پلیس ضد شورش روشن نیویورک 'اشغال شهر سالن' اردوگاه

نیویورک - پلیس ضد شورش حمله به یک اردوگاه معترضان و افراد بی خانمان در نزدیکی نیویورک سیتی هال قبل از سپیده دم

توسط MINERALNEWS در 2 مرداد 1399

نیویورک - پلیس ضد شورش حمله به یک اردوگاه معترضان و افراد بی خانمان در نزدیکی نیویورک سیتی هال قبل از سپیده دم روز شنبه, پاکسازی کمپ که با تشکیل یک ماه پیش به فشار برای کاهش بودجه و تغییرات دیگر به این کشور بزرگترین اداره پلیس.

یک خط از نیویورک اداره پلیس ماموران با کلاه و سپر وارد سالن شهر پارک در مدت کوتاهی قبل از 4 صبح و مجبور کردن آنچه که گفته شد حدود 50 نفر از آنها را بی خانمان که باقی مانده در اردوگاه. این حرکت موجب انتقاد از کسانی که در اردوگاه برای دور انداختن افراد بی خانمان اموال و اردوگاه لوازم.

شهردار بیل د Blasio گفت: حرکت بود و ربطی به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به ارسال فدرال مجریان قانون به نیویورک به معترضان به عنوان جمهوری خواه رئیس جمهور انجام داده است در پورتلند اورگان است.

"ما همیشه احترام به حق اعتراض اما ما باید به فکر سلامت و ایمنی و بهداشت و مسائل ایمنی در حال رشد بودند" گفت: de Blasio یک دموکرات است. "پس از آن زمان برای اقدام است."

صحبت های بعد در آلبانی به لیبریا اندرو کومو گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن به او گفت از طریق تلفن است که او نمی خواهد گسترش فوق العاده فدرال اجرای قانون نیروهای به نیویورک برای شرکت و که رهبران دو کشور صحبت می کنند قبل از هر گونه عمل اتفاق افتاده است.

تصویری از حمله پلیس شهرستان در سالن پارک را نشان می دهد افسران در حال حرکت از طریق این اردوگاه در نظر گرفتن چادر و دیگر سازه های موقت و جای خود غلت بزنید و آنها را به زباله کامیون به بريدن دور. تمیز کردن خدمه وارد بعد به اسکراب نقاشی های دیواری از ساختمان ها در این منطقه است.

کمیسر پلیس درموت شیا گفت: ماموران دستور داد مردم را به ترک آنها اجازه انجام این کار و بسیاری را انجام داد اما در حدود شش داده شد احضاریه برای امتناع از پراکنده. یک نفر دستگیر شد برای پرتاب یک آجر در يک افسر denting خود را سپر شیا گفت. کمیسر گفت که بدون آسیب گزارش شده است که "هیچ واقعی استفاده از نیروی" هر چند به گفته او "برخی از عمل کشیدن و عقب و جلو." او به نام این قسمت "یکی برای برنده شدن ستون ... گام دیگری در جهت بازگشت به حالت عادی در اینجا در نیویورک است."

اما برخی از معترضان مورد مناقشه شیا حساب گفت: آنها را نمی شنوند یک هشدار قبل از پلیس ریخت انداخت مردم اموال دور تحت فشار قرار دادند و آنها را در اطراف.

"آنها سعی در اجرا ما با دوچرخه" Nene Thompkins یک 19 سال زندگی در این اردوگاه گفت: Gothamist. "آنها ما را تحت فشار قرار دادند با سپر. آنها به ما گفت ما نمی تواند در پیاده رو طوری پیاده روی در خیابان و سپس به عنوان به زودی به عنوان ما در خیابان آنها کمین ما است."

د Blasio گفت: پناهگاه خدمات ارائه شده به افراد بی خانمان در اردوگاه.

که گاه گاهی اوقات به نام "اشغال شهر هال" و یا "لغو پلازا" آغاز شده و در اواخر ماه ژوئن با چند صد نفر هفته بعد از اعتراضات را برانگیخت توسط مه مرگ جورج فلوید در دست پلیس مینیاپولیس. نیویورک اردوگاه بخشی از یک ملی "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" جنبش به دنبال تغییر مسیر وجوه از پلیس به نیازهای جامعه مانند مسکن و آموزش و پرورش.

معترضان گفتند که اردوگاه تا شهرستان کاهش می یابد اداره پلیس نیویورک بودجه توسط $1 میلیارد. شورای شهر در پاسخ با عبور بودجه که شیفت حدود 1 میلیارد دلار از اداره پلیس اما برخی از فعالان با انتقاد از کاهش بودجه به عنوان لوازم آرایشی و بهداشتی و یا کافی نیست.

د Blasio قبلا در برابر تماس به حرکت معترضان.

این اردوگاه شد یادآور 2011 را اشغال وال استریت زمانی که معترضان در برابر نابرابری درآمد در زمان بیش از Zuccotti پارک چند بلوک از شهرستان سالن. پلیس حذف آنها پس از دو ماه. د Blasio بود که پس از آن این شهر را انتخاب عمومی, مدافع, انتقاد سپس شهردار مایک بلومبرگ است استقرار پلیس برای روشن شدن اشغال وال استریت.

د Blasio گفت: روز چهارشنبه حمله متفاوت بود, نقشه کشی تمایز بین اشغال وال استریت به عنوان "اعتراض به وضعیت" و شهرداری پارک اردوگاه که او مشخص می شود که پس از تبدیل شدن به "کمتر و کمتر در مورد تظاهرات" و بیشتر به یک بی خانمان اردوگاه که در آن "بهداشت و مسائل ایمنی به ميدان آمد."

افراد درگیر در اردوگاه گفته اند آن را در خدمت به نشان می دهد که این شهر بود شکست بی خانمان.

نمرات از حامیان جنبش اشغال شهر سالن تظاهرات جمع شده بودند دوشنبه شب در یک thunderstorn در نیویورک پارک دوباره به صدا در تماس های خود برای توقف کمک های مالی از اداره پلیس و در نهایت لغو آن است.

هارون Gamman گفت که او تا به حال شده است در اردوگاه هر روز پس از آن آغاز شده است هر چند او رفته بود خانه ای برای شب در زمان حمله اتفاق افتاده است.

در روزهای اخیر "آن را فقط به یک نقطه برای افراد بی خانمان و یک راه برای آنها را برای به دست آوردن غذا و لباس" 20 ساله فیلم دانشجویی گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این واقعیت که NYPD به کار گرفته و آن را با هیچ مراقبت فقط نشان می دهد که چرا ما معترض بودند آنها را" بومی نیویورکر گفت.

___

آسوشیتد پرس نویسنده مارینا وینو کمک به این داستان از Albany, New York.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب