برنامه ریزی برای جشن 4? آنچه که در مورد خطرات ناشی از احزاب و میله

بزرگنمایی این تصویر با کروناویروس جدید عفونت نوردی در اکثر ایالت کارشناسان بیماری های عفونی هستند دل

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

با کروناویروس جدید عفونت نوردی در اکثر ایالت کارشناسان بیماری های عفونی هستند دلسرد گروه دریافت-togethers به خصوص کسانی که شامل نوشیدن. در این عکس کاربران لذت بردن از یک آبجو در خارج از بازار مرکزی در لس آنجلس این هفته است. فرانسین Orr/لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرانسین Orr/لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ

که مایل به گرفتن همراه با دوستان و خانواده به این تعطیلات آخر هفته اما عصبی در مورد کوروناویروس?

با عفونت های جدید نوردی در اکثر ایالت کارشناسان بیماری های عفونی دلسرد گروه دریافت-togethers به خصوص یکی است که شامل نوشیدن. خط پایین: سازمان دیده بان برای احزاب و یا میله های زندان.

این تنظیمات تمایل منجر به یک شکست بسیار رفتارهایی که کمک به جلوگیری از عفونت های جدید. این یک ترکیب خطرناک: معاشرت در گروه های بزرگ گاهی اوقات در فضاهای تنگ و نوشیدن آن باعث کاهش کمرویی و باعث می شود کمتر احتمال دارد آنها به دنبال همه گیر احتیاطی مانند پوشیدن ماسک و تمرین خوب بهداشت. به علاوه حزب را برانگیخت تا پایان صحبت کردن با صدای بلند که تنها باعث افزایش احتمال پاشش ویروس مملو از ذرات دیگر مهمانان به خصوص در داخل خانه.

"این واقعا سخت است برای پوشیدن ماسک در یک نوار. آن را سخت به ماندن شش فوت از هم جدا. آن را سخت به طور مداوم دستهای خود را و لمس سطوح دیگر مردم لمس کرده اند می گوید:" دکتر توماس Tsai, یک استاد در دانشگاه هاروارد T. H. Chan دانشکده بهداشت عمومی.

اگر شما و یا کسانی که شما با زندگی می کنند در معرض خطر هستند و یا شما زندگی می کنند در یک مکان با بسیاری از جامعه گسترش در حال حاضر (نگاه کنید تا خود را از دولت و یا شهرستان اینجا) آن را احتمالا بهترین برای نشستن هر وضعیت که در آن شما خواهد شد نوشیدن در یک گروه. اگر شما در حال برنامه ریزی برای بیرون رفتن — یا به میزبان بزم — خوانده شده در برای مشاوره به ایمن ماندن.

به درک چگونه جدی خطرات ناشی از الکل مبتنی بر اجتماعات در حال در نظر بگیرید در مورد هارپر رستوران و Brewpub در شرق و لانسینگ, میشیگان. این محبوب دانشجویی نقطه پاتوق ارتباط بود به بیش از 150 coronavirus موارد از قرار گرفتن در معرض بین ماه های ژوئن 12 و 20.

Ingham County Health افسر لیندا وایل می گوید: او اول با نوک انگشتانش به وقوع هنگامی که دو نفر که رفته بود به میخانه در روزهای مختلف آزمایش مثبت است. هنگامی که کارکنان خود را نشان داد تا به بازرسی بار آن را به نظر می رسد که بهداشت عمومی ارشاد به دنبال داشت. جداول شش فوت از هم جدا. کارکنان بودند با پوشیدن ماسک. اما Vail می گوید رسانه های اجتماعی گفت: یک داستان متفاوت است.

"وجود دارد تصاویری از غول شلوغ خطوط خارج و فیلم از داخل خانه که در آن مردم ایستاده بودند تا با هم بسته بندی شده را در طبقه رقص" Vail می گوید. "این گرایش به یک محل که در آن مردم فقط بلند شدن و راه رفتن در اطراف جمعیت با هم رقص همه آن نوع از همه چیز."

این مرکز به زودی تعطیل می شود.

داستان های مشابه ظاهر شوند در سراسر کشور است. به تازگی ایالات آریزونا و تگزاس و فلوریدا را تعطیل میله باشگاه ها و مکانهای دیگر از نگرانی آنها کمک به افزایش بوده است.

Tsai و همکارانش مورد مطالعه اثر قفل کردن محدودیت ها در کشورهای مختلف با استفاده از گوگل تحرک داده است. یکی از آنها نتیجه گیری شد که "محدودیت در کافه ها و رستوران ها به نظر می رسد تنها موثر اجتماعی فاصله نظم است."

اما از مردم می خواهم به معاشرت به خصوص در یک تابستان طولانی آخر هفته. در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد و کارشناسان بهداشت عمومی می گویند وجود دارد برخی از اصول کلی و اقدامات احتیاطی خاص است که می تواند راهنمای هر گروه جمع آوری است. فکر می کنم از هر اندازه گیری به عنوان یک لایه از حفاظت است که می تواند خود را به حداقل رساندن خطر ابتلا به این ویروس.

اقامت در خارج, اما اجازه ندهید که شما را معتاد به اسب دوانی

اولین, کباب کردن حیاط خلوت بسیار بهتر از شلوغ داخلی ،

"خارج از فعالیت های شما قطعا امن تر از داخل فعالیت می گوید:" دکتر Nate Smith, رئيس جمهور از انجمن از دولت و ارضی مقامات بهداشتی. "وجود دارد بسیاری از چیزهایی که می تواند انجام شود در خارج از منزل با خیال راحت."

تحقیقات نشان می دهد احتمال ابتلا به این ویروس پایین می رود به طور قابل توجهی هنگامی که شما در خارج از منزل.

"شما بهتر رقت با حرکت هوا در خارج از منزل. نور خورشید خوب است inactivator از این ویروس می گوید:" اسکات Meschke یک استاد محیط زیست و بهداشت حرفه ای علوم در دانشگاه واشنگتن است.

اما هنوز هم به این معنا نیست شما باید چشم پوشی اقدامات احتیاطی مانند پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله.

"اگر مردم در خارج از منزل و تجمع هم بدون ماسک درست در کنار یکدیگر شانه به شانه و سپس آنها هنوز هم در معرض خطر" می گوید: دکتر راشل Levine, پنسیلوانیا وزیر بهداشت.

مانیتور شخصی خود را هوا فضا

صحبت کردن تولید ابری از ذرات کوچک است که می تواند به شخص دیگری اگر شما در نزدیکی هر یک از دیگر به خصوص اگر کسی پوشیده نیست ،

"اگر ما هم شما استنشاق بسیار متمرکز ابر. و در این وضعیت من فکر می کنم شما در حال گرفتن یک دوز قابل توجهی در سیستم تنفسی خود می گوید:" دکتر ریچارد Corsi, رئیس Maseeh دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر در دانشگاه ایالتی پورتلند.

دانشمندان هنوز نمی فهمم چه "دوز" از این ویروس منجر به کسی آلوده شدن و سپس توسعه COVID-19. که بستگی به عوامل مختلف مانند مقدار زمان شما صرف در یک فضا با ویروس غلظت عفونی ویروس در هوا و چه به شدت شما در حال تنفس در میان چیزهای دیگر.

"من فکر می کنم عاقل ترین چیز برای انجام در این نقطه است که فقط با کاهش دوز خود را به عنوان آنجا که ممکن است می گوید:" Corsi.

در داخل خانه ؟ توجه به تهویه

داخل سالن اجتماعات برخواهد داشت خطر بالاتر به دلیل آن را به طور کلی سخت تر برای جلوگیری از نزدیک تعاملات و وجود ندارد به عنوان مقدار جریان هوا ،

فضاهای بدون تهویه مناسب می تواند کوچک aerosolized ذرات معلق در اتاق و احتمالا آلوده کردن مردم است. Corsi می گوید: آن هنوز روشن نیست که دقیقا چه مقدار از نقش این نقش در گسترش عفونت اما شواهد رو به رشد آن می تواند قابل توجه باشد.

پس چه می کند این همه معنی دار در داخل ؟

Corsi می گوید: بهترین روش این است که "ایجاد محیط داخل ساختمان بیشتر شبیه محیطی که در آن ما می دانیم که انتقال بسیار پایین تر است."

که به معنی نگه داشتن اتاق تهویه مناسب و به طور منظم پر با یک منبع هوا. اگر هیچ چیز دیگری, باز کردن پنجره ها و روشن کردن طرفداران. اجتناب از مکان هایی که تهویه ضعیف که در آن هوا به نظر می رسد راکد.

و البته همیشه پوشیدن ماسک خود را.

فکر می کنم کوچک و منحصر به فرد

در طول همه گیر بهترین نوع حزب به میزبان و یا برای حضور در آن برای افراد برجسته تنها. "نگه دارید اشغال اعداد پایین به اندازه کافی به طوری مردم را در بالای هر یک از دیگر می گوید:" Meschke.

Meschke توصیه به محدود کردن تجمعات به تماس است که شما می دانید که دقت و تمرکز بر روی آنچه که شما شخصا می توانید کنترل مانند حفظ فاصله از دیگران و به حداقل رساندن زمان خود را در فضاهای محدود.

"اگر مردم آشامیدنی مردم در حال رفتن به از دست دادن آهنگ از همه چیز می گوید:" Meschke. چیزهای مهم مثل گرفتن راه بیش از حد نزدیک و شخصی, صحبت کردن بیش از حد با صدای بلند غفلت از ماسک و یا دست زدن به صورت خود را.

این است که یک لحظه خوبی به گسترش اجتماعی خود را حباب و یا اجازه گارد خود را پایین. "وجود دارد هیچ آستانه در اینجا می گوید:" Meschke. "جای مناسب. زمان مناسب. حق میزبان است. و شما می توانید دریافت کنید."

چگونه می توانم به شما یک ماسک در حالی که نوشیدن?

کارشناسان (و حس مشترک) موافق: این مشکل به پوشیدن ماسک در حالی که شما در حال نوشیدن و خوردن.

"البته شما باید به جلو و ماسک خود را به پایین می گوید:" دکتر راشل Levine.

لوین می گوید: بهترین کار خود را به ترک اتاق در اطراف خود را در حالی که شما در حال مصرف نوشیدنی خود را و یا باربیکیوی. سپس ماسک تا دوباره.

"زمانی که مردم به طور فعال در خوردن و نوشیدن مطمئن شوید که آنها با پوشیدن ماسک خود را و دارد که اجتماعی فاصله گرفتن به عنوان آنجا که ممکن است" لوین می گوید.

نگه داشتن سر و صدا کردن

حتی در خارج از منزل سعی کنید به اجتناب از موقعیت های که در آن مردم در حال فریاد. اگر شما میزبان نگه داشتن هر گونه موسیقی کم به حد نیاز مردم به فریاد زدن بر سر و صدای پس زمینه. فریاد و یا حتی صحبت کردن با صدای بلند در محدوده نزدیک می تواند منجر به بیشتر قطرات اخراج شدم. و هیچ آواز خواندن-پابه یا کارائوکه. آواز خواندن می تواند به خصوص قوی در راه گسترش قطرات کوچک که حاوی ویروس است.

اگر شما در یک گردهمایی که در آن سطح سر و صدا در حال افزایش است و شما شروع به اطلاع مردم فریاد آن را احتمالا زمان به آن شب.

باید مقدار زیادی از الکل نوعی برای خود دست

اگر شما در حال میزبانی سهام تا در ضد عفونی کننده نشان می دهد Meschke. "دست شستن را یا دست مالش به راحتی در دسترس نگه داشتن سرنگ و بطری در هر جدول" او می گوید.

اگر شما قصد قرار دادن یک مینی بطری در کیف پول خود را و استفاده از آن اغلب هر زمان که شما را لمس سطوح مشترک و به خصوص بعد از استفاده از حمام.

BYO-همه چیز

این است که سال به یک زرق و برق دار گسترش انگشت غذا برای مهمانان خود را. "من مصرانه از مردم برای به اشتراک گذاری مواد غذایی و یا نوشیدنی با دیگران در خارج از خانواده خود گفت:" متخصص بیماری های عفونی دکتر جاشوا Barocas در اخیر جلسه توجیهی بیماری های عفونی در جامعه آمریکا است. این شامل مواد غذایی و ظروف و بطری های عجیب و غریب و کوزه از پانچ شما نام آن را.

بنابراین خود را به ارمغان بیاورد موضوعات و یا غذا خوردن قبل از اینکه شما بروید. و فراتر از آن آمده مواجه نگردند با خود کرم ضد آفتاب اسپری اشکال و دستمال مرطوب و آب آشامیدنی. "جلوگیری از به اشتراک گذاری آیتم ها. هر چیزی که شما می توانید به محدودیت های فیزیکی خود را تعامل با دیگران کمک خواهد کرد که کاهش گسترش می گوید:" Barocas.

مراقب باشید حمام و سرویس بهداشتی

به خصوص مراقب دستشویی و حمام.

مردم تمایل به جمعیت خارج در حالی که در انتظار نوبت خود را. یک بار در داخل احتیاط را به دست زدن به بسیاری از سطوح که آلوده شده است. همیشه دستان خود را با دقت زمانی که شما به پایان رسید. اگر شما می توانید همین حالا چسبیدن بیش از حد طولانی در حمام. تحقیقات جدید نشان می دهد که سیفون توالت می توانید نسخه طولانی ابرها از coronavirus ذرات موجود در ماده مدفوع به هوا. این معلوم نیست که آیا شما در واقع می تواند آلوده در این راه. پوشیدن ماسک فقط به امن است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن