عکس | زندگی در Southland با تهدید coronavirus

این Southland است اقدامات ویژه ای در این هفته برای جلوگیری از ناهار خوردن در رستوران غذا خوردن نزدیک ورزشگاه و

توسط MINERALNEWS در 29 اسفند 1398

این Southland است اقدامات ویژه ای در این هفته برای جلوگیری از ناهار خوردن در رستوران غذا خوردن نزدیک ورزشگاه و سینما و ممنوعیت و یا محدودیت در تمام اجتماعات به مبارزه با گسترش coronavirus.

اکثر نقاط جنوب کالیفرنیا اقدامات نمی شد به عنوان دقیق به عنوان کسانی که اعمال شده در 10 شهرستان در منطقه خلیج و مرکزی کالیفرنیا که خواسته ساکنان به پناهگاه در محل و در خانه بمانند تا آنجا که ممکن است در هفته های آینده.

Coronavirus شیوع کشته شدن 13 نفر در سراسر کالیفرنیا از جمله سه نفر در Coachella Valley در شهرستان ریورساید — بیش از همه سن 70 سالگی با دو نفر از آنها با داشتن شرایط بهداشتی اساسی و یک نفر در لس آنجلس یک زن غیر مقیم کالیفرنیا در دهه 60 با زمینه مسائل مربوط به سلامت.

در اینجا یک نگاه بصری در چگونه زندگی تغییر کرده است در southland.

تبلیغات

Testing at UCLA Medical Center

دکتر مارک V. مراکش نظارت تست در مرکز پزشکی UCLA که در آن مردم می توانند رانندگی و تست شده در صورتی که این علائم است. مراکش گوش به یک زن بیمار ریه ها از طریق پنجره ماشین.

(کارولین کول/لس آنجلس تایمز)

Grab and Go

Alake Ilegbameh می گوید: "باشد که خداوند به شما برکت دهد' بارها و بارها به او رانندگی سه نفر از کودکان سن مدرسه در حالی که او بر میدارد غذا کیت از الاییواسدی 'گرفتن و رفتن' در دورسی بالا در لس آنجلس.

(آل Seib/لس آنجلس تایمز)

Paramount Drive-In

Michael Ray, 11, بازی با یک توپ قبل از اینکه یک فیلم در برترین درایو در.

(Wally Skalij/لس آنجلس تایمز)

Trader Joe’s store in Monrovia

یک کارمند معامله گر جو فروشگاه در مونروویا می گوید مشتریان در انتظار خط که آن را باز درب به هر کس در 9:00am می باشد نه تنها شهروندان ارشد. برخی از مواد غذایی در رسانه ها ارائه شد ویژه ساعت صبح از خرید به جای ساکنان مسن.

(آل Seib/لس آنجلس تایمز)

Coronavirus homeless outreach

HOPICS کمک رسانی کارگر رالف گومز پرتاب یک کلیپ بورد برای یک امضا به بی خانمان مشتری دیویس صوت راست مراقبت به ماندن حداقل شش پا را در طول توسعه در لس آنجلس.

(Brian van der Brug/لس آنجلس تایمز)

Catalina economy coronavirus

همین ویتاکر تا به حال هیچ مشتری در جزیره مستاجرها کسب و کار در کاتالینا. او گفت: یک روز معمولی از چرخ دستی می تواند اجاره.

(فرانسین Orr/لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

Coronavirus Union Station

اما برادلی چپ و همسرش, Samuel برادلی از گراش در حال بالا رفتن از سطح شیب دار برای گرفتن مترولینک در اتحادیه Sation در لس آنجلس.

(فرانسین Orr/لس آنجلس تایمز)

Gelson’s Market in Manhattan Beach

سالمندان خط خارج Gelson بازار در منهتن بیچ. فروشگاه در حال انجام یک "سالمندان, خرید ساعت" که در آن سالمندان می تواند رفتن به خرید مواد غذایی قبل از هر کس دیگری. (Christina خانه / Los Angeles Times

(Christina خانه/لس آنجلس تایمز)

Orange County coronavirus

احاطه شده توسط اجتماعی فاصله نشانه روی صندلی نارنجی شهرستان کلانتر Dept. Undersheriff Bob Peterson گوش به مراقبت درمانی اورنج کانتی مدیر آدرس اورنج کانتی سرپرستان در طول بحث در این شهرستان را در آخرین تلاش ها برای مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

(Allen J. Schaben/لس آنجلس تایمز)

Costco in Hawthorne

داستین Chupurdy به ارمغان آورد یک صندلی راحت در حالی که انتظار در خط در اوایل صبح در Costco در هاوتورن.

(Irfan Khan/لس آنجلس تایمز)

Freeway signs

نشانه هایی در بزرگراه های اطراف لس آنجلس به عنوان خوانده شده "COVID - 19 کمتر بیشتر است جلوگیری از تجمعات."

(کارولین کول/لس آنجلس تایمز)

Unite Here Local 11 food bank

لیدیا Alvisures نگه می دارد شش فوت از دیگران انتظار در خط در متحد کردن اینجا محلی 11 بانک مواد غذایی سه شنبه. دختر خود را با این نسخهها کار در یک درمانگاه و Alvisures او پنج فرزند.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

City Council Tent

کوین Ezeh حفاظت شده با ماسک صورت و دستکش, آدرس لس آنجلس جلسه شورای شهر ایستاده زیر یک چادر بنا در خارج از شهر هال در میان تهدیدات رمان coronavirus.

(Irfan Khan/Irfan Khan/لس آنجلس تایمز)

coronavirus movie industry

یک کودک به نظر می رسد در پوستر فیلم داخل لابی Arclight فیلم تئاتر در ساحل منهتن. صنعت در نظر گرفتن ضرر و زیان بزرگ به عنوان coronavirus گسترش با فیلم های پرفروش مانند آخرین فیلم جیمز باند و سریع و Furios اقساط بودن به طور نامحدود به تعویق افتاد.

(Jay L. Clendenin/لس آنجلس تایمز)



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب