پلیس تعمیرات اساسی dims اما آمریکا فشار پیش در رای

واشنگتن - با یک پلیس تعمیرات اساسی متوقف شده در سنای آمریکا در حال بازگشت به واشنگتن برای daylong بحث و رای خو

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399

واشنگتن - با یک پلیس تعمیرات اساسی متوقف شده در سنای آمریکا در حال بازگشت به واشنگتن برای daylong بحث و رای خود را جارو پیشنهاد به آدرس جهانی اعتراض بیش از مرگ جورج فلوید و دیگر آمریکایی های سیاه و سفید.

خانه مجموعه به رای گیری پنجشنبه شب در عدالت در پلیس عمل می کنند شاید بلند پروازانه ترین پیشنهاد تغییر به روش های پلیس و پاسخگویی در دهه.

حمایت ملت پیشرو حقوق مدنی گروه آن است که اصلاحات در تلاش است که تلاش می کند برای گرفتن لحظه ای از تظاهرات عظیم پر کردن خیابان های شهرستان برای هفته ها. آن تقریبا صفر شانس تبدیل شدن به قانون است.

در آستانه رای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نشانه او این لایحه را وتو. رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل نیز گفت: آن را نمی خواهد عبور از جمهوری-برگزار مجلسی.

اما مجلس نانسی پلوسی به احضار نمایندگان مجلس که مشغول به کار از خانه در طول COVID-19 بحران به کنگره برای یک روز که تقریبا قطعا با طنین نماد یک ماه پس از فلوید مرگ است.

پس از حزب دموکرات مسدود شده ایران با پلیس لایحه شنبه تهمت شانه ای بالا انداخت.

"اگر چیزی اتفاق می افتد با آن را یکی از کسانی که همه چیز" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "ما متفاوت اند."

کنگره در حال حاضر در یک آشنا بن بست با وجود رای گیری نشان می دهد که آمریکایی ها به شدت می خواهید تغییرات پس از مرگ فلوید Breonna تیلور و دیگران در تعامل با اجرای قانون است. اما در بن بست دموکرات ها و جمهوری خواهان در حال سرزنش یکدیگر به عنوان یک نسل بحران بیش نژادی و بی عدالتی ها و تاکتیک های پلیس نوردد کشور است.

طرفین به حل و فصل سیاسی خود را به مناطق. جمهوری خواهان هستند اندود شده تا مستقیما در پشت تلاش خود را به رهبری سناتور. تیم اسکات از کارولینای جنوبی تنها سیاه ایران سناتور منحصر به فرد معتبر صدا با تجربه شخصی خود از نژادپرستی در دست پلیس است. دموکرات ها به رهبری پلوسی و رهبر اقلیت سنا چاک شومر در حال ایستاده با مترقی و مدنی فعالان حقوق رد جمهوریخواه لایحه به عنوان کافی نیست و هل دادن برای اطلاعات بیشتر.

در حال حاضر کنگره به نظر می رسد به ترک آن را به رای دهندگان برای تصمیم گیری در انتخابات پاییز است که تعیین کنترل از ریاست جمهوری و مجلس و سنا.

"من نا امید گفت:" اسکات پس از او بیل مسدود شده بود توسط دموکرات ها ،

"مسئله این است که آیا ما مهم است ؟" او پرسید: بازتاب سخنان Black Lives Matter جنبش در طول پرشوری در مجلس سنا سخنرانی که درو تشویق از همکاران خود را. "ما گفت: نه امروز."

اما از سوی دیگر ، کامالا هریس D-کالیفرنیا یک نویسنده دموکراتها بسته کنار خار صورتحساب خود را به عنوان ناکافی "خرده" که پاسخ نمی دهند به یک جنبش است که امتداد از طریق تاریخ ایالات متحده از امت تا به رادنی کینگ به امروز.

"ما بخشی از یک جنبش است که مدت ها پیش آغاز شده و این جنبش نخواهد بود منصرف," هریس گفت.

وی تاکید کرد: همکاران به "اجازه دهید ابتدا بود امروز" و شروع کرد به سوی بهتر لایحه.

هر دو صورتحساب مشترک عناصر است که می تواند زمینه را برای یک مصالحه. آنها ایجاد یک پایگاه داده ملی از استفاده از زور حوادث محدود کردن پلیس chokeholds و راه اندازی آموزش جدید روش. دموکراتیک لایحه می رود بسیار بیشتر الزامی بسیاری از این تغییرات در حالی که همچنین تجدید نظر در قانون فدرال برای پلیس سوء رفتار و برگزاری افسران شخصا مسئول خسارت در دعاوی است.

به ایران به طور بالقوه ادامه دموکرات ها در حال تلاش برای وادار کردن جمهوری خواهان به میز مذاکره است. این دو لایحه در مجلس نمایندگان و سنا نسخه در نهایت باید همان را برای تبدیل شدن به قانون است.

نه بیل می رود تا آنجا که برخی از فعالان خواهید با تماس پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس و تغییر منابع به دیگر خدمات اجتماعی.

جمهوری خواهان و دموکرات ها آورده صورتحساب خود را به جلو به عنوان یک نقطه شروع در گسترده تر بحث بر سر چگونه بهترین برای تغییر شیوه های پلیس. اسکات اصرار او به بسیاری از گسترده تر از تغییرات پیشنهاد شده توسط دموکرات ها ،

اما عمق دموکرات' بی اعتمادی مک کانل رهبری در حال اجرا سنا عمیق است و بسیاری از سناتورهای دموکرات بودند تمایلی به این شانس. در عوض حزب دموکرات هستند خودداری رای خود را به عنوان اهرم اعتقاد داشتند هنگامی که آمریکا تصویب لایحه در مجلس سنا جمهوریخواهان مواجه ناگهانی احساسات عمومی انتخاب خواهد شد اما به مذاکره کنند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

با فقط چند ماه قبل از انتخابات پاییز که به نظر می رسد به طور فزاینده ای بعید است.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان لوری tanya warren, اندرو تیلور و جیل Colvin کمک به این گزارش.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن