پلیس اتحادیه های کارگری و عدالت اصلاح طلبان نبرد برای دلار در تلخ L. A. دادستان منطقه مسابقه

برای بسیاری از جورج Gascón حامیان ضربه زدن بر روی درب در جنوب لس آنجلس در این مسابقه برای تعیین این شهرستان را

توسط MINERALNEWS در 5 اسفند 1398

برای بسیاری از جورج Gascón حامیان ضربه زدن بر روی درب در جنوب لس آنجلس در این مسابقه برای تعیین این شهرستان را بالا دادستان بسیار شخصی است.

در میان کسانی که درگیر در $1 میلیون get-out-the-رای تلاش لیندا گومز که به عنوان یک نوجوان محکوم به 14 سال زندان برای حمله با یک باند افزایش. او بعد از زندان آزاد شد عدالت کیفری اصلاح قوانین مانند آن و پشتیبانی توسط Gascón تغییر واجد شرایط آزادی مشروط برای کودکان مجرم.

"در 17 من فقط نشسته به یاد داشته باشید که در دادگاه به مرگ می ترسم," او گفت:. "بسیاری از دختران در حال آماده شدن برای پارگی کیسه آب و یا امتحانات و من به دنبال در صرف بقیه زندگی من در زندان است."

فقط چند مایل دورتر و در نزدیکی مرکز شهر است که پلیس لس آنجلس محافظ لیگ اتحادیه به نمایندگی از رتبه و فایل افسران پلیس لس آنجلس است که مدت زیادی است با حمایت بیشتر سنتی قانون نظم و سیاست که ریخت از 1 میلیون دلار به خارج از کمیته حمایت از L. A. شهرستان Dist. Atty. جکی Lacey.

تبلیغات

یک کمیته سازمان یافته توسط این اتحادیه به تازگی منتشر شده یک آگهی به تصویر می کشد Gascón به عنوان یک "مرد باهم" خزیدن از سان فرانسیسکو به فرار انتقاد خود را متهم به شکست به عنوان دادستان منطقه وجود دارد.

به عنوان مبارز دادستان منطقه مسابقه hurtles به سمت 3 مارس اولیه ایدئولوژیک تقسیم بین Lacey و دو رقبا است که کاملا توسط مردم و سازمان های پمپاژ یک ترکیب $4.3 میلیون دلار به مسابقه را از طریق کمک به خارج از کمیته.

یک بار تجزیه و تحلیل سوابق متوجه شد که تقریبا همه از $2.2 میلیون سهم به خارج از کمیته های بهره Lacey آمده است از اجرای قانون اتحادیه های کارگری در حالی که سه چهارم از $2.1 میلیون دلار صرف تقویت Gascón نامزدی ارائه شده توسط یک جفت از شمال کالیفرنیا حامیان با سابقه اهدا به مترقی باعث می شود.

هر چند او شده است یک نیروی در برخی از های اخیر بحث های نقاشی خودش را به عنوان یک جایگزین برای دو نامزد با اجرای قانون سوابق, سوابق نشان می دهد مدافع راشل رسی تولید شده کمی در راه از حمایت مالی.

تبلیغات

ناظران سیاسی می گویند محض مقدار پول را به جریان مسابقه غیر معمول است برای اجرای قانون انتخابات و سنگین-دست مشارکتهای روشن مخاطرات بالا: برنده منجر خواهد شد بزرگترین دادستانی در کشور با یک آستین ، توانایی برای نفوذ در سیاست های برنامه در سراسر کالیفرنیا و ایالات متحده آمریکا

هر چند Lacey به دفاع و پشتیبانی انحراف برنامه برای متهمان مبتلا به بیماری های روانی او است که هنوز هم دیده می شود به عنوان نمونه "سخت در جرم" دادستان در مقایسه با Gascón و رسی که هر دو معتقدان سیستم عامل متمرکز بر عدالت ترمیمی و حفظ امنیت عمومی در حالی که کاهش جمعیت زندان.

"شما مترقی در برابر سنتی — من نمی خواهم به می گویند محافظه کار اما واقعا آنچه در آن است که حزب محافظه کار — نرم افزار-اجرای قانون جکی Lacey" گفت: Dermot مسلمات لس آنجلس وکیل و مشاور سیاسی. "جامعه منتقل شده گذشته است و در حال حاضر ما خواهید دید اگر به لس آنجلس نقل مکان کرد تا به گذشته است."

لاکی که انتخاب مجدد کمیته تشکیل شد در سال 2018 منجر به راه مستقیم در جمع آوری کمک های مردمی پس از جمع آوری $810,000 سوابق نشان می دهد. Gascón است شمارش $137,000 هر چند او وارد مسابقه فقط در ماه دسامبر مطرح شده است و تقریبا تمام است که در ماه گذشته. رسی دریافت کرده است $67,000 مستقیم کمک های مالی اما موفق به جذب پول از خارج از کمیته.

اهدا کنندگان کمک می تواند مقدار نامحدودی از پول به خارج از کمیته ها که نمی تواند هماهنگ با یک نامزد انتخاباتی است.

که بازی های برگزار شده است به خوبی برای Gascón. خارج از کمیته اجرا جورج اجرا دریافت $1 میلیون در ماه گذشته از Patty Quillin از Netflix اجرایی رید هیستینگز.

Quillin اهدا کرده است به مترقی نامزدها در آالمدا کانتی در گذشته سوابق نشان می دهد. شوهرش قبلا ریخته شده بیش از 2 میلیون دلار به تلاش های چنین به عنوان گزاره 47 — اندازه گیری co-نوشته شده توسط Gascón که سطح پایین استفاده از مواد مخدر و دیگر جرائم از جنایت به جنحه و همچنین تلاش برای لغو مجازات اعدام در کالیفرنیا با توجه به براده با وزیر امور خارجه.

تلاش برای تماس با هر دو هیستینگز و Quillin ناموفق بودند.

تبلیغات

خارج از گروه حمایت از Gascón همچنین در ترکیب $585,000 از الیزابت سایمونز که اهدا کرده است ده ها هزار نفر به ضد مرگ-مجازات تلاش ها و دیگر عدالت کیفری اقدامات اصلاحات در سال های اخیر سوابق نشان می دهد. یک ایمیل به سیمونز' منطقه خلیج مبتنی بر انرژی پاک پایه و اساس بود و نه بازگشت.

خارج از گروه گومز, داوطلب, برای, تصور کنید, عدالت نیز گفت: آن را صرف $1 میلیون دلار برای کمک به نوبه خود از رای دهندگان برای Gascón در جنوب L. A.

توقیف کامیونی حامل پول از خارج L. A. شهرستان به نظر می رسد برای تقویت منتقدان Gascón تلاش کرده اند که به نام تجاری را به عنوان یک carpetbagger حتی اگر او در کالیفرنیای جنوبی افزایش یافت و به مقام دستیار ارشد در اداره پلیس لس آنجلس. حداکثر زابو Gascón کمپین گفت که دوز سنگین از پول از شمال کالیفرنیا تنها در خدمت به تحکیم رکورد خود را در عدالت کیفری اصلاحات.

"کسانی که مراقبت در مورد بی عدالتی در حال رفتن به درگیر که در آن آنها می توانند بزرگترین تفاوت و بزرگترین تفاوت را می توان در لس آنجلس به دلیل این جرم حبس پایتخت جهان," او گفت:.

گروه تقویت Lacey باید تقریبا به طور کامل دریافت کمک های مالی از اجرای قانون اتحادیه های کارگری. در علاوه بر این به 1 میلیون دلار ریخت و در LAPPL اتحادیه به نمایندگی از L. A. شهرستان کلانتر نمایندگان کمک $800,000 به یک حرفه ای-لاکی کمیته که شامل عمدتا از اجرای قانون شدند. صلح ماموران تحقیقات Assn. کالیفرنیا نیز کمک $107,500 به نرم افزار-Lacey تلاش در حالی که اتحادیه به نمایندگی از L. A. شهرستان دادستان قریب 50000 دلار به مسابقه.

منتقدان Lacey سریع بوده لینک خود را پشتیبانی گسترده ای در میان اجرای قانون اتحادیه های کارگری به او رکورد به ندرت تحت پیگرد قانونی قرار استفاده-از-نیروی موارد است. رابرت هریس مدیر در هیئت مدیره از پلیس لس آنجلس محافظ لیگ تمسخر در آن مفهوم و استدلال کرد که حمله رعد اسا پشتیبانی است که با هدف توقف Gascón که بسیاری در اجرای قانون بر این باورند نشان دهنده یک نام تجاری از عدالت کیفری سیاست است که می تواند امنیت عمومی.

"ما می دانستیم که ما باید به دفع برخی از این نفوذ از خارج از منطقه ما بودند که رفتن را امتحان کنید و فروش این تصویر جعلی از Gascón. ما می دانیم که او واقعا" هریس گفت. "ما نیاز ندارد D. A. به یک makeover افراطی. ما واقعا می خواهید برای حمایت از جکی Lacey چون او که سابقه ثابت از پرداختن به برخی از مسائل ایمنی عمومی-عاقلانه است که ما می دانیم که برای جوامع مهم است که ما خدمت می کنند."

کمیته کمک های مالی نیز مطرح شده سوال در مورد پتانسیل تضاد منافع در ارتباط با یکی از بالاترین مشخصات افراد در مواجهه با اتهامات در لس آنجلس: Harvey Weinstein.

تبلیغات

داوران مذاکرات در حال انجام در Weinstein نیویورک در دادگاه اتهامات تجاوز به عنف. در لس آنجلس, Lacey ثبت چندین فقره تجاوز جنسی در برابر Weinstein ماه گذشته.

سوابق نشان می دهد که بلر ادم بی کله Weinstein سرب دفاع مشاور در لس آنجلس اهدا $1000 به Lacey به مبارزات انتخاباتی در سال 2018 است. Gascón کمپین حمله کرده Lacey بیش از سهم در گذشته است. ادم بی کله کاهش یافته است به نظر و Lacey به کمپین گفت: ظاهر یک درگیری پر از شکوفه شد.

"تقریبا هر D. A., از جمله هر دو جورج Gascón و D. A. Lacey طول می کشد کمک های مبارزات انتخاباتی از وکلای مدافع به دلیل این سهم را نشان نمی تضاد منافع" گفت: مک Zilber یک مشاور برای Lacey به مبارزات انتخاباتی. "بلر Berk اول داد به D. A. Lacey هشت سال پیش و سال قبل از Weinstein مورد است."

Gascón انتخاباتی دریافت کمک مالی از هالی بیرد یک روابط عمومی حرفه ای است که عمل به عنوان یک سخنگوی Weinstein از آغاز خود را در نیویورک محاکمه جنایی. Szabo گفت: این کمپین خواهد بازگشت او 250 دلار کمک مالی "برای جلوگیری از حتی کوچکترین ظاهر از یک جنگ است."

در یک ایمیل بیرد گفت که او "جرم" توسط Gascón کمپین تصمیم گیری سهم خود را به بازگشت و گفت: او شخصی views همیشه تراز با کسانی که از مردم او را با این نسخهها کار برای.

"این تضاد به #MeToo جنبش برای لس آنجلس تایمز و یا هر کسی که به misconstrue یا سوال من نیت اهدای 250 دلار برای حضور در جمع آوری کمک برای کسی است که متعهد به کیفری و عدالت اجتماعی اصلاحات" بیرد نوشت.

هر چند چهره دلار اطراف انداخته بودن در این مسابقه ممکن است تعجب برخی از ناظران هریس گفت: صورتحساب اضافه کنید تا به سرعت زمانی که یک انتخابات تحت تاثیر رای دهندگان از گراش به جنوب خلیج.

"L. A. شهرستان بزرگ است," او گفت:. "هستند بسیاری از رای دهندگان ما برای برقراری ارتباط با در یک مقدار کوتاه از زمان."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب