پلیس فرستاده شده به جکی Lacey به گرانادا هیلز خانه مرد می کشد تفنگ معترضان

پلیس نامیده می شدند به Dist. Atty. جکی Lacey در گرانادا هیلز در اوایل روز دوشنبه از زندگی توجه فعالان وارد در

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398

پلیس نامیده می شدند به Dist. Atty. جکی Lacey در گرانادا هیلز در اوایل روز دوشنبه از زندگی توجه فعالان وارد در اعتراض به لوس آنجلس را بالا دادستان.

افسران در پاسخ به این خانه در 17900 جلوگیری از Mayerling خیابان حدود 5:40 a. m. پس از کسی به نام به گزارش معترضان خارج افسر پلیس لس آنجلس Lizeth Lomeli گفت.

یکی از فعالان به خبرنگاران گفت: در صحنه معترضان رنگ مفت به صحبت می کنند به وقت دادستان منطقه و یک مرد است که آنها می گویند که فلورنس شوهر جواب درب مسلح با تفنگ دستی. تصویری از تعامل ارسال شده توسط فعالان در توییتر.

انسان خواستار آن است که افراد خود را ترک ایوان. یکی پرسید که آیا او بود به او شلیک کنید.

تبلیغات

"من به شما شلیک خواهد کرد. از من ایوان" او شنیده می شود گفت: با اشاره به handgun در این گروه است.

معترضان هنوز در خارج از خانه بیش از یک ساعت بعد از برگزاری علائم خواندن "#ByeJackie" و "صدای بوق اگر شما فکر می کنم دا جکی Lacey باید تعقیب پلیس که کشتن." افسران ایستاده بود چند پا دور به تماشای فعالیت است.

هیچ کس دستگیر شده در ارتباط با اعتراض Lomeli گفت. Lacey به کمپین تا به حال هیچ اظهار نظر فوری.

تبلیغات

این حادثه می آید یک روز قبل از لس آنجلس رای دهندگان به پای صندوق های رأی رفتند و در آنچه که تبدیل به یک رقابت شدید برای دادستان منطقه.

بین دو ترم وقت است که در تلاش برای دفع کردن یک جفت از رقبای سابق سان فرانسیسکو Dist. Atty. جورج Gascón و سابق لس آنجلس مدافع راشل رسی — که تجسم در سراسر کشور فشار برای انتخاب بیشتر مترقی دادستان.

سه نامزد را درگیر در یک شدت مورد اعتراض کمپین که شامل یک مبارز ژانویه بحث مشخص شده توسط تظاهرات که Lacey بعد اشاره کرد به عنوان یک دلیل برای روشن کردن بیشتر بحث های عمومی.

Gascón انتخاباتی کاهش یافته است به نظر در روز دوشنبه حادثه است.

Lacey به کار کرده است که در D. A. را از اواخر دهه 1980 تا به مدت طولانی سعی در بهبود درمان بیماران روانی متهمان و سعی کردم به موقعیت خودش را به عنوان یک اصلاح طلب در مسائل دیگر.

در حالی که او را محبوب جامعه اجرای قانون Lacey تصدی مشخص شده است درک hesitance به اتهام قدرتمند آمار و ارقام و افسران پلیس که با استفاده از نیروی مرگبار درآمد او تمسخر محلی فعال گروه است.

فعالان خارج Lacey را در روز دوشنبه گفت: آنها می خواهند یک جلسه با دادستان است.

"برای وضوح برای مردمی خارج از لس آنجلس که نمی دانید تاریخچه [Black Lives Matter لس آنجلس] شده است و در تلاش برای دیدار با خود را انتخاب دادستان منطقه در سال" Jasmyne Cannick یک فعال در توییتر نوشت. "او نشده ملاقات با جامعه سیاه و سفید پس از 2016."

تبلیغات

نویسنده کارکنان جیمز marvin bing کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب