پلیس اعلام شورش در پورتلند و سیاتل تظاهرات; 1 کشته در آستین

بزرگنمایی این تصویر یک مرد دارای یک امضا با نام Breonna تیلور جورج فلوید و Ahmaud Arbery در پورتلند

توسط MINERALNEWS در 6 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مرد دارای یک امضا با نام Breonna تیلور جورج فلوید و Ahmaud Arbery در پورتلند در روز شنبه. برادلی W. پارک/OPB پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برادلی W. پارک/OPB

اعتراضات خروشان در چندین شهر در سراسر کشور شنبه شب بیش از خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند. هزاران نفر از معترضان فرود در سیاتل و پورتلند که در آن پلیس در هر دو شهرستانها اعلام اجتماعات تبدیل شده بود شورش ساخته شده و ده ها تن از بازداشت. و در آستین پلیس گفت: کسی که در ماشین به ضرب گلوله کشته و یک معترض.

Austin

مدت کوتاهی قبل از 10 p. m. روز شنبه در مرکز شهر آستین به عنوان صدها نفر شد و راه رفتن در خیابان, بسیاری از را با مشت خود را بالاتر از آنها یک ماشین تبدیل شده است به سمت معترضان.

"همه عقب!" کسی فریاد زد در یک تصویری از این حادثه. کمتر از یک ثانیه بعد, پنج انفجار تفنگ تکرار را از طریق خیابان. معترضان زد جیغ و چند عکس بیشتر شنیده می شد.

به گفته پلیس قربانی یک نر بالغ به حال با نزدیک شدن به وسیله نقلیه در حالی که حمل یک AK-47. راننده خودرو پس از آن باز آتش زدن انسان است. مقامات بر این باورند دوم از دور صدای شلیک گلوله آمد از کسی در جمعیت تیراندازی پس از ماشین های محلی وابسته به ABC گزارش شده است.

یک GoFundMe صفحه و اعضای خانواده شناسایی مرد کشته شده به عنوان گرت پرورش. او تا به حال شده است با حضور در این تظاهرات با نامزدش به عنوان دو انجام داده بود برای برخی از زمان.

"آنها به ما اجازه نمی مارس در خیابان, بنابراین من به تمرین برخی از حقوق ما" پرورش گفت: روزنامه نگار مستقل مشعر Gilberto گارسیا. او گفت که او شروع به حمل اسلحه به اعتراضات پس از هم اتاقی خود دستگیر شد. آشکارا حمل تفنگ به طور کلی مجاز در تگزاس است.

پلیس گفت که آنها بازداشت مظنون و آن شخص در حال همکاری با افسران.

پورتلند

بزرگنمایی این تصویر

یک بخش از جمعیت راهپیمایی به سمت ماریوت هتل در مرکز شهر پورتلند در روز شنبه. برادلی W. پارک/OPB پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برادلی W. پارک/OPB

در ضمن در مرکز شهر پورتلند هزاران نفر جمع شده بودند شنبه شب نقض حصار در اطراف دادگاه فدرال ساختمان. پلیس گفت: برخی از معترضان پرتاب سنگ و بطری های بیش از نرده ها و با استفاده از ابزار قدرت به سعی کنید به قطع از طریق آن.

معترضان گفت: آنها آماده برای گاز اشک آور, آوردن, چتر, ماسک گاز و برگ دمنده. پلیس گفت: برخی از کسانی که معترض بودند با استفاده از اشیاء به "پنهان کردن اعمال مجرمانه."

برخی از معترضان انداخت آتش بازی هوایی پلیس در طول شب. "شما در ویدئو" پورتلند پلیس به معترضان بیش از یک بلندگو. "ما در حال فیلمبرداری شما" مرد گفت: سفارش معترضان به "بلافاصله توقف شلیک آتش بازی." در یک صدای جیر جیر به نام پلیس اقدامات "جنایی و خطرناک است."

حدود ساعت 1 صبح برخی در میان جمعیت با استفاده از زنجیره ای به جلو و یک بخش از حصار پایین.

"ده ها تن از مردم در جمعیت حفظ این سطح از خشونت و پر سر و صدا انجام شد و یا به عمد و یا بی پروا ایجاد یک قبر خطر عمومی زنگ" پورتلند پلیس گفت:. مدت کوتاهی پس از نرده ها پایین آمد پلیس اعلام کرد یک شورش.

سیاتل

در سیاتل هزاران نفر جمع شده بودند در مرکز شهر در اوایل شب دوشنبه و آسوشیتد پرس گزارش وجود دارد هیچ نشانه ای از اجرای قانون برای اولین بار در.

به گفته پلیس ده نفر را به قابل حمل تریلر و ساخت و ساز سایت. برخی از معترضان نیز شکست ویندوز بر روی وسایل نقلیه شخصی پادشاه دادگاه شهرستان تسهیلات و ویندوز در کسب و کار همراه 12 Ave. برخی از آنها اسپری نقاشی ساختمان و تلاش برای غیر فعال کردن دوربین های امنیتی پلیس گفت:.

KUOW را Esmy Jimenez گزارش داد که معترضان شکست پنجره ها از ساختمان ها و اتومبیل ها.

پس از ساعت ها از این گزارش اداره پلیس سیاتل اعلام کرد و آن را یک "شورش." پلیس سعی در متفرق کردن جمعیت با استفاده از اسپری فلفل و فلش-انفجار نارنجک. 10 p. m. دوشنبه شب پلیس تا به حال ساخته شده 45 دستگیری سه نفر در ارتباط با تظاهرات به ضرب و جرح در افسران عدم پراکنده شدن و انسداد است. پلیس می گویند 21 افسران مجروح شدند.

کلرادو

و در آرورا کلرادو., در اعتراض به دنبال عدالت برای الیاس McClain, کسی سوار به سوی تظاهرکنندگان راهپیمایی در بین 225. یک معترض گفته به ضرب گلوله به سمت ماشین اما آمار دیگری می گوید. چند نفر مجروح شده اند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن