نام جدید, نظرسنجی, نتیجه آخرین شواهد از یک "ناگهانی" برای نامزد.

برای واجد شرایط یک نامزد های مورد نیاز برای موفق به کسب حداقل یک نماینده در این مسابقات چهار ملی نظرسنجی نشان نامزد با 10% یا بیشتر و یا دو دولت سنجی از هر کارولینای جنوبی و نوادا نشان نامزد با 12 درصد و یا بیشتر پشتیبانی می کند. بلومبرگ قبلا ترک خورده 10% در نظر سنجی از کشورهای مشترک المنافع ویرجینیا دانشگاه منموته دانشگاه و فاکس نیوز.

بلومبرگ یک multibillionaire است صرف بیش از 300 میلیون دلار از پول خود را در تبلیغات و با وجود رقابت در چهار ایالت از نامزدی روند او طاقی در حال حاضر به مقام دوم در سراسر کشور.

بزرگنمایی این تصویر

سابق شهر نیویورک شهردار مایک بلومبرگ واجد شرایط برای آینده بحث در نوادا اما او نیست به طور فعال به رقابت در مسابقات که تا مارس. برت کارلسن/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برت کارلسن/گتی ایماژ

در روزهای اخیر ساندرز و بلومبرگ بالا برده اند حملات علیه یکدیگر است. ساندرز گرفته است هدف در بلومبرگ برای مقدار پول او صرف در مبارزات انتخاباتی او را متهم به تلاش برای خرید نامزدی.

او در توییتی که بلومبرگ "نمی خواهد ایجاد نوعی از هیجان و انرژی ما نیاز به شکست دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن." بلومبرگ در پاسخ به tweeting تصویری تلفیقی از حملات وارد در برابر رقبای همکار توسط ساندرز حامیان آنلاین و تاکید بر این مهم به "متحد" و این که "این نوع از "انرژی" است و نه برای ما وجود دارد."

سوم در میان رای دهندگان دموکرات و دموکرات-تکیه مستقل است معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن با 15% کاهش 9 امتیاز پس از ماه دسامبر است.

بحث پنج شنبه و همچنین بایدن عملکرد در نوادا شنبه و کارولینای جنوبی یک هفته بعد حیاتی هستند به اینکه معاون سابق رئیس جمهور یک شانس واقعی در نامزدی پس از ناامید کننده چهارم و پنجم-محل نمایش آن در آیووا و نیوهمشایر بود.

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

پس بایدن است ماساچوست ایالت الیزابت وارن در 12 درصد نیز از دسامبر — 5 امتیاز — پس از نمایش ضعیف در آیووا و نیوهمشایر.

بعد مینه سوتا بهداشت ، ctq در 9٪. او را از 4 درصد در ماه دسامبر پس از شگفت انگیزی خوب پس از اتمام در اولین مسابقات دو و او همگانی روندی پیش از پیت Buttigieg در این نظرسنجی ملی.

سابق South Bend, Ind., شهردار فقط 8% از 13 درصد در ماه دسامبر نشانه خوبی نیست برای نامزد پس از بسیار جامد پس از اتمام در دو مورد اول مسابقات. Buttigieg است نماینده رهبر یکی جلوتر از Sanders. او برنده ترین ملی نمایندگان از آیووا و هر چند او به دقت به پایان رسید دوم به ساندرز در نیوهمپشایر آنها با همان تعداد از نمایندگان از دولت است.

این نظرسنجی نتیجه به خصوص شوم برای Buttigieg به عنوان فوق العاده سهشنبه, مارس 3 در چه خواهد بود و اساسا ملی اولیه با 16 مسابقات و بیش از یک سوم از تمام نمایندگان برای grabs در آن روز تنها.

یک چیز بایدن را می توانید در ادامه به چسبیدن به کلاه خود را بر این است که چگونه به خوبی او را در برابر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. همه از این شش دموکرات نظرسنجی آزمایش ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن در یک سر-به-سر matchup اما بایدن می کند بهترین ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن با 6 امتیاز و تنها نامزد به 50 درصد برسد.

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

بعدی بهترین است بلومبرگ که ضربان مغلوب ساختن پیشی جستن با 4 امتیاز از 48% به 44%; به دنبال Sanders 48% به 45%; Buttigieg و Klobuchar همین کار را در برابر رئيس جمهور وقت 47 درصد به 45%; Warren اجرا می شود در مورد حتی با تهمت و فقط 1 نقطه جلوتر 47 درصد به 46 درصد.

در این بررسی ساندرز گسترده پشتیبانی می کند. او به عنوان انتظار می رود با کسانی که کمتر از 45, ترقی خواهان در شهرها و در میان کسانی که بدون مدرک دانشگاهی. اما او نیز منجر با زنان; فارغ التحصیلان دانشگاه از جمله سفید و فارغ التحصیلان دانشگاه در حومه شهر و مناطق روستایی; و دوم با رای دهندگان در حاشیه خطا به بایدن.

بلومبرگ آگهی با تعدیل می شود و رای دهندگان مسن تر از 45 نشان دادن اختلاف در حزب و بلومبرگ که در آن درخواست تجدید نظر است و ممکن است رشد کند و اگر او می کند در سه شنبه. بلومبرگ نیز دوم با رای دهندگان بدون مدرک دانشگاهی و در مناطق روستایی است. او همچنین سوم با رای دهندگان نشان می دهد که اگر بایدن انجام نمی دهد و در کارولینای جنوبی و گرم کردن قبل از سه شنبه بلومبرگ ممکن است به نفع ایستاده.

دو نفر از نامزدها که باید نگران عدم پشتیبانی با رای دهندگان به خصوص که در این مسابقه است در مورد به نوبه خود به سمت جنوب در حال Buttigieg و Klobuchar. آنها هر کدام فقط 4 درصد و 3 درصد با رای دهندگان. Klobuchar می کند بهتر در برابر تهمت با رای دهندگان با 80 درصد از آمریکایی های آفریقایی تبار گفت: آنها را برای رای دادن به او را بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن. Buttigieg می شود فقط 74 درصد گفت: آنها را به رای دادن برای او.

در سال 2016 از حزب دموکرات هیلاری کلینتون موفق به کسب 89 درصد از رای دهندگان در سراسر کشور در برابر تهمت با توجه به نظرسنجی های خروج.


زنده-caller نظرسنجی تلفنی از 527 دموکرات و دموکرات-تکیه مستقل انجام شد Marist نظرسنجی در Marist موسسه برای افکار عمومی. این نظرسنجی دارای یک حاشیه خطا از +/- 5.4 درصد است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب