پلیس-همراهی کاروان به همراه باقی مانده از کانادا هلیکوپتر نظامی قربانی سقوط

هالیفاکس—باقی مانده از Sub-سرهنگ Sey Cowbrough سلطنتی کانادا نیروی دریایی ملوان کشته شده در ماه گذشته در سقوط

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399

هالیفاکس—باقی مانده از Sub-سرهنگ Sey Cowbrough سلطنتی کانادا نیروی دریایی ملوان کشته شده در ماه گذشته در سقوط یک هلیکوپتر در سواحل یونان شد و انتظار می رود در هالیفاکس می رسند و در روز دوشنبه.

وزارت دفاع ملی گفت: پلیس-همراهی کاروان خواهد سفر از هالیفاکس Stanfield فرودگاه بین المللی به اقیانوس اطلس کفن در Dartmouth, N. S. شروع در 6 p. m. به وقت محلی.

این کاروان را در مسیر برنامه ریزی شده شامل یک درایو گذشته HMC کارخانه کشتیسازی همراه Valour راه است که به سلطنتی کانادا نیروی دریایی ناوگان اقیانوس اطلس.

Cowbrough خانواده خواهد پیوست نظامی و غیر نظامی و مقامات.

23-در سال های دریایی مهندسی سیستم افسر در اصل از تورنتو ساخته شده است اما خانه اش در درتموته.

"ما درک برجسته و حمایت از جوامع ما نسبت به خانواده ما افتاده و کانادا نیروهای مسلح" ارتش در بیانیه ای گفت شنبه.

"برای کسانی که مایل به رسمیت شناختن Sub-سرهنگ Cowbrough بازگشت به خانه ما می پرسند که شما به ما بپیوندید در پیوستن به COVID-19 محدودیت ها و تمرین های فیزیکی فاصله در حالی که پرداخت جهات علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی."

هلیکوپتر حامل Cowbrough سقوط به دریا در آوریل 29, کشته شدن شش نظامی اعضای سرنشین.

روز یکشنبه مقامات در انتاریو شناسایی باقی مانده از سروان. Brenden ایان مک دونالد جدید, گلاسکو, N. S. a Royal Canadian Air Force pilot و دوم قربانی یافت می شود پس از سقوط.

چهار دیگر نیروهای مسلح کانادا اعضای سروان. کوین هاگن سروان. Maxime Miron-Morin زیر ستوان متی Pyke و استاد سرجوخه اد گالو) متی عموزاده — گم شده و دیشب اما یک جستجوی مداوم برای خود باقی می ماند.

"CAF جامعه ابراز عمیق ترین تسلیت به خانواده و دوستان و همکاران ما شش عضو" وزارت دفاع در بیانیه ای گفت در آخر هفته. "ما امیدواریم که که آنها می توانید پیدا کردن برخی از راحتی در دانستن است که ما همه عزادار با آنها."

سقوط CH-148 طوفان هلیکوپتر که علت آن همچنان تحت تحقیقات نشان دهنده بزرگترین از دست دادن زندگی در یک روز برای نیروهای مسلح کانادا پس از شش سربازان کانادایی کشته شدند در یک بمب گذاری کنار جاده ای در افغانستان در عید پاک یکشنبه 2007.

نسبتا جدید دریایی هلیکوپتر مستقر شد روی هالیفاکس-بر اساس ناوچه HMCS فردریکتون به عنوان بخشی از ناتو ماموریت گشت زنی در دریای مدیترانه و سیاه دریاها. نظامی می گوید این هواپیما در بازگشت به کشتی پس از یک تمرین آموزشی که آن را ضربه زدن به آب.

عمق آب در محل تصادف است که در حدود 3000 متر است.

نظامی اظهارات و رئیس ستاد دفاع ژنرال جاناتان ونس خود گفت: یک کشتی بود "تماس از دست رفته" با هلیکوپتر هر چند نیروهای بعدها اذعان کرد که خدمه این کشتی را دیدم آن را سقوط به آب است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

پرواز این هلیکوپتر-داده ها و دستگاه های ضبط صدای کابین خلبان که شناور از خرابه در حال بررسی در کانادا.

دفاع وزارت می گوید یک تیم که شامل مددکاران اجتماعی و کشیش نظامی شده است اعزام به ایتالیا برای ارائه پشتیبانی سلامت روانی به فردریکتون خدمه که مجاز به برقراری ارتباط با عزیزان در بازگشت به خانه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب