عکس: چگونه هنگ کنگ بازگشایی مدارس — و به همین دلیل آن را بسته و آنها را دوباره

بزرگنمایی این تصویر کودکان می رسند در هنگ کنگ Maryknoll پدران' مدرسه ابتدایی در ژوئن 8, برای اولین ب

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

کودکان می رسند در هنگ کنگ Maryknoll پدران' مدرسه ابتدایی در ژوئن 8, برای اولین بار بعد از کلاس از COVID-19 شیوع. لورل چور برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لورل چور برای NPR

در سراسر جهان در کشورهای در حال بحث درباره آنچه مدارس در طول یک بیماری همه گیر.

در بسیاری از مکان آنها بسته شده. در برخی از آنها به بازگشایی شد.

هنگ کنگ ارائه می دهد یک داستان احتیاطی از چه دشوار است این تصمیم گیری می تواند.

دانش آموزان به خانه فرستاده شدند در پایان ماه ژانویه به عنوان اولین موج شیوع شروع نشات گرفته از بازدید کنندگان از سرزمین اصلی چین است. مدارس ماند بسته از طریق موج دوم برانگیخته تا حد زیادی توسط اروپا و آمریکای شمالی مسافران است.

زمانی که هنگ کنگ به نظر می رسد برنده شدن در جنگ خود علیه COVID-19 مدارس شروع به بازگشایی شده است. که در پایان ماه مه.

چیزهایی که نگاه امیدوار کننده: از 13 ژوئن تا 5 ژوئیه وجود دارد هیچ محلی منتقل موارد در هنگ کنگ است.

اما این شهر در حال حاضر مبارزه با موج سوم از عفونت و اداره آموزش و پرورش اعلام کرد که سال تحصیلی به پایان می رسد در روز جمعه — حدود یک هفته قبل از برنامه ریزی شده روز گذشته در اواسط ماه جولای.

تصمیم می آید با وجود این واقعیت است که به عنوان وزیر آموزش و پرورش کوین یونگ گفت: "تاکنون هیچ گونه تایید موارد عفونت در مدارس است که نشان دهنده کار خوب از مدارس ما." با این وجود به دلیل افزایش شدید عفونت در هفته گذشته [در هنگ کنگ] دولت به این نتیجه رسیدند که این می تواند نا امن برای کلاس ها به ادامه.

وضعیت ارائه می دهد یک استارک یادآوری است که با وجود بهترین تلاش های شیوع بیماری می تواند ظهور از ظاهر هیچ جا و پرتاب یک آچار در برنامه های خوبی حتی بیشتر آماده شهرستانها. "همانطور که همه ما می دانیم COVID به احتمال زیاد خواهد با ما برای یک دوره از زمان" گفت: یونگ در روز جمعه. "ما باید به تعادل بین زندگی عادی روزانه در برابر گسترش COVID."

بازگشت به مدرسه

زمانی که دلار هنگ کنگ ساخته شده تصمیم به بازگشایی مدارس در اواخر ماه مه coronavirus به نظر می رسید تقریبا به طور کامل تحت کنترل است.

در اوایل ماه ژوئن در اولین روز از کلاس در هنگ کنگ مدارس ابتدایی پس از coronavirus خاموش کردن وجود دارد جدید سراسر شهر بود بهداشتی پروتکل های در محل برای مدارس. چیزهایی که به طور شگفت انگیزی هموار در Maryknoll پدر مدرسه ابتدایی.

زمانی که مدارس بازگشایی شد به این دانش آموزان داده شد و ضد عفونی کننده دست پس از ورود. لورل چور برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لورل چور برای NPR

دانش آموزان در تطبیق لباس و ماسک صورت صف به پیشانی خود را اسکن توسط یک عضو هیات دارای حق اعمال حرارتی دماسنج و سپس نقل مکان کرد و به ایستگاه بعدی که در آن آنها وحی برگزار شد از کف دست خود را برای یک سرنگ از ضد عفونی کننده دست. در حالی که تنها ماسک واجب شد برخی از دانش آموزان مایل اضافی رفت و ملبس به عینک محافظ.

برای تهیه هر کس برای روز بزرگ دولت-بودجه مدرسه فرستاده بود از فیلم هایی که نشان داد که چگونه هر مرحله از پروتکل های بهداشت برای ورود دانش آموزان و پرسید: پدر و مادر به تمرین با کودکان خود.

بزرگنمایی این تصویر

یک دانش آموز کردن ماسک و sanitizes دست او را قبل از غذا خوردن او وعده. لورل چور برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لورل چور برای NPR

"من عصبی بود البته" به یاد می آورد وای مرد Ng مدرسه اصلی. "پدر و مادر عصبی معلمان عصبی مدارس عصبی است." اما او بر این باور است که این حرکت مناسب برای بازگشایی مدارس است. در یک prescient سخن گفتن او گفت: "اگر ما تا به حال صبر کنید تا این ویروس کاملا از بین رفته شاید آن را نمی خواهد از بین رفته و حتی تا بعد از تابستان است."

هنگ Kongers شده بود به خوبی عادت به چنین اقداماتی توسط این نقطه در همه گیر; کسب و کار و موسسات شده بود به طور داوطلبانه تصویب خود اقدامات ایمنی از جمله دما چک در ورودی و اجباری ماسک-با پوشیدن برای ماه می باشد.

دانش آموزان دبیرستان پوشیدن ماسک در داخل یک کلاس درس. لورل چور برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لورل چور برای NPR

که اعطا? اعطا با یک معلم. زمانی که مدارس بازگشایی هر کس در داخل مجبور به پوشیدن ماسک. لورل چور برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لورل چور برای NPR

زمانی که گزارش از یک سارس-مانند بیماری, پخش كردن, برای اولین بار شروع به بیرون آمدن از ووهان مردم در هنگ کنگ بود و می ترسید بدترین: شهرستان مرزهای سرزمین اصلی چین و دریافت ده ها میلیون ها نفر از بازدید کنندگان از سرزمین اصلی در هر سال است. اما به تاریخ این سرزمین از 7.5 میلیون نفر تا به حال فقط بیش از 1400 موارد و تنها هفت مرگ و میر ناشی از COVID-19.

درسهایی از سارس

بسیاری از مردم در هنگ کنگ نسبت به موفقیت های اولیه به شهرستان جمعی تروما و پس از آن درس های آموخته شده از سال 2003 شیوع سارس که 299 نفر از این ویروس که همچنین یک رمان coronavirus.

در سال 2003 طولانی نیست پس از شیوع بیماری سارس در تحت کنترل در هنگ کنگ, عمده, گزارش دولت تاکید کرد که "مهم ترین درسی است که ما باید آماده برای جدید و در حال ظهور بیماری های عفونی." زیر سال, این مرکز برای حفاظت از بهداشت و درمان (CHP) تاسیس شد برای جلوگیری و کنترل بیماری است. به این روز CHP با این نسخهها کار از نزدیک با مدارس برای حفظ بهداشتی و محیط زیست سالم.

"هنگ کنگ مردم بیشتر آماده" اصل Ng توضیح داد. "سارس اولین بار بود که ما تا به حال چنین یک اپیدمی بزرگ و در زمان ما استفاده می شود برای پوشیدن ماسک و شستن دست."

مدرسه لغو شد پس از آن نیز هر چند تکنولوژی آمده است یک راه طولانی از زوم رایگان در اوایل 2000s: "در طول سارس ما واقعا دلیل وجود نداشت آن است."

با هدایت CHP بسیاری از مدارس در حال حاضر عادت کرده اند به اقدامات مانند نظارت بر دما و پوشیدن ماسک. "کودکان را در درک چرا که قبل از COVID آنها استفاده می شود برای پوشیدن ماسک صورت در طول فصل آنفولانزا و همچنین داشتن درجه حرارت چک" گفت: Thelema Rigodon یک معلم در Tsung Tsin دبستانی و مهد کودک.

کودکان را دریافت کنم ؟ تا به حال درجه حرارت خود را چک چند بار در روز در Tsung Tsin دبستانی و مهد کودک. لورل چور برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لورل چور برای NPR

سارس نیز منجر هنگ Kongers به پوشیدن ماسک یکهو. بنابراین حتی قبل از زمان همه گیر آن را غیر معمول نیست برای مردم به پوشیدن ماسک زمانی که احساس ناخوشی برای جلوگیری از گرفتن دیگران بیمار است. تقریبا دو دهه پس از سارس ساکنان نمی دریغ به اتخاذ روزانه ماسک-پوشیدن عادت در سال 2020 است. در یک بررسی انجام شده تنها چند روز پس از این شهرستان ثبت شده خود را برای اولین بار مورد COVID-19 در ماه ژانویه سه چهارم از هنگ کنگ از ساکنان گفت: آنها در حال حاضر با پوشیدن ماسک به بیرون بروید. کمتر از یک ماه بعد تقریبا همه – 97.5% – گفت: آنها عینک ماسک هنگام خروج از خانه.

کودکان و کارکنان پوشیدن ماسک در داخل یک کلاس درس. لورل چور برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لورل چور برای NPR

در زمانی که دولت اعلام کرد که مدارس می تواند "سر کلاس های خود را با مراحل در یک تدریجی و منظم شیوه ای وجود دارد مقدار زیادی از کاغذ بازی را به مطمئن شوید که بازگشایی خواهد هموار. مدارس نياز به ارسال طرح های خود را به نگه داشتن دانش آموزان و کارگران امن است. در ضمن متعدد سنگین اسناد ارسال شده به مدارس از جمله 18-صفحه-طولانی دستورالعمل در مورد اقدامات ایمنی (به عنوان مثال برخی از کلاس های درس خواهد "نیاز به تنظیم میز دوباره مرتب" به طوری که کودکان همه رو به یک جهت و به جای رو در روی یکدیگر). و مقامات ارائه یک نمونه نامه برای ارسال به والدین در مورد کودک آمد به تماس با یک شناخته شده coronavirus مورد.

برای کمک به مدارس در مقابله با هزینه های اضافی از جمله خواسته های عمیق به عنوان پاک مقامات پرداخت HKD42 میلیون (حدود 5.4 میلیون دلار) در یک بار کمک های مالی برای تقریبا همه از هنگ کنگ 2,200 مدارس با حضور تقریبا 900,000 دانش آموزان است.

برای زمان میان وعده جداول اجتماعی فاصله گرفته و برخی از آنها تقسیم شده است. لورل چور برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لورل چور برای NPR

جای تعجب نیست مدرسه در طول یک بیماری همه گیر خواهد بود به دور از عادی. این روز تنها نیمی به عنوان طولانی به طور معمول برش را با هم صرف و کارگران زمان کافی برای ضد عفونی محل به صورت روزانه. کاهش ساعت نیز اجازه می دهد بسیاری از دانش آموزان برای رفتن به خانه برای ناهار در نظر گرفته است که در معرض خطر فعالیت پس از وعده های غذایی معمولا در مجاورت نزدیک با ماسک کردن و ذرات غذا پرواز.

"خطرناک ترین زمان زنگ تفریح و هنگامی که آنها به خرید مواد غذایی به غذا خوردن" گفت: Lobo Ho اصلی در Maryknoll پدران' متوسطه که در آن هر کلاس و رأی خود را در "coronavirus سفیر" به یاد دانش آموزان اجتماعی را حفظ فاصله.

Lobo Ho اصلی Maryknoll پدران' مدرسه متوسطه خود را پر می کند با اسباب بازی و مجسمه پس از مراجعه به اصل نمی تواند یک تجربه منفی. لورل چور برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لورل چور برای NPR

"دانشجویان نیست به آن استفاده می شود. ما همه می خواهم به آغوش یکدیگر! ما یک کمی می ترسم چرا که اگر ما منتقل می شود این ویروس گفت: "آدریان فا نگن, 14, یک Maryknoll پدران' ثانویه ،

اصل هو طول می کشد نگرانی و اقدامات جدی: "من [اسکن پیشانی] برای نشان دادن – من واقعا از انجام آن به درجه حرارت خود را," او گفت:. "جدی تر خود را از اقدامات امن تر شما احساس می کنید."

در هنگ کنگ بین المللی مدرسه, تربیت بدنی, معلمان تا به حال برای دریافت خلاق خود را برای فوقانی دانش آموزان ابتدایی, سنین 8 تا 10. پس از پوشیدن ماسک صورت می تواند آن را سخت تر برای گرفتن نفس خود را در طول شدید فعالیت بدنی معلمان یافت کمتر خواستار جایگزین: دانش آموزان ماند در داخل مربع مشخص شده بر روی زمین خواهد بود و مطرح بر اساس دهید پیش بینی شده بر روی یک دیوار. یکی دیگر از گزینه: تنیس روی میز با یک پلاستیک تقسیم ضبط در سراسر جدول.

دانشجویان اعتصاب شمار — در حالی که نگه داشتن یک فاصله اجتماعی — در یک کالس در هنگ کنگ مدرسه بین المللی. لورل چور برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لورل چور برای NPR

PE در طول یک بیماری همه گیر می تواند یک بازی فوتبال جدول پلاستیکی تقسیم بین بازیکنان است. لورل چور برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لورل چور برای NPR

سال تحصیلی در مدرسه بین المللی بود در ژوئن 11, فقط سه هفته بعد از بازگشایی مدارس, اما بن هارت اصل اولیه بالا نمرات هنوز هم سپاسگزار از زمان بازگشت در کلاس. "این اجازه می دهد تا بچه ها احساس بسته شدن برای سال تحصیلی. وجود دارد یک تن از چیزهایی که ما نیاز به انجام به انتقال آنها از یک درجه و آنها را هیجان زده برای سال آینده. ما می تواند آن را انجام داده اند بیش از زوم, اما آن را متفاوت است."

مراقبت از کودکان کوچک بود یک چالش ویژه در Tsung Tsin دبستانی و مهد کودک. زمین بازی است, محاصره, اما دانش آموزان مجاز به سوار دوچرخه و اتومبیل آنها حرکت با پای خود.

مدرسه ابتدایی دانش آموزان لذت بردن از تعطیلات در یک فاصله از یکدیگر با ماسک در محل. لورل چور برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لورل چور برای NPR

Snacktime یک عملیات عمده. اول هر دانش آموز داده شد یک محافظ پلاستیکی مانع است که خود را سپر جلو و دو طرف به طوری که آنها می تواند به اشتراک گذاری یک جدول با سه نفر دیگر. سپس آنها در زمان تبدیل در گروه های کوچک به رهبری به حمام برای شستن دست های خود پوشش در راهرو با توجه به اجتماعی فاصله نقطه بر روی زمین. وقتی که آنها آمدند یک کلاس درس دستیار در اطراف اتاق رفت و با یک کیسه زباله و کودکان دور انداخته ماسک خود را با دقت لمس تنها رشته – قبل از دریافت یک سرنگ ضد عفونی کننده دست. تنها پس از آن آنها مجاز به خوردن تنقلات خود را.

کودکان مهد کودک خود را به خوردن تنقلات پشت پلاستیکی تقسیم در Tsung Tsin دبستانی و مهد کودک شک پوست گوساله و بره مه, [این نام یک محله?] هنگ کنگ. لورل چور برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لورل چور برای NPR

با وجود مشکلات گرفتن کودکان به چوب به اجتماعی فاصله, قوانین, هر کس به سادگی خوشحالم که برای برخی از صورت ظاهر از زندگی عادی پس از چهار ماه در خانه. "من فکر می کنم [کودکان] واقعا هیجان زده می شود و برای دیدن معلمان خود و یک بیت از یک روال" گفت: Lauren Brooker یک معلم مهد کودک است.

کلاس های معلق دوباره

در اوایل ماه ژوئن یک سخنگوی اداره آموزش و پرورش نوشت: در یک ایمیل که کلاس رفتن شده بود هموار و اضافه کرد که کارکنان باید به درستی اجرا شود سلامت توصیه به "اطمینان از مدارس امن و ضد عفونی محل به صورت دانش آموزان به یادگیری می خرم."

کودکان خط همراه اجتماعی فاصله نقطه بر روی زمین به رفتن به حمام در Tsung Tsin دبستانی و مهد کودک. لورل چور برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لورل چور برای NPR

اما با موجی از عفونت های دولت در حال حاضر دوباره ارزیابی آن زمان COVID-19 استراتژی است.

اگر چه مدرسه تعطیل اعلام کرد در روز جمعه است که قطعا یک شکست برای یک جامعه در تلاش برای بازگشت به حالت عادی هنگ کنگ است و در عین حال برای دیدن هر coronavirus شیوع بیماری در مدارس.

و برخی از مربیان معتقدند که سارس تجربه شده است یک دلیل کلیدی. "ما تا به حال سارس در هنگ کنگ است. بود که قبل از آنها متولد شدند اما در فرهنگ هنگ کنگ گفت:" معلم مهد کودک Thelema Rigodon.

لورل چور یک روزنامه نگار عکاس و فیلمساز مستقر در هنگ کنگ است. او را دنبال کنید در توییتر و یا Instagram.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن