لهستان رئیس جمهور دعوت شده به اسرائیل در میان ردیف بیش از جنگ جهانی دوم

ورشو, لهستان - اسرائیل پرزیدنت رئوبن ریولین روز دوشنبه به دعوت همتای پولندی به اورشلیم برای مذاکرات با هدف تقو

توسط MINERALNEWS در 7 بهمن 1398

ورشو, لهستان - اسرائیل پرزیدنت رئوبن ریولین روز دوشنبه به دعوت همتای پولندی به اورشلیم برای مذاکرات با هدف تقویت روابط دو جانبه زیر تنش بیش از لهستان در جنگ جهانی دوم تاریخ است.

Rivlin صحبت در اردوگاه آشویتس جنوب لهستان در مراسم سالگرد 75 از آزادی توسط ارتش سرخ شوروی از آشویتس-برکناو مرگ اردوگاه که آلمان نازی عمل در لهستان اشغالی ،

ایستاده در کنار لهستان رئیس جمهور آندره Duda, Rivlin گفت که قرن طولانی پیوند میان قطب ها و یهودیان از جمله هولوکاست است که "به نظر می رسد به آینده از بيشمار تعهد به حافظه از حقایق گذشته است."

روابط دو کشور شده اند ابری اختلافات بیش از هولوکاست روایت و بین المللی آشویتس-Birkeanu سالگرد فروم سازماندهی شده توسط یک بنیاد خصوصی در بیت المقدس هفته گذشته که برخی را دیدم به عنوان تحقیر لهستان نقش مهمی در مبارزه با نازی ها.

رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین که قبلا سعی کردم به جای برخی از سرزنش در لهستان برای جنگ را شیوع داده شد برجستگی که در سالگرد فروم. Duda بود که نه ارائه یک اسلات برای صحبت در اورشلیم و مقابله با اتهامات را تحریم این مراسم است.

"لهستانی مشارکت در حماسه مبارزه با نازی ها نادیده گرفته شد," Duda روز دوشنبه گفت: در توضیح تصمیم خود را.

"ما رسیدن به مردم لهستان امروز و از آنها بخواهید تا یک بار دیگر با هم کار کنند به شکل های آتی نسل بعدی احترام تاریخچه و با الهام از ارزش های صلح و عدالت و تحمل و همکاری" Rivlin گفت.

او اضافه کرد که او دعوت Duda به اورشلیم برای "بحث خواهد کرد که تقویت روابط ما و این مهم همکاری بین کشورهای ما."

اوایل روز دوشنبه Rivlin و Duda گذاشته یک تاج گل در بنای یادبود برای Witold Pilecki و ملاقات با دختر خود. Pilecki بود مقاومت لهستان جنگنده که داوطلب به بازداشت توسط نازی ها گرفته و به آشویتس-برکناو برای دیدن جنایات اردوگاه که او گزارش داد پس از فرار او.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب