پلاک مارک سایت, برده, مزایده های از دست رفته در ویرجینیا

CHARLOTTESVILLE, Va. - پلاک مارک سایت, برده, مزایده های گزارش شده از دست رفته و خرابکاری داشت در این نزدیکی هس

توسط MINERALNEWS در 18 بهمن 1398

CHARLOTTESVILLE, Va. - پلاک مارک سایت, برده, مزایده های گزارش شده از دست رفته و خرابکاری داشت در این نزدیکی هست در یک Virginia شهرستان که در آن سفید کشنده ملی رالی برگزار شد در سال 2017.

یک کارمند با WVIR-تلویزیون گفت که پلیس روز شنبه که یکی از دو نشانگر در شارلوتس دادگاه میدان شده ایستگاه های تلویزیونی, گزارش و شهرستان تایید ناپدید شدن در انتشار اخبار از شهرستان سخنگوی برایان ویلر.

نشانگر ساخته شده بود به پیاده رو و اخیرا انتقاد برای ناخوانا روزانه پیشرفت گزارش شده است.

نور قطب نزدیک مشخص شده بود با یک "1619" که نوشته شده بود با آنچه به نظر می رسد از خاک در زیر محل نشانگر در انتشار اخبار گفت. تعداد نشانگر سال اول آفریقایی آورده بودند به ویرجینیا به عنوان برده است.

پلیس روز پنجشنبه گفت که معلوم نیست که آیا پیاده رو پلاک گرفته شده است "برای حفاظت" و یا اگر آن را به سرقت رفته بود. یکی دیگر از نشانگر را بر روی دیوار یک ساختمان در نزدیکی خسارت وارد شده و گرفته شده توسط آن مستاجران ویلر گفت.

پلیس گفت: خرابکاری بود "شبیه به خرابکاری های اخیر موارد در شهرستان متعلق به پارک." مجسمه مؤتلفه ژنرال توماس "Stonewall" جکسون و Robert E. Lee شده اند بارها و بارها تخریب در شارلوتزویل پارک. لی مجسمه به ویژه تبدیل به یک نقطه وحدت برای سفید گرایان از جمله صدها نفر که رفتند به Charlottesville در ماه اوت سال 2017 به اعتراض برنامه ریزی شده خود را حذف.

جیمز الکس زمینه جونیور, اعتراف سفید supremacist بستری عمدا رانندگی اتومبیل خود را به counterprotesters که نشان داد تا نشان دهد در برابر سفید و لعب است. زمینه های محکوم به مرگ ضد نژادپرستی فعال هدر Heyer و مجروح شدن دهها نفر شد. او محکوم به حبس ابد به علاوه 419 اما پرونده های دادگاه نشان می دهد او قصد دارد به درخواست تجدید نظر خود را محترم بشمارند.

این مورد هم زده تنش های نژادی در سراسر کشور است.

این پارک که در آن مجسمه های واقع شد و تغییر نام داد: Lee پارک شد رهایی پارک و جکسون پارک شد عدالت پارک. پارک بودند دوباره تغییر نام داد و در سال 2018 به بازار خیابان پارک و دادگاه مربع پارک بود.

پاداش تا 1000 $ارائه شده به هر کسی که اطلاعات منجر به دستگیری در ارتباط با گم شده پلاک.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن