برنامه ریزی والدین افزایش موقت مدیر عامل الکسیس مک گیل جانسون به وضعیت دائمی

بزرگنمایی این تصویر الکسیس مک گیل جانسون می شود دائمی رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت والدین پس از خدمت

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

الکسیس مک گیل جانسون می شود دائمی رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت والدین پس از خدمت در این نقش به طور موقت. در اینجا او آدرس یک تجمع در برابر سفید برتری سال گذشته در میدان لافایت در واشنگتن ، مارلینا Sloss/واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مارلینا Sloss/واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ

والدین طراحی شده است و به نام رییس جمهور موقت و مدیر عامل الکسیس مک گیل جانسون به عنوان جدید خود را رهبر دائم در تلاش برای آوردن ثبات به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی است که تحت حملات مکرر توسط گروه های محافظه کار.

مک گیل جانسون ادامه خواهد داد و منجر به هر دو والدین فدراسیون آمریکا و سازمان حمایت بازو, Planned Parenthood اقدام صندوق.

مک گیل جانسون برنامه ریزی شده است که والدین موقت رهبر برای تقریبا یک سال. او در زمان بیش از موقعیت های زیر را حذف ناگهانی از آن رئیس جمهور سابق Leana ون در تابستان گذشته پس از کمتر از 12 ماه در بالای نقش.

ون ذکر شده "فلسفی تفاوت" بین او و اعضای Planned Parenthood هیئت مدیره. اما نیز وجود دارد سوال در مورد سبک رهبری و اینکه آیا ون بود که تظاهرات عمومی کمیسیون بهداشت و درمان شد و بهترین جا برای این کار است.

برنامه ریزی والدین رو کسانی که در مسائل داخلی نیز در آینده تحت حمله مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و همچنین قانونگذاران ایالتی است که به دنبال تصویب به شدت محدود ممنوعیت سقط.

به عنوان NPR سارا McCammon به گزارش "بسیاری از والدین کلینیک سقط جنین همراه با دیگر ارائه خدمات بهداشت باروری ولی با استفاده از بودجه فدرال برای پرداخت هزینه سقط جنین ممنوع است و در اکثر موارد."

یک ماه پس از ون خروج برنامه ریزی شده از والدین تصمیم به خروج از دولت فدرال را به عنوان X برنامه تنظیم خانواده به جای پیروی جدید مغلوب ساختن پیشی جستن از قوانین دولت است که به دنبال نوار گیرندگان از ارائه مستقیم سقط جنین ارجاع.

"پس از من پا به بازیگری نقش در سال گذشته برنامه ریزی شده والدین مبارزه تهدید جدی برای مراقبت از بیماران," مک گیل جانسون گفت: "از محرومیت از والدین از ارائه دهندگان عنوان X بودجه به آمریکا در ادامه تلاش ها برای محدود کردن دسترسی به سقط جنین و مراقبت های بهداشت باروری."

آخرین مطالب