بازداشت 2 نوجوان در قتل 2 پسر در کالیفرنیا

اتحادیه شهرستان, کالیفرنیا. - دو نوجوان اعضای باند دستگیر شده اند و متهم در نوامبر قتل دو پسر که حیرت زده یک م

توسط MINERALNEWS در 26 بهمن 1398

اتحادیه شهرستان, کالیفرنیا. - دو نوجوان اعضای باند دستگیر شده اند و متهم در نوامبر قتل دو پسر که حیرت زده یک منطقه خلیج سان فرانسیسکو, جامعه, مقامات جمعه اعلام کرد.

Jason Cornejo 18, کاسترو دره و a 17-year-old boy از هیوارد متهم شدند پنج شنبه با قتل شان Withington, 14, و, Kevin Hernandez, 11 گفت: اتحادیه شهرستان رئیس پلیس Jared Rinetti.

پسران بودند به ضرب گلوله در Nov. 23 در حالی که نشسته در یک وانت در پارکینگ Searles مدرسه ابتدایی در شهرستان یونیون.

نوجوان متهمان اعضای یک باند اما مقامات نیست نام آن را طی یک کنفرانس خبری جمعه با اشاره به ادامه بررسی است. یک انگیزه این قتل همچنان تحت بررسی مقامات گفت.

آنها به اتهام دو فقره قتل با باند پیشرفت گفت: رئیس دستیار دادستان منطقه کوین Dunleavy.

"این قتل انجام شد با سود جهت و انجمن های جنایی باند خیابان" او گفت:.

آن را بلافاصله شناخته شده و اگر آنها به حال وکلا که می تواند از طرف آنها صحبت می کنند. Cornejo برنامه ریزی شده است به arraigned بعد جمعه است.

"حوادث خشونت بار مانند این یکی به ندرت اتفاق می افتد در اتحادیه شهرستان" شهردار کارول Dutra-Vernaci گفت. "این مورد خاص رخ داده است که خارج از باند را به اتحادیه شهرستان به انتقام ویران کردن."

شارژ اسناد و مدارک علیه Cornejo محرمانه او و شرکت متهم مرتکب این حمله به عنوان بخشی از یک جریان باند رقابت. آنها همچنین ادعا می کنند که رسانه های اجتماعی پست های در مورد Cornejo خرید بالقوه قتل با سلاح AK-47 — و همچنین مبادلات بین او و متهم مشترک بحث مشارکت خود را در تیراندازی و حتی پست در تلاش برای فروش سلاح پس از تیراندازی های شرق خلیج تایمز گزارش داد.

پلیس در ماه ژانویه منتشر شد یک دوربین نظارت تصویر از یک ماشین نقره آنها بر این باورند که مظنون استفاده می شود. آنها همچنین ارائه 10.000 دلار پاداش برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری و محکومیت عاملان.

اتحادیه شهرستان اداره پلیس در بیانیه ای گفت: دوشنبه افسران آن "در هماهنگی با سازمان های شریک شده اند اختصاص ساعت های بی شماری را به عدالت به خانواده های قربانیان و بسته شدن به جامعه است."

جدید Haven Unified School District سرپرست جان تامپسون گفت: پسران با حضور در مدارس منطقه.

پلیس سرهنگ استیو مندز گفت: هیچ نشانه ای از ارتباط بین تیراندازی و مدرسه که در آن صورت گرفت. مردم گاهی اوقات جمع آوری نسبتا منزوی پارکینگ مندز گفت.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

پنج اجرای قانون وزارت و دولت دفتر دادستان کل کمک در تحقیقات گفته است.

"موفق گرفتاري و ما امیدواریم که تعقیب دو مظنون در حالی که آن را نمی ممکن است خاموش کردن غم و اندوه ناباوری یا دلهره — شاید آنچه در آن است را حس جهت و هدف است که ما باید برای پیدا کردن برخی از قطعنامه به این بی معنی اعمال خشونت" گفت: کالیفرنیا دادستان کل خاویر بکررا.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن