ساعت و وزرا و تام را از به روز رسانی روزانه در COVID-19 pandemic; کیم جونگ سازمان ملل متحد resurfaces پس از هفته سلامت شایعات

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان در روز شنبه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان در روز شنبه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به دیگر داستان اگر در دسترس است.

4.00 صبح: نخست وزیر جاستین ترودو خود وزرا و مقامات بهداشت عمومی در حال گرفتن نادر استراحت امروز از روزانه جلسات آنها ارائه شده است از آنجا که COVID-19 همه گیر تعطیل کانادا در اواسط ماه مارس.

رئیس بهداشت عمومی افسر دکتر ترزا Tam ارسال خواهد شد آنلاین خود را به طور منظم به روز رسانی در تعداد کانادایی ها آلوده به ویروس کشنده است که باعث COVID-19 و تعداد کسانی که فوت کرده اند به دلیل آن است.

همانطور که از جمعه شب بیش از 55 ، 000 کانادایی حال آزمایش مثبت برای این بیماری و تقریبا 3,400 فوت کرده است.

پس از وقوع ضربه کانادا آن را تبدیل به روال برای ترودو به ارائه روزانه جلسات و به پرسش های خبرنگاران, به دنبال یک جداگانه جلسه توجیهی و پرسش و پاسخ جلسه با Tam او معاون دکتر هوارد Njoo, معاون نخست وزیر Chrystia Freeland و دیگر وزیران.

قبل از امروز که روال شکسته شده است و تنها به ندرت در یکشنبه عید پاک و روز یکشنبه گذشته.

اما ترودو اختصاص داده شده بیشتر از جلسه روز شنبه به سقوط یک Royal Canadian Air Force هلیکوپتر در سواحل یونان و بسیاری از روز جمعه جلسه به تصمیم دولت برای ممنوعیت برخی از 1500 مدل ها و انواع سبک نظامی حمله به سلاح گرم.

نفوذ از دیگر مسائل و امروز استراحت از جلسات به عنوان استان شروع به گرفتن محتاط اولین گام برای استراحت سفت و سخت محدودیت در کسب و کار و در جنبش مردم در میان نشانه هایی است که تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس مشغول به کار هستند.

در جلسه روز شنبه, Tam تحسین کانادایی برای افزایش به چالش فیزیکی فاصله است که توقیف بسیاری از کسب و کار و مردم مجبور به منزوی کردن خود در خانه.

"در واقع به طوری شما را به نظر می رسد خم منحنی بنابراین براوو," او گفت:.

"ما نمی تواند بودن خودمان افتخار کنیم, چگونه کانادایی گرفته شده در توصیه های ما در حالی که با اضافه کردن یک خط تیره از خلاقیت و قدرت و نگه داشتن هر یک از دیگر رفتن با, موسیقی, طنز و سحر و جادو از مهربانی."

هنوز Tam هشدار داد آن را خیلی زود برای هر کسی که به اجازه پایین گارد خود.

روزانه جلسات هستند برای از سرگیری جمعه و مقامات فدرال می گویند هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی به بحث در مورد آنها را به رفتن برای برخی از زمان آمده است.

در میان چیزهای دیگر, دولت فدرال امیدوار است اقدامات بیشتری برای کمک به سالمندان و دیگران و بخش از اقتصاد که شده است به خصوص ضربه توسط همه گیر و یا نه چندان دور بهره مند از میلیاردها دلار کمک های اضطراری.

12.52 صبح NBA جمعه اعلام کرد این تعویق انداختن آن پیش نویس قرعه کشی و ترکیب به طور نامحدود به دلیل coronavirus shutdown.

"اطلاعات بیشتر در مورد هر رویداد به اشتراک گذاشته خواهد شد در تاریخ بعد به عنوان NBA همچنان نزدیک به نظارت بر coronavirus همه گیر و مشورت با متخصصان بیماری های عفونی و کارشناسان بهداشت عمومی و دولتی" لیگ گفت.

اگر چه پیش نویس است و هنوز هم برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن انتظار است که آن را بیش از حد خواهد شد به تعویق افتاد.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

NBA پیش نویس قرعه کشی برنامه ریزی شده بود برای تاریخ 19 مه در شیکاگو است. ترکیب شد و به اتفاق ممکن است 21-24 در شیکاگو است.

به لس آنجلس تایمز گزارش داد پنج شنبه, NBA بحث در مورد راه هایی برای ادامه فصل از جمله بازی به طور منظم فصل بازی.

12.42 صبح رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد ساخته شده و اولین حضور عمومی خود را در 20 روز او به عنوان جشن اتمام یک کارخانه کود در نزدیکی پیونگ یانگ رسانه های دولتی گفت: پایان دادن به شرایطی که باعث جهانی شایعات که او ممکن است به طور جدی بیمار است.

شمال رسمی مرکزی کره ای آژانس خبری گزارش داد که کیم با حضور در مراسم روز جمعه در Sunchon با دیگر مقامات ارشد از جمله خواهر کیم یو جونگ که بسیاری از تحلیلگران پیش بینی می کنند بیش از اگر او برادر است که به طور ناگهانی قادر به حکومت کردن است.

رسمی Rodong Sinmun روزنامه منتشر شده چند عکس از کیم پوشیدن سیاه و خندان به او نگاه کرد در اطراف کارخانه و برش روبان قرمز خواهر خود به دنبال از پشت.

یکی از عکس ها نشان داد او را خندان و رودررو با خواهر خود و دیگر مقامات ارشد تحت نشانه آن است که به عنوان خوانده شده "Sunchon فسفاته کود کارخانه: اتمام مراسم: 1 مه سال 2020 است." به ظاهر هزاران نفر از کارگران بسیاری از آنها نقاب ایستاده در خط در مجتمع عظیم انتشار بالن به هوا.

این تصاویر به هیچ نشانه روشن است که کیم در ناراحتی است. او دیده می شود با یک عصا مانند او استفاده می شود در سال 2014 زمانی که او دوره نقاهت بعد از یک فرض عمل جراحی مچ پا. یکی از عکس ها در کارخانه نشان داد که سبز برقی سبد خرید که به نظر می رسد شبیه به یک وسیله نقلیه او در سال 2014.

آن را کیم اولین حضور عمومی پس از مارس 11, زمانی که او ریاست آن بر حاکم حزب کارگران جلسه به بحث در مورد coronavirus و reappoint خواهر خود را به عنوان یک جایگزین عضو از قدرتمند تصمیم گیری دفتر سیاسی حزب کمیته مرکزی. که حرکت می کند را تایید کرد او نقش قابل توجهی در دولت است.

گمانه زنی ها در مورد سلامت خود را swirled پس از او از دست رفته مارس 15 جشن تولد خود را در اواخر پدر بزرگ کیم ایل سونگ این کشور مهم ترین تعطیلات برای اولین بار پس از به دست گرفتن قدرت در سال 2011.

7.12 بعد از ظهر مجلس با تصویب قانون اجازه 9 میلیارد دلار ارزش از مزایای اضطراری برای دانش آموزان است که به صورت تلخ چشم انداز کار در تابستان امسال با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

دانش آموزانی که نمی توانند کار پیدا کنند و یا قادر به کار با توجه به همه گیر جدید دریافت کانادا اورژانس دانشجو نفع $2,250 در هر ماه از ماه مه تا اوت. دانش آموزان با وابستگان و یا معلول دائم را دریافت 2000 $در هر ماه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن