پلیس عقب نشینی از اجتماعی فاصله اجرای

بزرگنمایی این تصویر نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio امروز اعلام کرد که NYPD دیگر نمی خواهد نیا

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio امروز اعلام کرد که NYPD دیگر نمی خواهد نیاز مردم به پوشیدن ماسک در مکان های عمومی, مگر اینکه عدم وجود یک ماسک ارائه یک "خطر جدی است." او در اینجا دیده می شود در 31 مارس است. Stefan ارمیا/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Stefan ارمیا/ایسنا

نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio امروز اعلام کرد پلیس دیگر نمی خواهد نیاز مردم به پوشیدن ماسک در مکان های عمومی, مگر اینکه عدم وجود یک ماسک ارائه یک "خطر جدی است."

این تصمیم بخشی از "تنظیم مجدد" از NYPD را اجرای قوانین اضطراری در طول همه گیر زیر تعدادی از بحث برخوردهای بین افسران و اعضای عمومی برخی از آنها گرفتار است ، اخیر یک رویارویی بین افسران و یک زن در ایستگاه مترو بیش از این که آیا او با پوشیدن ماسک خود را به درستی.

در همان زمان de Blasio می گوید پلیس ادامه خواهد داد برای به اجرا درآوردن قوانین در برابر اجتماعات بزرگ چون او می گوید: این یک موضوع "صرفه جویی در زندگی می کند."

گروه های حمایت شکایت کرده اند که NYPD اجتماعی فاصله اجرای شده است ناعادلانه و حتی نژادپرستانه چرا که حدود نود درصد از افراد دستگیر شده در برخوردهای مربوط به اجتماعی فاصله اجرای شده سیاه و سفید و یا اسپانیایی.

نیویورک دفتر شهردار YouTube

"NYPD نباید پرتاب خاص در این بیماری همه گیر در سلامت این مشکل می گوید:" دیوید گلرزا داوطلب با پلیس ناظر گروهی به نام کمیته عدالت. "این تنها منجر به بیشتر از جرم و خشونت علیه مردم ما مردم رنگ."

این شهر عقب رانده در نژادپرستی شارژ اشاره کرد که در نزدیک به یک میلیون پلیس در برخورد با مردم بیش از اجتماعی فاصله تنها چند ده نفر دستگیر شده اند و معمولا برای نامربوط سنگین.

در اوایل این هفته شهردار گفت: نقش پلیس در این بیماری همه گیر تبدیل شده بود به یک "ایدئولوژیک موضوع" اما او اصرار افسران باید باقی می ماند "بخشی از معادله است."

"این تصمیم من است که آنچه ما انجام می دهند," او گفت:. "از آنجا که ما می تواند یک وضعیت که در آن اجتماعی فاصله می آید unglued به دلیل وجود دارد هیچ اجرای."

اما آن را فقط به سمت چپ-از-مرکز فعالان خواستار پلیس به پشت کردن; آنلاین محافظه کار گروه در حال گردش تصویری از یک بندر سیاتل افسر پلیس به نام Greg Anderson, نشستن در ماشین گشت پلیس تماس همکار خود را ماموران برای به اجرا درآوردن "استبدادی سفارشات در برابر مردم است."

"هر زمان که من نگاه به اینترنت من از دیدن مردم دستگیر و یا ذکر برای رفتن به کلیسا برای سفر در جاده برای رفتن گشت و گذار," او می گوید در این ویدئو. "آنچه شما انجام می دهند این است که شما در حال گسترش شکاف بین اعتماد عمومی و مأموران اجرای قانون است."
بندر سیاتل قرار داده اندرسون در پرداخت مرخصی اداری در حالی که آن را بررسی و او را برای نقض آن سیاست رسانه های اجتماعی.

ادارات پلیس نگران گرفتار شدن در سیاسی میان آتش های اجتماعی فاصله. فرماندار تگزاس گرگ ابوت به تازگی در فاکس نیوز به انتقاد از شهرستان های ادارات پلیس در دولت خود را برای اجرای دولت اضطراری قوانین بیش از حد به شدت.

"در هوستون آنها صدور جریمه و بالقوه زمان زندان برای کسی که حاضر به پوشیدن ماسک," او گفت:.

هوستون اداره پلیس می گوید هرگز از آن صادر شده و هر گونه جریمه و هیچ دستگیری مرتبط با ماسک و ارشد هنر اکودو متهم فرماندار "نفاق" گفت: ابوت در تلاش بود به نمره امتیاز سیاسی خود را با حزب محافظه کار پایه در هزینه از پلیس.

"مردان و زنان در آبی نمی نیاز به رهبرانی که بیشتر علاقه مند به سیاست از در امنیت عمومی" اکودو NPR گفت. او می گوید: اجرای فرماندار اضطراری سفارش نخواهد بود "اجرای قانون اولویت" برای گروه خود را.

سو رار کلانتر سابق اجرا می شود که این آکادمی پلیس در ایالت واشنگتن می گوید بهداشت عمومی اجرای بی دست و پا انتساب پلیس به ویژه در فضای سیاسی کنونی.

"واضح است نه متحد در مورد آنچه که باید انجام شود در جامعه به نگه داشتن مردم ایمن از ویروس" او می گوید. "و به طوری که پلیس واقعا به دام افتاده در وسط است."

یک راه حل ممکن است به حرکت افسران بازگشت از خط مقدم از اجرای. در فلوریدا, شهرستان Clearwater است که با استفاده از غیر نظامی "سفیران" به پرسه زدن در سواحل یادآوری عمومی برای حفظ فاصله اجتماعی, در حالی که پلیس قطع. رئیس پلیس دن کشتار می گوید قصد این است برای قرار دادن ارتباطات پیش از اجرای.
"همه ارتباطات که برای جلوگیری از افسر نیاز به درگیر شدن در چیزی است که ما را کاملا صداقت کاش ما نمی خواهد که به در," او می گوید.
این رویکرد که سعی در نیویورک بیش از حد. با وجود شهردار de Blasio اصرار که NYPD ماندن در ترکیب او می گوید: این شهرستان نیز در حال آماده شدن برای ارسال حدود 2,300 غیر نظامی سفیران به یاد نیویورکی برای نگه داشتن فاصله خود به عنوان آب و هوا قطره.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن